
Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Mala zemlja, al' veliki avioni.
I to sve kroz prozor mladjeg brata B733, rekao bih.
I to sve kroz prozor mladjeg brata B733, rekao bih.
Re: Vazduhoplovi
Air Serbia flights to Toronto unlikely in 2018
Toronto Pearson Airport has said that Air Serbia will not operate flights between Belgrade and the Canadian city this summer season, despite talks taking place between the two sides. Speaking to EX-YU Aviation News, a spokesman for the Greater Toronto Airports Authority, Robin Smith, said, "At this time, Air Serbia service will not be starting this summer, but we will continue to work with Air Serbia to find an opportunity to add Toronto Pearson as one of their newest travel destinations". Mr Smith added, "We will make an announcement in cooperation with Air Serbia if there is any future development of service to Toronto Pearson". As EX-YU Aviation News learns, the Serbian carrier gave up on the idea last month.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Nemaju ni cime, realno za NY i Toronto bi idealno trebalo bar 3 sirokotrupna aviona, a imaju jedan.
Re: Vazduhoplovi
Pa dobro, odu oni i do Toronta kad zaveje NYC pa nemaju gde.
Re: Vazduhoplovi
Očigledno je da Arape nije briga za uvođenje novih linija Air Srbije preko Atlantika, iako one ni na koji način ne bi ugrozile Etihad. Ovako ljudi za Severnu Ameriku putuju preko Frankfurta, Londona, ili čak Moskve. Druga je stvar sa linijama za Australiju, koje idu preko Abu Dabija... ali njih niko nije ni pominjao.
Da se ja pitam... predložio bih Arapima da nam prodaju nazad svojih 49 %... a onda uzeo na lizing tri B787 i obnovio saobraćaj za Ameriku i Kanadu kao što je bio 1991. godine.
Da se ja pitam... predložio bih Arapima da nam prodaju nazad svojih 49 %... a onda uzeo na lizing tri B787 i obnovio saobraćaj za Ameriku i Kanadu kao što je bio 1991. godine.
Ђенерал Јанковић
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Pa jest, totalno je suludo da danas kada ima najviše emigracije nemaš nacionalnog prevoznika. Pogotovo kad su u emigraciji bolje stojeći koji svoj novac ostavljaju stranim kompanijama.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Vazduhoplovi
@snork, ako se ja dobro secam, kapara od 24 mil (EUR ili USD), ostaje Etihadu u slucaju raskida ugovora. To je deo na koji su pristali nasi vrhunski menadzeri.
Sto se tice Pegazusa i Trabzona, izuzev produzenog sletanja (unstabilized approach) jer su ostali iznad ravni poniranja (glide slope), najverovatniji uzrok je sto je kapetan uvukao (ili nije ni dao) riverse sto se moze videti na fotografijama motora koji je u blatu i sto je iskljucio autobrake rucicom gasa. Moze se videti da su spojleri uvuceni.
Autobrake koji se ukljucuje pre sletanja i ima vrednosti 1/2/3/MAX ukljucuje se pre sletanja i za mokru pistu je obavezan 3.
Moze se iskljuciti pritiskom na kocnice, postavljanjem samog selektora u OFF, uvlacenjem spojlera ili guranjem jedne od rucica gasa u napred.
Guranjem rucica gasa, pilot radi dve stvari od jednom - uvlace se vazdusne kocnice (spojleri) i deaktivira se autobrake. Da bi u opste bio u mogucnosti da da gas, pre toga mora da je uvukao rivers. Izuzev toga, dao je i gas jednom od motora. Znaci, gasi obe stvari (vazdusne kocnice i kocnice) koje doprinose usporenju aviona i uvlaci rivers, on nema vise nista sto bi ga zaustavilo. Inace, knjige kazu da se spojleri uvlace tek po napustanju piste
Najruzniji i najgori nacin je guranjem rucice gasa, jer se prilikom iskljucenja avion ubrzava, u mesto da usporava. Ko zna za caku, obicno je spreman da ga ''prihvati'' na kocenje noznom kocnicom cim avion pokusa da ubrza. I putnici mogu da osete ovo jer nakon sletanja i kocenja od jednom osecaju ubrzanje.
