Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od dragan »

e super gusta kod te tako hvaljene personalizacije, mozes da uzmes senzore za pritisak u gumama, kisu, noc, parking, aktivni tempomat, automatik sa 8 brzina, ali da ne uzmes grejanje sedista...

ja bih svoj novi personalizovani auto personalizovao da ima handsfree ali da nema klimu. i onda mogu da se hvalim jedno 5 godina da niko nema takav :kezo: :kezo: :kezo:

on topic - ja bih uvek uzeo polovan automobil kojem znam poreklo i koji se uklapa u ono sto zelim bar onih spomenutih 95 posto upola cene star 3-4 godine, nego da dam mnogo vise novca za isti takav nov. ili, slicno, da dam istu kolicinu novca za poznat auto star 3 godine sa mnogo opreme i klasu vise, nego da uzmem nov klasu nize sa manje opreme...
ali mislim da je to prilicno individualna stvar i da ne vredi tu traziti niti neko pravilo niti neku veliku logiku...
i nov i polovan auto postoje kao dobra i losa kupovina, kod novog su neki negativni faktori smanjeni na minimum, a kod polovnog drugi, i sve ostalo je stvar umetnicke slobode...
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od ljubitelj »

Floyd napisao: Na zapadu svako radi svoj posao najbolje sto ume (sto bolje, vise ce i da zaradi) primi platu a onda drugima placa usluge a sebi slobodno vreme utrosi na pametnije stvari.
.
U idealnoj teoriji mozda dok u praksi na zapadu ima svega, boravio sam u vise zemalja i na duze periode pa sam sr licno uverio.

Pa zar nije bas navodjen prakticni primer kako da se ne plati drugima njihova usluga prevoza (televizora, ves masine, sta vec) kao sto je normalno kada svako radi svoj posao vec da se posao spedicije robe izvrsi u svojoj reziji koriscenjem auta kao teretnog vozila.

Ako sam dobro shvatio, motiv i razlog je da treba platiti uslugu par stotina franaka sto se pokazuje kao trosak koji treba ustedeti.
I to bas u CH.

Koliko ja znam granica siromastva za Cirih je 4000CHF neto plate, za 2010. godinu, po osobi. Tamo je neko sa 6-7000CHF tek srednje placen, ovde je to misaona imenica za redovan posao.

Ko ima satnicu 200 CHF nije problem da plati auto servisera 100 ili 150CHF i za najbanalnije stvari ali ko ima satnicu 50 CHF nema logike da placa 100/150 CHF po satu za stvari koje moze sam da bez po muke odradi.

Danas je na zapadu poznat sindrom da zaposleni prima platu za svoj rad koja je manja od cene koja se placa za uslugu cuvanja deteta, i to ne kao pojedinacni slucaj vec kao pravilo koje vazi za vecinu onih koju rade za drugoga/ mesecnu zaradu.

Porediti Srbiju i CH nema dodirnih tacaka niti u sistemu organizacije drzave niti istorije ekonomskog razvoja niti bilo cega.

Ovde je polovan automobil mera bogatstva tj siromastva vecine i novi auto nije uopste dostupan najvecem broju gradjana, mi smo prosto jako siromasna zemlja sa malom ekonomijom obima niskom produktivnoscu rada i posledicno i malim zaradama.

Naravno, to je samo jedno misljenje opsteg karaktera svaki primerak auta bilo novog bilo polovnog ima svoju racunicu prednosti i mana i to ne samo finansijske prirode.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Floyd »

Napisao sam nesto pa sam se predomislio...
U pravu si sta da ti kazem...samo nesposobnjakovici i raspikuce idu kod automehanicara :uf:
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od dragan »

ljubitelj napisao: Danas je na zapadu poznat sindrom da zaposleni prima platu za svoj rad koja je manja od cene koja se placa za uslugu cuvanja deteta, i to ne kao pojedinacni slucaj vec kao pravilo koje vazi za vecinu onih koju rade za drugoga/ mesecnu zaradu.
ajde da prenebregnem ostatak posta u kom su neki podaci kojima ne raspolazem, ali ovo mi zvuci malo preterano. ako sam dobro razumeo, onda je posao osobe koja cuva decu veoma placen tamo.
s obzirom na kvalifikacije koje zahteva, malo mi je tesko da u to poverujem.
verujem da postoje poslovi koji su manje placeni od toga, ali i da ih je mali broj.
biti u radnom odnosu ima jos svojih pozitivnih strana osim pukog mesecnog prihoda, ali koja je onda racunica nekoga da radi da bi svoje fete ostavio nekom drugom i za to mu dao svoje primanje i jos ga dotirao?

