Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Dobro izgleda, al zivo me zanima nova Niva.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Cupra se izdvaja u samostalan brend, prvi ''novi'' model će biti sportska Ateca, predstavljanje je 22. februara.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Koja budalastina, prva cupra da bude gradski suv...
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ionako su ta izdvajanja marketing...
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Mislim da ce ova prica proci slicno kao DS.
- shandu90
- Postovi: 13371
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Dosadni su sa tim podbrendovima, gori su od plazme.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7787
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nista im nije sveto...
https://www.b92.net/automobili/razno.ph ... id=1353656
https://www.b92.net/automobili/razno.ph ... id=1353656
Da li će vam nedostajati? F1 bez "devojaka sa starta"
Posle nekoliko meseci debate o ukidanju tradicionalnih promoterki koje se nalaze na stazi uoči trka, čelnici Formule 1 odlučili su da popularne "grid girls" više ne budu prisutne na startu.
Višedecenijska tradicija sa devojkama na stazi uoči starta trke biće okončana 25. marta u Melburnu, na početku nove sezone Formule 1.
Promoterke koje su već decenijama neizostavni deo najbržeg "cirkusa" poslednjih godina su izuzetno delikatna tema, s obzirom na brojne kritike zbog tretiranja žene kao objekta i polnih predrasuda. Izgleda da se i rukovodstvo Formule 1 saglasilo sa ovim mišljenjem.
"Tokom proteklih godinu dana shvatili smo da je potrebno unaprediti brojne oblasti u F1 takmičenju, kako bi se ono uskladilo sa našom vizijom ovog sjajnog sporta", rekao je jedan od direktora Formule 1, Šon Bračis.
Bračis je naveo da su "gird devojke" decenijama bile jedan od zaštitnih znakova Formule 1, ali da su u rukovodstvu takmičenja imali osećaj da ovaj običaj ne odgovara vrednostima za koje se zalažu i da "nije u skladu sa savremenum društvenim normama".
On je dodao da ne veruje da su "devojake sa starta" prikladne ili relevantne, kako za ljude iz organizacije, tako i za fanove širom sveta.
Međutim, neće se svi fanovi složiti sa ovakvim stavovima, ali ni neki od vozača.
"To je nešto sa čime smo odrastali. Još dok sam bio dete gledao sam u devojke sa kišobranima. To je bilo nešto čime je ovaj sport dobijao na atraktivnosti", nije oduševljen idejom o njihovom "ukidanju" vozač Red Bula Danijel Rikardo.
Ovaj potez F1 svakako neće potpuno ukloniti "grid girls" iz automoto sporta, ali s obzirom da je F1 takmičenje koje godišnje privlači skoro pet miliona gledalaca, svakako je značajan početak.
"Devojke sa starta" na trkama F1 koristile su se pre svega u promotivne svrhe, za reklamu sponzora preko odeće, kišobrana ili sličnih rekvizira, a po završetku trke formiraju špalir kroz koji pobednik stiže do podijuma.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
"Jedan od najvećih proizvođača luksuznih automobila na svetu kompanija Mercedes-Benz izgleda da je dobila novog suvlasnika i to iz Kine.
SUBOTA, 3.02.2018. | 08:58 -> 10:30
* Geely postao suvlasnik i Volvo kamiona
* Uskoro će Kinezi imati "Made in Europe" automobil
Akcije Mercedesove krovne kompanije Daimler AG kupio je kineski proizvođač vozila Geely, suvlasnik Volva, Lotusa i Londonskog taksija.
Osnivač kompanije Geely Šufu Li nikad nije krio naklonost ka Mercedesu, prvi Geelyjev model koji se pojavio na tržištu sada već daleke 1998. bio je upravo kopija jednog Mercedesa.
Ipak, obe kompanije su odbila da komentarišu ove spekulacije medija, pre svega vest sa kineskog finansijskog sajta JRJC da je Geely u petak kupio 3-5 odsto akcija Daimlera.
Daimler je najveći proizvođač premium automobila na svetu, ispred BMW i Audija."
SUBOTA, 3.02.2018. | 08:58 -> 10:30
* Geely postao suvlasnik i Volvo kamiona
* Uskoro će Kinezi imati "Made in Europe" automobil
Akcije Mercedesove krovne kompanije Daimler AG kupio je kineski proizvođač vozila Geely, suvlasnik Volva, Lotusa i Londonskog taksija.
Osnivač kompanije Geely Šufu Li nikad nije krio naklonost ka Mercedesu, prvi Geelyjev model koji se pojavio na tržištu sada već daleke 1998. bio je upravo kopija jednog Mercedesa.
Ipak, obe kompanije su odbila da komentarišu ove spekulacije medija, pre svega vest sa kineskog finansijskog sajta JRJC da je Geely u petak kupio 3-5 odsto akcija Daimlera.
Daimler je najveći proizvođač premium automobila na svetu, ispred BMW i Audija."
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Uživo kod Lakija:


''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Top 10 najprodavanijih privatnih auta u DE u 2017.
https://www.motor-talk.de/news/es-laeuf ... 52653.html
https://www.motor-talk.de/news/es-laeuf ... 52653.html
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Podbrend i trendovi prodaje.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Osveženi Yaris za vanevropska tržišta.










Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Fala Bogu. Skloniše onu ružnu X masku.