Vozio Clia 1.2 sa venturi sistemom i bio sam uglavnom zadovoljan. Dok je radilo, radilo je kad je počelo da pravi probleme prodato

Posle sam vozio Alfu 164 u koju sam ugradio sekvent (Toro turska boca, valtek dizne, Tomaseto isparivač i Stag kompjuter) kod Rašića. Cena je bila jaka (650€ sa toro bocom) ali je auto besprekorno radio na plin. Prešao sam oko 30000 na plin i prodao auto, taman pred servis na 30000. Potrošnja je bila oko 13-13.5 litara surove gradske vožnje, 7.8 na Ibarskoj i 8.1 na autoputu. Ja sam bio prezadovoljan, naročito kada se uzme u obzir da je to velik auto sa 145KS, jedino je cena ugradnje baš jaka. Vozio sam direktorku 197 km/h (po GPS-u) na plinčugu

Nije se nikad desilo da prebaci na benzin osim ako ja to ne želim, nikada nije štucnuo osim kad su bili loši kablovi, najnormalnije je radio i na -25 i na +40, nikad problem. Što se tiče održavanja uređaja, predviđen je prvi servis (štelovanje) na 1000 km, pa onda na svakih 10000 ponešto. Svaki servis je drugačiji i različita je cena, tako da je teško odgovoriti kolika je cena "malog servisa" za gasni uređaj. Na prvih 10000 je zamenjen neki mali filter i je bilo čini mi se 700-800 dinara, na 20000 je menjan i taj mali i neki veći filter i to je bilo nešto reda 2000 dinara. Uz to se svaki put Stag povezuje bežično sa laptopom i očitavaju se parametri pa se radi korekcija mape po potrebi. Sve u svemu vrhunski ugrađen uređaj i vrhunska usluga.
Sad opet razmišljam o ugradnji na 156 ali mi je cena kod Rašića previše jaka, pa sam razmišljao o alternativi. Neki uži izbor je sveden na Ranka iz Zemuna (oko 550€), Makedo Gas na Smedervskom putu (450€), Dora iz Novog Sada (ne isplati mi se zbog puta u NS), i možda Vlada Eror. Još prikupljam novac i skupljam utiske drugih ljudi o ugradnji gasa kod ovih servisera