sto se tice samostalne opravke svog automobila, mislim da je procenat ljudi koji bi mogli da sebi urade cak i mali servis ( a da nisu sami automehanicari ) u ukupnom broju vlasnika automobila toliko mizeran da ne igra nikakvu ulogu, i ovde kod nas i na zapadu.
zamena nekih drugih delova je jos teza i pri tom cesto zahteva specifican alat ( cak i mali servis )...
i onda, kako flojd kaze, evo plasticno, niko ko vozi megana 2 na kom je zamena obicne sijalice operacija nece se cimati da je menja ako moze sebi da priusti da da jedan deo svog dnevnog budzeta mehanicaru da to odradi...a koliko je jos automobila slicnih tom meganu, ili drugih kod kojih su komplikovane neke druge, naizgled proste stvari...
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7506
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od dag81 »

Tema je glupa za raspravu kada nema konkretne dileme nov ili polovan.
Pa majku mu, valjda je uvek bolje nov ako se ima i hoce i zeli.

Ja npr. prvi nisam nesto za nova vozila, pogotovu ne bih kupio npr. nikada i30, Punta, Clia, pa i Golfa novog, kad za te pare mogu naci odlican polovan auto od 1-2-4godine iz vise klase ili iste ali dosta jeftiniji. Ja prvi smtram da je isplatljivije iz mog gledista i zivota da uzmem polovan.

Ali ima jako puno ljudi koji kao prvo zele nov automobil, da ga imaju medju prvima da li zbog toga sto im se svidja ili da bi bili primeceniji, zele da ne razmisljaju da li je ukraden, udaren, kako je odrzavan i vozen...da rade samo redovne servise jer im posao ne dozvoljava da provode vreme kod majstora cak i za potrosne stvari, jer nemaju vremena a kad imaju majsotori ne rade...a najvise od svega se ne razumeju u automobile pa im je kupovina novog najsigurnija opcija.

Tako da ubedjivati nekog u nesto(gde da potrosi i kako je mogao bolje da potrosi svoj novac) je jako nekulturno, i reci nekom da je lud sto je uzeo nov auto je bezobrazno. Ja sa tim nemam problem, svako kupi sta zeli, ali da ja sutra uzmem nov Golf VII i da mi neko kaze da sam lud, bio bi bezobrazan i nekulturan jer sta bilo koga briga sta cu ja uzeti i da li za 25.000e mogu da uzmem A6 star godinu dana koji je autina za Golfa.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21787
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od nidza »

Jbg, da niko ne kupuje nova kola ne bi bilo ni polovnih. Da sa ovim finansijskim opterećenjem mogu da vozim nov auto od 30k umesto polovan od 10k, verovatno bih vozio nov od 30k, a ne neki fensi polovan od 30. Prosto mi je dovoljno to što ulazi u ovaj cenovni rang.

To je to, zadovoljan sam klasom kola, nemam više neke naročite ambicije. :-)
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28239
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Xepoj87 »

Dag,odakle izvuce ti te podatke?
Niko nikome nije zamerao sto je uzeo polovan ili nov,niko nikome nije govorio sta da radi...

Do jedine dileme je doslo kada smo se podelili u misljenju o ekonomskoj isplativosti polovnjaka...
Neki tvrde da isto kosta voziti nov i polovan automobil...

Elem,ja imam problem sto nikada nisam zadovoljan nekim kolima... I uvek gledam da kupim najbolje za novac koji imam,da nadjem neki najbolji kompromis izmedju cene,stanja vozila i mojih zelja...
Naravno,zato ne gledam CL 63 AMG sa 250.000km,nego neki S5 sa malom kilometrazom...
I SLR da imam,hteo bih SLR Stirling Moss...
Da zaradjujem 5 miliona godisnje,2 bi isla na kupovinu kola sigurno...
Bio bih kolekcionar u najavi,ne zato sto volim da se divim kolima,nego zato sto volim sve klase automobila,a mali milion modela bih rado posedovao...

