Sestri tražili jesenas, bukvalno tražio da izvadi pare iz novčanika da prebroji. U memingemu na aerodromu čini mi sekragujevac napisao: 05 Feb 2018, 07:23 Rezervacija čega? Hotela? Šta da pokaže neko ko ide kod rodbine? O količini novca, za to tek mislim da je "urban legend". To nikada nikome ko je ikada dolazio kod nas u ovih zadnjih četvrt veka, bilo busom, avionom ili autom (pešaka ili biciklom još niko nije dolazio)nijedan granični službenik nije tražio na uvid.
Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
devojci stigla kazna sa kamere u DE kad je kupovala auto pre dve godine, col table na njeno ime, stiglo posle mesec dana ovde...ikac2000 napisao: 05 Feb 2018, 09:37 Sa Srb tablicama verujem da ne moras da brines, mislim da ne stizu kazne.
Ogranicenja su na manjim delovima, relativno je vise unlimited. Gde ima ogranicenja, imas eksplicitno znak. Nema znaka, nema ogranicenja.
Kamere su uglavnom na delovima sa oganicenjem 80 ili 60, ili gde su radovi na putu.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Sa Zoll tablicama ih ima u DE sistemu, ne trebaju da traze od Srb organa.
Drugo je sa SRB tablicama.
Drugo je sa SRB tablicama.
- klisko
- Postovi: 666
- Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
- Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
- Lokacija: Beograd
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Početkom avgusta me slikali u DE sa BG tablama, video sam blic. Vozio sam oko 70 gde je ograničenje 50 i još nije stigla kazna (osim ako u firmi nisu platili, a da mi ne kažu, iako sam prijavio da je očekuju i da sam ja vozio).
- Saša
- Postovi: 14293
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Iznenadićeš se Ogi, nisu ni tamo svuda putevi savršeni.Ogi napisao:Sta oni rade na putevima kada je sve savrseno ?
TT
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Drug mi kaze da ako te slikaju u CH sa SRB tablicama, za 7 do 8 meseci stize kazna. Imaju potpisan medjudrzavni ugovor.
Za DE auto u DE, kazu da ako ne dodje za 3 meseca, nece ni da dodje.
Za DE auto u DE, kazu da ako ne dodje za 3 meseca, nece ni da dodje.
- srdjanyo
- Postovi: 3507
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7805
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
ljuba napisao: 05 Feb 2018, 13:29 Krajem '80 i pocetkom '90 sam se naputovao kroz Nemacku i skoro na svim autoputevima su imali one smorne betonske ploce, sva sreca da su ih se skoro resili. Na auto putu si imao osecaj kao da si u vozu![]()
Te ploce su i dalje dobrim delom kroz Cesku. Jako iritantno...
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
I ja mislim da je to jako retko, ali na sopstvenom primeru sam video da je moguće. Doduše, bilo je pre 20+ godina u vreme najgore demonizacije naše zemlje i na ulazu u Englesku koja je ipak malo specifična, ali jednom me je je službenik pitao koliko novca imam sa sobom. Rekao sam mu iznos (u markamakragujevac napisao: 05 Feb 2018, 07:23 Rezervacija čega? Hotela? Šta da pokaže neko ko ide kod rodbine? O količini novca, za to tek mislim da je "urban legend". To nikada nikome ko je ikada dolazio kod nas u ovih zadnjih četvrt veka, bilo busom, avionom ili autom (pešaka ili biciklom još niko nije dolazio)nijedan granični službenik nije tražio na uvid.

Ogi, slažem se da je uređenost najvažnija, ali samo bih napomenuo da smo mi jedna od retkih zemalja gde nije zabranjeno proizvoditi alkoholna pića bez kontrole države, ukoliko je to za sopstvene potrebe. Tako da svako ima pravo da drži zarđali kazan u dvorištu i radi s njim šta hoće. Druga je stvar stavljanje u promet, tu je potrebno svašta, uključujući i plaćanje akcize. Inače, od poznatijih država, jedino je još na Novom Zelandu dozvoljena ovakva proizvodnja alkohola. U svim drugim zemljama je strogo zabranjeno i kažnjivo, uključujući i npr. Rusiju.Ogi napisao: 05 Feb 2018, 07:34 Uredjenost. Uredjenost u svakom momentu zivota. Gledam juce Memedovica, lik u Nemackoj proizvodi alkoholna pica, rakiju, ima opremu od 50k evra, sve povezano sa kompjuterom I neka tamo agencija prati koliko je proizveo jer ima kvote koliko sme u zavisnosti od svrhe proizvodnje... eeeeeej, pa mi smo 17 milenijuma daleko od toga.... kod nas svaki baja proizvede 5k litara rakije u dvoristu u zardjalim kazanima... Hans placa 6,5e poreza za svaki proizvedeni litar.
To što je povezano sa kompjuterom i neka agencija automatski prati, po meni nije pozitivno. Veliki brat, policijska država... u svakom slučaju prilično jezivo. Mnogo pozitivnije bi bilo da Hans nema želju da utaji porez i plaća ga bez prismotre države.
Ti bi kanda voleo da dođu?shandu90 napisao: 05 Feb 2018, 12:04 Brka je imao viziju, pa i puteva. Zato ih je napravio da traju.

