Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ovi se nece lako dati.
A Geely samo shopinguje.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
A Geely samo shopinguje.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Cevian voli da bude u srcu skandala i da suruje sa Kinezima. Prvo su pravili picvajz sa ABB-om, evo ih sad ponovo.
Ne bi bio problem da je tu u pitanju fer i slobodna kupovina, no, Kinezi stite svoje po svaku cenu i stranim kompanijama je prakticno nemoguce da udju u vlasnicku strukturu njihovih firmi. Opste ako zele da posluju u Kini ceka ih sto prepreka, moraju da imaju partnera tamo koji bajagi nesto radi i sl... samostalno ne mogu da nastupaju.
Sa druge strane naivna Evropa voli sve fer i posteno, pa pustaju stvari koje ne bi smeli pustati.
Ne bi bio problem da je tu u pitanju fer i slobodna kupovina, no, Kinezi stite svoje po svaku cenu i stranim kompanijama je prakticno nemoguce da udju u vlasnicku strukturu njihovih firmi. Opste ako zele da posluju u Kini ceka ih sto prepreka, moraju da imaju partnera tamo koji bajagi nesto radi i sl... samostalno ne mogu da nastupaju.
Sa druge strane naivna Evropa voli sve fer i posteno, pa pustaju stvari koje ne bi smeli pustati.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Sa druge strane naivna Evropa voli sve fer i posteno

Toliko
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ovo je koštalo 3 mlrd.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslednji HSV GTSR W1.






Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
2018 VW Jetta USA




















Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
2019 Mercedes-Benz EQ C










Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... id=1349137
Da li će Vašington pustiti Kineze u SAD?
Subota 20.1.2018 | 11:00
Pre nekoliko dana kineski državni proizvođač automobila GAC Motor najavio je ulazak na tržište SAD od 2019. godine.
Foto: Getty images
Plan je da GAC Amerikancima prvo ponudi verziju SUV kompakta GS8 i limuzine GS4 koje je predstavio na Sajmu automobila u Detroitu, a potom proširi svoju liniju proizvoda u SAD.
Međutim, vrlo brzo je u javnosti stiglo pitanje da li će vlada u Vašingtonu dozvoliti kineskoj državnoj kompaniji da prodaje svoje proizvode u SAD, kao što je nedavno bukvalno stavila "rampu" proizvođaču mobilnih telefona Huawei da plasira svoje proizvode preko mobilnih operatera.
Navodno se prvi javio lider manjine u Senatu Čak Šumer koji je ukazao na neravnopravan odnos poreza u vezi sa uvozom automobila u SAD iz Kine i iz Kine u SAD. Automobil koji se proizvede u Kini, a uveze u SAD se oporezuje sa 2,5 odsto na osnovu njegove cene, dok porez na automobil proizveden u SAD koji se uveze u Kinu čak deset puta veći, odnosno 25%.
* Kinezi "napadaju" SAD, da li će Amerikanci kupovati?
Naravno, iznenađenje bi bilo da takvog mišljenja nije i predsednik Donald Tramp, koji je bukvalno naterao američke proizvođače da vrate svoje fabrike iz Meksika u SAD, poput FIAT Chryslera.
"Pomogli smo da se izgradi Kina tako što su oni izneli ogroman novac u smislu trgovinskog deficita koji smo imali s njima. A kada nam Kina ili neka druga zemlja naplati tarifu 50 odsto, nekad i više u nekim drugim slučajevima, a mi njima ne naplatimo ništa, to nije fer. To nije fer", rekao je Tramp.
Međutim, još uvek niko od zvaničnika nije javno izneo plan kako da ispravi tu "nepravdu", nisu zatražili veću tarifu za kineske automobili ili moguću blokadu prodaje GAC vozila na tlu SAD.
S druge strane, Kinezi bi trebalo da se zabrinu jer se Tramp i Šumer vrlo, vrlo retko slažu povodom bilo kakvih pitanja, a ovde su više nego složni.
U svakom slučaju, more je blago ustalasano, čeka se novi zemljotres.
Da li će Vašington pustiti Kineze u SAD?
Subota 20.1.2018 | 11:00
Pre nekoliko dana kineski državni proizvođač automobila GAC Motor najavio je ulazak na tržište SAD od 2019. godine.
Foto: Getty images
Plan je da GAC Amerikancima prvo ponudi verziju SUV kompakta GS8 i limuzine GS4 koje je predstavio na Sajmu automobila u Detroitu, a potom proširi svoju liniju proizvoda u SAD.
Međutim, vrlo brzo je u javnosti stiglo pitanje da li će vlada u Vašingtonu dozvoliti kineskoj državnoj kompaniji da prodaje svoje proizvode u SAD, kao što je nedavno bukvalno stavila "rampu" proizvođaču mobilnih telefona Huawei da plasira svoje proizvode preko mobilnih operatera.
Navodno se prvi javio lider manjine u Senatu Čak Šumer koji je ukazao na neravnopravan odnos poreza u vezi sa uvozom automobila u SAD iz Kine i iz Kine u SAD. Automobil koji se proizvede u Kini, a uveze u SAD se oporezuje sa 2,5 odsto na osnovu njegove cene, dok porez na automobil proizveden u SAD koji se uveze u Kinu čak deset puta veći, odnosno 25%.
* Kinezi "napadaju" SAD, da li će Amerikanci kupovati?
Naravno, iznenađenje bi bilo da takvog mišljenja nije i predsednik Donald Tramp, koji je bukvalno naterao američke proizvođače da vrate svoje fabrike iz Meksika u SAD, poput FIAT Chryslera.
"Pomogli smo da se izgradi Kina tako što su oni izneli ogroman novac u smislu trgovinskog deficita koji smo imali s njima. A kada nam Kina ili neka druga zemlja naplati tarifu 50 odsto, nekad i više u nekim drugim slučajevima, a mi njima ne naplatimo ništa, to nije fer. To nije fer", rekao je Tramp.
Međutim, još uvek niko od zvaničnika nije javno izneo plan kako da ispravi tu "nepravdu", nisu zatražili veću tarifu za kineske automobili ili moguću blokadu prodaje GAC vozila na tlu SAD.
S druge strane, Kinezi bi trebalo da se zabrinu jer se Tramp i Šumer vrlo, vrlo retko slažu povodom bilo kakvih pitanja, a ovde su više nego složni.
U svakom slučaju, more je blago ustalasano, čeka se novi zemljotres.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Lepo im tamo na B92 to neko prevodi. Tariff prevode kao tarifa umesto porez. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pa naravno da ce pustiti GAC kad im se model zove Trumpchi 
Послато са m2 уз помоћ Тапатока