@Floyd
Ovako nekako:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... ies=Cabrio
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Paja »

dragan napisao:
ljubitelj napisao: Danas je na zapadu poznat sindrom da zaposleni prima platu za svoj rad koja je manja od cene koja se placa za uslugu cuvanja deteta, i to ne kao pojedinacni slucaj vec kao pravilo koje vazi za vecinu onih koju rade za drugoga/ mesecnu zaradu.
ajde da prenebregnem ostatak posta u kom su neki podaci kojima ne raspolazem, ali ovo mi zvuci malo preterano. ako sam dobro razumeo, onda je posao osobe koja cuva decu veoma placen tamo.
s obzirom na kvalifikacije koje zahteva, malo mi je tesko da u to poverujem.
verujem da postoje poslovi koji su manje placeni od toga, ali i da ih je mali broj.
biti u radnom odnosu ima jos svojih pozitivnih strana osim pukog mesecnog prihoda, ali koja je onda racunica nekoga da radi da bi svoje fete ostavio nekom drugom i za to mu dao svoje primanje i jos ga dotirao?
Slučaj mojih prijatelja koji žive u USA
On ima privatnu firmu i dobro zarađuje, a ona radi u državnoj školi za manje para nego što košta bebisiterka. Kvaka je u tome što ona kao državni službenik ima neke privilegije, a njima najvažnija je da ona preko sebe njemu i detetu plaća zdravstveno jako jeftino (mnogo puta manje nego što bi koštalo da on sam plaća)
Više nisam siguran koji su iznosi bili u pitaju, ali mislim da je odnos bio njena plata $1700, bebisiterka $2500, uplata zdravstvenog za njega $20, a bila bi oko $1000 da on plaća sam.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Floyd »

Ovo sam zaboravio...
ljubitelj napisao:Porediti Srbiju i CH nema dodirnih tacaka niti u sistemu organizacije drzave niti istorije ekonomskog razvoja niti bilo cega.

Ovde je polovan automobil mera bogatstva tj siromastva vecine i novi auto nije uopste dostupan najvecem broju gradjana, mi smo prosto jako siromasna zemlja sa malom ekonomijom obima niskom produktivnoscu rada i posledicno i malim zaradama.

Naravno, to je samo jedno misljenje opsteg karaktera svaki primerak auta bilo novog bilo polovnog ima svoju racunicu prednosti i mana i to ne samo finansijske prirode.
Sa ovim se slazem ali ja nigde nisam osporio kupovinu polovnjaka od par hiljada eura.
Ovde se polemika vodi da li uzeti nov auto ili onaj godinu-dve star, koji je da se ne lazemo jos uvek prilicno skup.
dragan napisao:ako sam dobro razumeo, onda je posao osobe koja cuva decu veoma placen tamo.
s obzirom na kvalifikacije koje zahteva, malo mi je tesko da u to poverujem.
verujem da postoje poslovi koji su manje placeni od toga, ali i da ih je mali broj.
Pazi, ima dosta poslova koji su placeni isto ili manje od cuvanja dece.
Tu mislim na manuelne, fizicke poslove koji pored toga sto ne zahtevaju kvalifikacije, ne zahtevaju ni odgovornost koja je potrebna za cuvanje dece.
Zene koje rade takve poslove, cesto naprave pauzu od par godina da bi cuvale decu ili sto cesto rade ovde, dovedu neku devojku iz Srbije da im taj posao po kuci obavlja "na crno" upola cene.
Zene koje rade ozbiljnije poslove i grade karijeru, nece praviti pauzu u poslu jer mnooooogo vise gube nego sto dobijaju time sto izbegavaju placanje dadilje.