Tačno, Kraljevina Jugoslavija je 1930-ih bila raspisala međunarodni konkurs i izabran je nemački izvođač. Beton je zakon, tako su tada građeni i auto-putevi u Nemačkoj (s tim što su posle rata presvučeni asfaltom). Da se ja pitam, uvek bi beton (i to armirani) išao prvo, pa tek onda asfalt. Neke "žute trake" u Beogradu (češće samo zone stajališta) su tako napravljene i sve je savršeno ravno godinama. Običan asfalt autobusi vrlo brzo upropaste, čak i ako je ispod urađena dobra kompakcija terena.
U normalnim zemljama se ispod većih gradskih ulica nalaze betonske cevi prečnika 3-4 m i sve instalacije idu kroz njih. Nema nikada raskopavanja da bi se nešto postavilo ili popravilo. Gore je beton koji se ne dira i preko njega asfalt koji traje po 20+ godina. Nema šahtova na kolovozu (ili je to vrlo, vrlo retko i pazi se da ne bude na mestima preko kojih prelaze točkovi), a nastoji se da slivnici budu ugrađeni u ivičnjak.
Ђенерал Јанковић
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24717
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
AP u Kaliforniji gde sam prolazio svaki dan je isto od betona, 6 traka u jednom smeru. I u NS su na mnogo stajalista zamenili asfalt betonskim plocama pre 10ak godina, stoji uredno i dalje.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Veruj mi da na MT traže i vraćaju ljude stalno, nekada manje nekada više.kragujevac napisao: 05 Feb 2018, 07:23 Rezervacija čega? Hotela? Šta da pokaže neko ko ide kod rodbine? O količini novca, za to tek mislim da je "urban legend". To nikada nikome ko je ikada dolazio kod nas u ovih zadnjih četvrt veka, bilo busom, avionom ili autom (pešaka ili biciklom još niko nije dolazio)nijedan granični službenik nije tražio na uvid.
Često i nazovu onog ko je naveden da se kod njega dolazi.
Priča je tačna 100% naročito u sezoni, recimo da vraćaju u proseku jednog putnika iz SRB po avionu najmanje
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
@snork
Ima kod Ade stajalište gde izviruje armatura, kod nas sve propadne.
Ima kod Ade stajalište gde izviruje armatura, kod nas sve propadne.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
To je bilo rešenje poi Evropi kako zapadnoj tako i istočnoj da se autoputevi mogu koristiti za vojne svrhe- za marš tenkova i kao avio pista.DukeNS napisao: 05 Feb 2018, 23:18ljuba napisao: 05 Feb 2018, 13:29 Krajem '80 i pocetkom '90 sam se naputovao kroz Nemacku i skoro na svim autoputevima su imali one smorne betonske ploce, sva sreca da su ih se skoro resili. Na auto putu si imao osecaj kao da si u vozu![]()
Te ploce su i dalje dobrim delom kroz Cesku. Jako iritantno...
Na nemačkim autoputevima je u 80tim bilo i saobraćajnih znakova koji obaveštavaju i usmeravaju kretanje tenkova po trakama.
- 123456
- Postovi: 2334
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Što se tiče prolazaka preko granica, HR/Slo je ulazak u šengen i tu oce da malo više istražuju i maltretiraju, bas mi je pre par dana došla majka i skenirali su im sve stvari detaljno, čak su i sa psom ulazili u autobus ali za novac je ništa nisu pitali 

Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Nekako i razumem taj pregled stranih državljana sa strane SLo carinika ( ilit Fursa po novome ) ali jebanje njihovih državljana u mozak nikako ne razumem. Jebiga drzavna sluzba ( 123456 tebi je jasno kako je sa javnim sluzbama u SLO, koje osim uvek vecih plata i strajka za bezveze nista nije vazno ( ne leti lično na tebe da ne bude svađanja ), a poboljšanje kvalitete posla jim je daleko od prioriteta.