Послато са m2 уз помоћ Тапатока
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Električni automobili vraćaju u život Vankel motor?
Legendarni Mazdin rotacioni motor (Wankel) mogao bi da "vaskrsne" posle sedam godina zahvaljujući elektrifikaciji vozila u autoindustriji.
ponedeljak, 22.01.2018. | 20:45
Mazda je prestala da proizvodi rotacione motore tokom 2012. sa "gašenjem" modela RX-8, ali bi Wanlek mogao da se vrati od 2019. u Toyoti.
Naime, Mazdin rotacioni motor ne bi imao originalnu namenu u pokretanju automobila, već bi služio kao izvor napajanja za električnu bateriju u vozilu.
Razlog je jednostavan, Wankel rotacioni motor se za razliku od tradicionalnih klipova za sagorevanje goriva oslanja na jedan rotacioni element koji izaziva sve četiri faze sagorevanja.
Nudi manju vibraciju i solidnu ekonomičnost. Glavni zadatak Mazde u novoj primeni ovog motora je smanjenje emisije štetnih gasova, što je i bio jedan od glavnih razloga "penzionisanja" 2012.
Ukoliko ovaj projekat uspe, to bi umnogome moglo da unapredi domet vozila na električni pogon.
Što se tiče saradnje Mazde sa Toyotom preko Wankel motora, pretpostavlja se da je u pitanju je program autonomnih dostavnih vozila koji bi uskoro trebalo da zaživi u SAD, a najverovatnije je u pitanju nedavno predstavljeni e-Palette concept.
e-Palette je veliko, kockasto vozilo nalik kombiju koje se kreće bez vozača, a može da služi kao transport osoba ili robe.
Cilj je da se umanji broj industrijskih vozila na potevima, a Toyotini partneri u ovom programu su, osim Mazde, Amazon, Uber i Pizza Hut.
Iako zvuči neobično saradnja dva japanska proizvođača automobila, oni su u avgustu pokrenuli partnerstvo, koje će "izroditi" I 1,6 milijardi dolara vrednu fabriku u SAD čiji će kapacitet biti 300.000 jedinica godišnje.
https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=1350015
Legendarni Mazdin rotacioni motor (Wankel) mogao bi da "vaskrsne" posle sedam godina zahvaljujući elektrifikaciji vozila u autoindustriji.
ponedeljak, 22.01.2018. | 20:45
Mazda je prestala da proizvodi rotacione motore tokom 2012. sa "gašenjem" modela RX-8, ali bi Wanlek mogao da se vrati od 2019. u Toyoti.
Naime, Mazdin rotacioni motor ne bi imao originalnu namenu u pokretanju automobila, već bi služio kao izvor napajanja za električnu bateriju u vozilu.
Razlog je jednostavan, Wankel rotacioni motor se za razliku od tradicionalnih klipova za sagorevanje goriva oslanja na jedan rotacioni element koji izaziva sve četiri faze sagorevanja.
Nudi manju vibraciju i solidnu ekonomičnost. Glavni zadatak Mazde u novoj primeni ovog motora je smanjenje emisije štetnih gasova, što je i bio jedan od glavnih razloga "penzionisanja" 2012.
Ukoliko ovaj projekat uspe, to bi umnogome moglo da unapredi domet vozila na električni pogon.
Što se tiče saradnje Mazde sa Toyotom preko Wankel motora, pretpostavlja se da je u pitanju je program autonomnih dostavnih vozila koji bi uskoro trebalo da zaživi u SAD, a najverovatnije je u pitanju nedavno predstavljeni e-Palette concept.
e-Palette je veliko, kockasto vozilo nalik kombiju koje se kreće bez vozača, a može da služi kao transport osoba ili robe.
Cilj je da se umanji broj industrijskih vozila na potevima, a Toyotini partneri u ovom programu su, osim Mazde, Amazon, Uber i Pizza Hut.
Iako zvuči neobično saradnja dva japanska proizvođača automobila, oni su u avgustu pokrenuli partnerstvo, koje će "izroditi" I 1,6 milijardi dolara vrednu fabriku u SAD čiji će kapacitet biti 300.000 jedinica godišnje.
https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=1350015