Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Da li bi mogao Wankel da se usavrsi da ne trosi ulje i traje duze? Mozda bi to bila besmislena rabota?
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pa piše u tekstu da Mazda prvo to mora da reši:
"Glavni zadatak Mazde u novoj primeni ovog motora je smanjenje emisije štetnih gasova, što je i bio jedan od glavnih razloga "penzionisanja" 2012. "
"Glavni zadatak Mazde u novoj primeni ovog motora je smanjenje emisije štetnih gasova, što je i bio jedan od glavnih razloga "penzionisanja" 2012. "
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pise ali ne mora znaciti da ce se njihovo rijesenje problema emisija odnositi na potrosnju ulja - npr ako bi izmislili nekakav zajeban filter.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Rimac Concept 2, premijera u Ženevi.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Koliko je on uopšte napravio ili prodao kola do sad?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Napravio sebi 4-5 prototipova.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Hipoteticki mnogo, fakticki nista 

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
8 serijskih, uslovno rečeno, plus 2 za testove.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/vijesti/potpore ... ra-1219115 -Sufinancirani su projekti tvrtki dobro poznatih javnosti po svojim inovacijama, a najveću pojedinačnu potporu dobila je tvrtka Rimac automobili za razvoj Concept Two automobila. Ukupni projekt ‘težak je 128 milijuna kuna, a država mu je odobrila potporu od 52 milijuna kuna.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Sad je vrijeme da pokaze da li je prevarant ili ozbiljan.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ne verujem da će Rimac išta uraditi kao pojedinac.
Nije on izmislio nijednu jedinu novu komponentu vezano za emobil, tako da zapravo i nema šta da prodaje osim dizajna koji jeste dobar ali...
Sve što može da uradi Rimac, može i hiljade garaža majstora iz Amerike a može i propala Zastava itd.
Ali u tome jeste poenta. Emobil nije nov a nije ni završen proizvod.
Ovakve kakvi su dans ( kratkotrajni, skupi, s malim radijusom) prodaje ih ko ima pristup monopolistima što drže medije a kupuju ili obmanuti ljudi ili oni koji imaju puno para pa da se eto i zabave malo ( upotrebljivost kupljenog artikla - nebitna).
Jedina šansa za Rimca ( i slične majstore ) je ili da se nekako prišljamči velikoj korporaciji ( ali sumnjam da im treba), ili da pravi male serije ručno rađenih automobila za bogate kolekcionare.
Nije on izmislio nijednu jedinu novu komponentu vezano za emobil, tako da zapravo i nema šta da prodaje osim dizajna koji jeste dobar ali...
Sve što može da uradi Rimac, može i hiljade garaža majstora iz Amerike a može i propala Zastava itd.
Ali u tome jeste poenta. Emobil nije nov a nije ni završen proizvod.
Ovakve kakvi su dans ( kratkotrajni, skupi, s malim radijusom) prodaje ih ko ima pristup monopolistima što drže medije a kupuju ili obmanuti ljudi ili oni koji imaju puno para pa da se eto i zabave malo ( upotrebljivost kupljenog artikla - nebitna).
Jedina šansa za Rimca ( i slične majstore ) je ili da se nekako prišljamči velikoj korporaciji ( ali sumnjam da im treba), ili da pravi male serije ručno rađenih automobila za bogate kolekcionare.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Izvini ali kolicina nepoznavanja materije koja isijava iz svakog tvog posta o e automobilima je prosto neverovatna. Rimac majstor, to moze svako da napravi,....
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
@tlazar
Nemam pojma s kojim autoritetom možeš da tvrdiš tako nešto ali meni nije ni bitno.
Ne znam ni ko si ti niti pratim tvoje postove..a ti izgleda pratiš moje
Nemam pojma s kojim autoritetom možeš da tvrdiš tako nešto ali meni nije ni bitno.
Ne znam ni ko si ti niti pratim tvoje postove..a ti izgleda pratiš moje

- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Rimac pravi komponente za Koenigsegg i sl.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
@puntilak
Jesnostavno si se istakao bas po pitanju ove teme. Tako da ne pratim ali primecujem.
Recimo da nisam siguran da u srbiji postoji firma koja je u stanju da napise samo siftverski deo onoga sto je rimac uradio. U toj sam prici pa to znam, a ti pricas da bismo mogli takav auto u zastavi da napravimo.
Inace fascinantna je samouverenost u pisanju o temi o kojoj ocigledno ne znas bas puno.
Jesnostavno si se istakao bas po pitanju ove teme. Tako da ne pratim ali primecujem.
Recimo da nisam siguran da u srbiji postoji firma koja je u stanju da napise samo siftverski deo onoga sto je rimac uradio. U toj sam prici pa to znam, a ti pricas da bismo mogli takav auto u zastavi da napravimo.
Inace fascinantna je samouverenost u pisanju o temi o kojoj ocigledno ne znas bas puno.