@dag i nidza

Apslutno se slazem sa vama.
Ako imas kinte da kupis nov auto kakav ti odgovara uz minimalne ili nikakve kompromise, ne postoji jedan dobar razlog zasto bi bezuslovno gledao visu klasu.
Xepoj87 napisao:Ovako nekako:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... ies=Cabrio
Ok...tu za 45ke imas auto star 2 godine sa 65.000km.
Nov takav po konfiguratoru je oko 72000e (ubacivao sam samo ono sto je navedeno, stim da sam i MMI stavio onaj skuplji).
Opet ti kazem taj auto je za kupca tako konfigurisan bar 70000e sto znaci da ga ti dobijas za 25000e manje i to nije sporno.
Dobices garanciju 12 meseci dok je za nov (u CH) 60. Servise placas sam a ima ih bar 4 mala, jedan veliki i najmanje jedan servis automatika dok je za nov uracunato.
Tu se tih 25000e topi na lupam (ne znam cene za S5), 22000e. Posle 4 godine i 100000km nov (restilizovani) ce da vredi bar 7000e vise nego polovan koji ce tada imati 165000km i 6 godina. Vanredne kvarove necu da racunam i ako su neminovni posle 120kkm, posebno na sportskom autu.
Sve u svemu ustedeces maximum 15000E sto je nekih 20% i to u najboljem slucaju po tvoju teoriju.
Da sam naveo primer gde je nov takav uzet sa lagera za 65ke da imas par skupljih vanredni popravki razlika bi bila jos manja.
Jos jednom da ponovim, ne mislim ja da je kupovina novog auta jeftinija nego polovnog...pa naravno da nije.
Samo hocu da kazem da razlika nije tolika koliko to izgleda na prvi pogled.

I nevezano za ovu temu, citajuci tvoje postove i znajuci sta zelis od auta, malo mi je cudno da biras model koji je vec 5 godina na trzistu (znam da se kabrio pojavio nesto kasnije ali mislim na formu) :pardon:
moimoi
Reactions:
Postovi: 210
Pridružio se: 26 Apr 2012, 14:14
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od moimoi »

Xepoj87 napisao:@moimoi,ja sam video da je cena klot takve Alfe 30.000e... Ova nije ni blizu klota,to jest nije ispod 35.000e sigurno kostala...
Mene je 1.9 dizel sa 150ks izlazio preko 40.000e kada sam isao u salon sa drugarom da gleda Fiat Bravo pre 4 godine...
Fiat Bravo sa istim tim motorom i finom opremom je kostao 25.000e,tako da me 40.000e za ALfu 159 nije iznenadilo...
Rekoh već, ko zna od kad je cenovnik kod Stojanova, jer mislim da se prestala proizvoditi, ali kao ona Alfa 159 sa oglasa je klot + koža = 30.000 evra. Klot je 17" felne, ksenoni, parking senzori, auto klima,...
http://stojanov.rs/wp-content/uploads/p ... nik159.pdf

A slično opremljena Alfa 159 (2.0 JTD 170KS ili 1.8 TBI 200KS) u Nemačkoj po cenovniku iz marta 2009. godine je bila oko 33.000 evra. (Alu felne 17", biksenon, kožna sedišta, grejanje sedišta, tempomat, auto klima, 6,5" navigacija,usb, bluetooth, zadnji parking senzori, senzori za kišu, tamu, miris, maglu...)
http://www.alfa-romeo-portal.de/upload/ ... 09-ges.pdf
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Laki021 »

Heroj, preskaces cinjenicu da Alfe 159 u jednom trenutku JESU BILE na velikom popustu, nije sporno da ona po redovnoj ceni kosta nesto preko 30 000e ali davali su mislim 2010 veliki popust na vozila sa lagera iz 2009, velika je mogucnost da je taj koji je ovde davan za primer tako i kupljen, zato uopste ne bih zanemario mogucnost da auto jeste placen 24 - 25 000e.

Redovno postoje neke akcije za nova kola, pogotovo ako je model na zalasku, tako se dobro secam da je Honda Accord 2.0 bila na akciji 19 900e, a u istom trenutku najjeftinija u oglasima je bila oko 13 000e (sa 100 000+ km, 4god...) a one malo bolje su bile i preko 16 000e. Ebi ga ljudi racunali ako su je oni platili 28 000 ima da je prodaju za 16 000 a sto je cena u medjuvremenu i na akciji pala na 19 900e to su se pravili neinformisani :) U tom trenutku je bez ikakve dileme kupovina polovnog Accorda bila ravna ludosti.