Ne znam ko ih je ucio ovome, ali jako vole da iskljuce autobrake i to upravo guranjem desne rucice.
Sada su Turci po dobrom, starom obicaju (videti cuveni udes THY u AMS, gde su optuzili Boing), dali izjavu da je desni motor sam od sebe dao gas i izazvao momenat skretanja u levo.
Oba pilota su bivsi vojnici a kapetan je pre Pegazusa radio u THY.
Sto se tice Pegazusa i Trabzona, izuzev produzenog sletanja (unstabilized approach) jer su ostali iznad ravni poniranja (glide slope), najverovatniji uzrok je sto je kapetan uvukao (ili nije ni dao) riverse sto se moze videti na fotografijama motora koji je u blatu i sto je iskljucio autobrake rucicom gasa. Moze se videti da su spojleri uvuceni.
Autobrake koji se ukljucuje pre sletanja i ima vrednosti 1/2/3/MAX ukljucuje se pre sletanja i za mokru pistu je obavezan 3.
Moze se iskljuciti pritiskom na kocnice, postavljanjem samog selektora u OFF, uvlacenjem spojlera ili guranjem jedne od rucica gasa u napred.
Guranjem rucica gasa, pilot radi dve stvari od jednom - uvlace se vazdusne kocnice (spojleri) i deaktivira se autobrake. Da bi u opste bio u mogucnosti da da gas, pre toga mora da je uvukao rivers. Izuzev toga, dao je i gas jednom od motora. Znaci, gasi obe stvari (vazdusne kocnice i kocnice) koje doprinose usporenju aviona i uvlaci rivers, on nema vise nista sto bi ga zaustavilo. Inace, knjige kazu da se spojleri uvlace tek po napustanju piste
Najruzniji i najgori nacin je guranjem rucice gasa, jer se prilikom iskljucenja avion ubrzava, u mesto da usporava. Ko zna za caku, obicno je spreman da ga ''prihvati'' na kocenje noznom kocnicom cim avion pokusa da ubrza. I putnici mogu da osete ovo jer nakon sletanja i kocenja od jednom osecaju ubrzanje.
Ne znam ko ih je ucio ovome, ali jako vole da iskljuce autobrake i to upravo guranjem desne rucice.
Sada su Turci po dobrom, starom obicaju (videti cuveni udes THY u AMS, gde su optuzili Boing), dali izjavu da je desni motor sam od sebe dao gas i izazvao momenat skretanja u levo.
Oba pilota su bivsi vojnici a kapetan je pre Pegazusa radio u THY.
Re: Vazduhoplovi
Jeste, Steva fotkao.zuzazu napisao: 15 Jan 2018, 21:54 Mala zemlja, al' veliki avioni.
I to sve kroz prozor mladjeg brata B733, rekao bih.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Sam rešiš problem ili zoveš održavanje?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
O jbt! Jel moguce da ovo promakne nekom kome je to posao. Pretpostavljam da ima neki senzor u kabini, kad je poklopac otvoren
Gesendet von meinem SM-J500FN
Gesendet von meinem SM-J500FN
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3929
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Vazduhoplovi
A cemu sluzi taj otvor
?

Re: Vazduhoplovi
Poklopac je od otvora za crevo od spoljneg erkondisna. Magarac koji ga je diskonektovao nije proverio kako stoji, a nije video ni momak koji startuje avion (prati avion dok se gura) i cija je duznost da obidje avion pre izguravanja.
I eto, odosmo tako...
Koliko platis ljude, takav ces i kvalitet radne snage da dobijes. A ovo je low-cost.
I eto, odosmo tako...
Koliko platis ljude, takav ces i kvalitet radne snage da dobijes. A ovo je low-cost.