Vladapetr napisao:Moj ključ je bez mača i ništa se ne pritiska da bi se ušlo u auto, Suzukijev (ili neki drugi) rasklopivi ključ mi baš i ne bi pomogao.
Imaš mač unutra
Imam mač unutar priveska, ali njegova uloga nije da pokrene auto. Služi da se auto otključa ako je baterija umrla, i to je sve.
I kad baterija umre auto se startuje na isto dugme, samo je tada potrebno uglaviti privezak sa mrtvom baterijom u žljeb na letvi volana.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
U daljincima imam originalne baterije već skoro 7 godina. Oba se koriste svakodnevno. Kod mog ključa primećujem da je za nijansu manji domet nego ranije (jer je više korišćen nego suprugin), ali funkcioniše i dalje. Traju te baterije jako dugo.
Pretpostavljam da rade non-top? Ili je možda obrnut sistem - auto emituje stalno signal i izazove pobudu ključa u blizni koji mu onda vrati signal nazad...
Lako je moguće da auto očitava ključ a ne ključ auto. Meni auto napiše na displeju poruku da je keyless baterija oslabila (klasična CR 2032) . Ne košta "ništa" a zameni se za pola minuta. I nema veze ako ključ dugo ostane bez napajanja, ne gubi podešavanja.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Sta bi se desilo ako bi keyless kljuc u toku voznje npr izbacio iz auta, ili mu crkne baterija, hocu reci, da se u toku voznje nekako izgubi veza izmedju auta i kljuca...jel bi se auto ugasio i otiso u provaliju ili...?
Mares napisao: 18 Jan 2018, 16:03
Sta bi se desilo ako bi keyless kljuc u toku voznje npr izbacio iz auta, ili mu crkne baterija, hocu reci, da se u toku voznje nekako izgubi veza izmedju auta i kljuca...jel bi se auto ugasio i otiso u provaliju ili...?
U slučaju da ga zavijoriš kroz prozor samo bi na displeju dobio informaciju da je ključ van opsega auta (auto bi naravno sve radio kako treba do prvog gašenja motora, onda dalje možeš pešaka), a opomena za praznu bateriju se javlja dovoljno rano da imaš puuuuno vremena da je promeniš. Ako bi baš terao inat i ostavio bateriju do crkavanja, dobio bi istu opomenu na ekranu kao za ključ izbačen kroz prozor. (bar je kod mene tako )
(mislim, nisam još bacao ključ kroz prozor, ali mi se više puta dešavalo da je ključ kod supruge koja izadje i ode dalje od auta, a ja tražim parking naokolo).
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Markoni napisao: 18 Jan 2018, 20:10
Ne moze. Moze da udje u auto, ali ne moze da ga upali dok kljuc nije u kabini.
Upravo tako. Taj ko sedne u auto bez ključa i pritisne starttaster dobiće na displeju poruku "Smartkey not in the vehicle"...ili tako nekako. Ovo mi je malo tunjavo što mu auto ne kaže da nema ključ u autu dok ne otvori vrata.
Sad, kad malo bolje razmislim, nemam pojma da li bi meni XF rekao da nema ključa ako bih ga baš fijuknuo kroz prozor. Ovih par puta kad mi je na displeju pisao da nema ključ to se dešavalo u trenucima kad je moja supruga "iznela" ključ pri izlasku iz auta, a pri tom je naravno morala da otvori vrata. Izgleda da mi nema druge nego da probam da ga izvadim iz kola dok radi. Baš ću da probam u garaži šta će da se desi.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Kljuc na Fabiji prestao da funkcionise posle godinu i 5 meseci, tj. isprazila se baterija naravno. Ne znam kad pre... Na Oktraviji i Golfu se vec 10god koristi isti kljuc.