Isto tako znam da je Ford Mondeo 2.0tdci kog sam vozio nov bio placen 30 000e, 5god kasnije na zalasku karijere on je na akciji prodavan za 20 000e nov i itekako se isplatilo kupiti ga novog.


Ne sumnjam ja i ne sporim da ces za mnoge automobile naci neki dobar polovnjak, ali isto tako tvrdim da cesto moze i nov auto da izadje ekonomski isplativiji u zavisnosti od konkretnog modela koji gledamo i kolika se kilometraza prelazi. Vec sam ti dao primer gde je covek kupio 325 Xi polovan i kasnije i sam skontao da bi mu bilo isplativije da je kupio nov:

Laki021 napisao: E sada da sam ga kupio sa 1 ili 2 god sigurno mi se ne bi isplatio. Sada je skoro profesor u mojoj laboratoriji kupio polovan 325 xDrive, platio ga 32 000CHF sa 42 000km, i jel mi verujes da je cak i sam skontao da bi mu bilo otprilike isto na period od 4god da je kupio novog 328i kada sam mu sve stavio na papir? Jednostavno, platio bi ga 20 000-25 000chf vise, ali bi na gorivu zbog manje potrsonje samo ustedeo oko 4000-5000CHF, na 4 servisa sa jednom zamenom kocnica i jednom svecica bi ustedeo jos oko 3-4000 (znam u Sr je to manje) plus da procenim dodatne 2 godine garancije na 2000chf (jer toliko kosta ako hoces da je kupis) to sve kad se sabere je oko 10 000chf, plus bi imao BMW mobility assist... Zatim bi nakon 4god njegov nov F30 328i sa 100 000km sigurno kostao 10-15 000CHF vise nego polovan E90 od 6 god sa 143 000km...
I sad te opet pitam, kako mi se isplati kupiti polovan auto sa 1 ili 2 god ako na nov mogu da dobijem 20% popusta kod dilera?
Plus sam ovde ja cak pogresno i pisao jer sam poredio E90 sa F30 328i, zapravo sam trebao da ga poredim F30 320i jer su oni istih performansi, 328i je klasa iznad. Dakle 320i je jos oko 4-5 000chf jeftiniji... I nije on preplatio auto, takve su bile cene E90-ki te kilometraze, i mislim da su precenjeni.
Isto bi tako vazilo da je nov auto bolji u gore pomenutom primeru sa Hondama Accord i Fordom Mondeom.
Za primer sa C6 koji si dao, znas i sam da je kupovina tog auta glupost i kad je on nov i kad je polovan.

Nego aj sad da prodiskutujemo neki konkretan model, aj ti meni na mobile.de nadji nekoliko primeraka F10 535 za koje mislis da su dobri deal-ovi pa da prodiskutujemo i uporedimo sa novim takvima, posmatramo period od 4god i 100 000km. Koliko sam ja na brzinu procesljao ima samo jedan jedini koji je odlicna ponuda ali za koga iskreno sumnjam da ima neki trik jer je dosta povoljniji od svih ostalih, koji su generalno jako skupi i neisplativi kao polovnjaci (poredeci sa novima). Isto vazi i za F30, nadji bilo koji odlicno opremljen 320d F30 pa ga uporedi sa onim koliko je Floyd platio njegov... Predlozio sam ti da nadjes neki 535 F10 jer je F30 jos previse mlad pa mozda nije najsrecniji, generalno BMW-i iznenadjujuce drze cenu. Dakle, zabole me za Citroen, ocu primer sa BMW :)

I opet da ne bude zabune, sve sto pricam vazi samo za polovnjake od 1,2 ili 3 god starosti...

Dacu i ja tebi primere gde je kupovina polovnjaka daleko bolja, bez brige :)
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28239
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Xepoj87 »

Moimoi,u pravu si,ja nisam nasao taj cenovnik i automatski sam pretpostavio da Alfa uz bilo koji model daje istu klot opremu...
Sada vidim da je taj auto kostao u stvari 30.000e,sto je realno super cena.
Elem,budi sada i ti realan i reci mi da li mislis da ce neko dati 19.000e za tu Alfu?

