Imam neki osećaj da će opet da nas opelješe
Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Uslovi su definitivno odlicni, renomirana firma je u pitanju sto je takodje bitno.
Ja sam se nadao da ce Zurich Airport pobediti, ali i ovo je dobro.
Najbolje od svega je sto da bi se njima to isplatilo, BG aerodrom mora da dozivi ozbiljan napredak u narednim godinama. S obzirom da su se upustili u to, ocigledno imaju plan kako to da urade.
Ja sam se nadao da ce Zurich Airport pobediti, ali i ovo je dobro.
Najbolje od svega je sto da bi se njima to isplatilo, BG aerodrom mora da dozivi ozbiljan napredak u narednim godinama. S obzirom da su se upustili u to, ocigledno imaju plan kako to da urade.
Re: Vazduhoplovi
Odličan primer kad nekoliko naizgled suprotstavljenih strana u jednom poslovnom projektu zajedno rade za opštu dobrobit 
Vazduhoplovi
Ja bih voleo da cujem argumentovane zamerke ako ih neko ima?
Za sada vidim samo standardno nezadovoljstvo po defaultu, razlozi nisu ni potrebni.
Ocekivanja su bila da ce biti dato u bescenje, ali eto, nije, sad treba naci nesto drugo da ne valja.
Za sada vidim samo standardno nezadovoljstvo po defaultu, razlozi nisu ni potrebni.
Ocekivanja su bila da ce biti dato u bescenje, ali eto, nije, sad treba naci nesto drugo da ne valja.
Re: Vazduhoplovi
Argument je da se prodaje sve što valja i donosi profit. Od telekomunikacija do školovane omladine...
Re: Vazduhoplovi
Nije prodato!
Re: Vazduhoplovi
Pa da, sitna razlika...
- kragujevac
- Postovi: 3510
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Vazduhoplovi
Ma naravno, i do sada su sve transakcije aktuelne vlasti bile transparentne, povoljne, finansijski besprekorne i za dobrobit Srbije, tako da nemamo razloga da sumnjamo da je i ova upravo takva. Sledeće transakcije ove vrste su
verovatno putevi i elektrodistribucija.
verovatno putevi i elektrodistribucija.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Vazduhoplovi
U prethodnom poslovanju u Srbiji Vinci /srpski ogranak/ je napravio dugove, bankrotirao i domaće firme zavio u crno. Reputacija im je loša ali kao što se odavno priča u kuloarima briselske birokratije uslov (uz to da Alstom dobije isto veliki trajni posao) francuske "podrške" za EU pregovore. Pišu povremeno novinari, naravno zvanično niko ništa nije čuo, nije video, ne zna...
Uostalom nedavno je bio (zna se ko) kod Makrona uz zvanično pominjanje "saradnje".
No videćemo, oko nas aerodromi su u koncesijama ili na drugi način bili deo "priprema" za EU integraciju pa ovo možda i mora da se dogodi bez obzira na naše interese.
Miriše na korupciju na visokom nivou bi neki rekli, po ugledu na korupciju na zapadu. Postajemo sve više deo EU balona...
Uostalom nedavno je bio (zna se ko) kod Makrona uz zvanično pominjanje "saradnje".
No videćemo, oko nas aerodromi su u koncesijama ili na drugi način bili deo "priprema" za EU integraciju pa ovo možda i mora da se dogodi bez obzira na naše interese.
Miriše na korupciju na visokom nivou bi neki rekli, po ugledu na korupciju na zapadu. Postajemo sve više deo EU balona...
Re: Vazduhoplovi
Zašto se prodaje (doduše na "samo" 25 godina) nešto što donosi dobar profit državi?
Da, Francuzi su osigurali posao za BG metro još kod prethodne vlasti (a ova ga je potvrdila). Cena par puta viša nego što bi koštalo kod npr. Rusa ili Belorusa. Ali srećan sam što oni bar jesu svetski lider u oblasti šinskog transporta. Alstom proizvodi TGV vozove.ljubitelj napisao: 06 Jan 2018, 11:03 U prethodnom poslovanju u Srbiji Vinci /srpski ogranak/ je napravio dugove, bankrotirao i domaće firme zavio u crno. Reputacija im je loša ali kao što se odavno priča u kuloarima briselske birokratije uslov (uz to da Alstom dobije isto veliki trajni posao) francuske "podrške" za EU pregovore. Pišu povremeno novinari, naravno zvanično niko ništa nije čuo, nije video, ne zna...
Igrom slučaja,
Srbija i Hrvatska inače imaju dobru saradnju u oblasti železnice. Npr. lokomotive klase 441 koje su od 1970. godine (po ASEA licenci) proizvodili Rade Končar i Mašinska industrija Niš (MIN), obe firme su zajedno modernizovale (ugradile elektroniku - tiristorske regulatore) u periodu od 2001. do 2007. Modernizovane lokomotive su dobile oznaku 444 i nadimak "Severina".
Ђенерал Јанковић
Vazduhoplovi
Snork, ajde provrti cifre, koliki profit sada donosi, koliko ce sada odmah doneti, koliko u narednim godinama...
Pa da prodiskutujemo, videces da ces se iznenaditi brojevima. Nije bitno samo da li donosi profit vec i koliki...
Pa da prodiskutujemo, videces da ces se iznenaditi brojevima. Nije bitno samo da li donosi profit vec i koliki...
Re: Vazduhoplovi
Podaci za 2016 (sa Wikipedije): prihodi 69 miliona evra, od toga neto zarada oko 26 miliona. Ako bi se nastavio isti trend sledećih 25 godina, koncesionar bi zaradio 150 miliona više, ali s druge strane on na sebe preuzima i rizik, jer se ne zna da li će profit biti veći ili možda manji. O vrednosti imovine (oko 250 miliona evra) i šta se s njom može desiti, kao i najavljenim ulaganjima koncesionara ne bih mogao da diskutujem, jer se ne razumem dovoljno.
Ђенерал Јанковић