Floyd,Cabrio je izasao pre tacno 2 godine i samo kao restilizovan postoji...
Fazon je sto mi se najnoviji restilizovani i ne svidja,barem na slikama...
Ali S5 je za sada moj favorit,dok je daleko od realnosti nazalost,sve dok ne ubedim caleta kako 3.0T benzinac moze da trosi 6l :kezo:
Za sada mi je i dalje realnost neki 350 CDI E kupe AMG...
Sve to za sada je cista teorija i ne znam da li ce se realizovati za godinu ili 2...

Lazo,za Alfu sam ocigledno pogresio,misleci da je barem 35.000 standardna cena,ovako je i ok...

A sto se 535D tice,evo ti nesto domace:
Pise koliko je placen...
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... bmw_535_d/
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Laki021 »

Za pocetak, ja imam ozbiljan problem da taj auto konfigurisem na preko 75 000e cak ubacivanjem i opreme koju on nije nabrojao. Ade uzmi sam pa konfigurisi 535d prateci ono sto pise sta auto ima pa mi reci koliko ce ti izaci (realno zabole me koliko ga je on navodno platio). A natrpao je gomilu gluposti koje puno kostaju koje ni u ludilu ne bi stavio u svoj auto, tipa soft close za vrata, automatsko otvaranje i zatvaranje gepeka i jos par stvari koje bez ikakvog razloga dizu cenu par hiljada.


EDIT:

Ja verujem da za ovaj sto si dao primer cak i ti znas da je potpuno besmislen i da je ludost za njega dati 64 000e. Ima on gomilu opreme koju je stavio i debelo platio kada se bahatio konfigurisuci auto, ali realno to to je potpuno nebitno kad trazis polovan auto, jedino zgodno za racun koliko je jeftiniji od novog :) Pazi ja prvi trazim full opremu, al ovo je bas nenormalno, soft close i sl, bitno da je heads up zaboravio...
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28239
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Xepoj87 »

Kod nas je pocetna cena za 535D 60.000e...
Samo M paket je 7.200e u Nemackoj,uopste nije nemoguce da je kod nas skuplja dodatna oprema...
Jbg,tebi bezveze,nekome nije... Nekome je navigacija glupost,nekome neizostavni deo opreme...
Nekome je vredelo da da te pare za tu opremu,a da nema ljudi koji to uzimaju,ne bi ni bilo u ponudi...
Ja bih recimo bas voleo da imam soft close,da mi sam zatvara vrata kada prislonim,a jos vise da mogu na dugme da zatvorim gepek...
Dok mi takodje,heads-up display zaista nista ne znaci... Nisam retardiran,pa da mi treba da mi na sred soferke bleji kojom brzinom idem...
To je zanimljivo na prvi pogled,ali ja kapiram da bi mene nerviralo vec posle nedelju dana...
Po meni je ovo automobil kakav bih i ja konfigurisao :)
Ja bih cak mozda i dodao jos opreme,ako pare nisu problem...
Meni nije jasno kako ti nisi uspeo da dodas preko 75.000e,kada samo M paket,navigacija,ozvucenje,xenoni i recimo koza kostaju prako 15.000e...
Ovakav auto oslikava pravu sliku BMW-a i premium automobila.
Premium i treba da bude,da kada udjes u njega,ne mozes da zamislis ista bolje...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Laki021 »

Xepoj87 napisao: Meni nije jasno kako ti nisi uspeo da dodas preko 75.000e,kada samo M paket,navigacija,ozvucenje,xenoni i recimo koza kostaju prako 15.000e...
Ovakav auto oslikava pravu sliku BMW-a i premium automobila.
Premium i treba da bude,da kada udjes u njega,ne mozes da zamislis ista bolje...

Ma ne kostaju. M paket je 5500e, Navigacija ispod 3000 Xenoni 1300, koza 2500, HiFi proffesional 1000 dakle 13 300 sve zajedno, a kad uzimas kompelt pakete onda to izadje i manje. Sa ovom opremom smo otprilike i pokrili sve najskuplje, ostane jos dosta opreme ali daleko jeftinije tako da dalje napredovanje sa cenom nije tako lako :)

Aj molim te uzmi pa iskonfigurisi takav kao iz oglasa:

http://www.bmw.ch/ch/fr/newvehicles/5se ... rator.html

Ne radi trenutno nemacki sajt za konfigurisanje tako da uradi to ovde, cene su manje vise iste.
Odgovori