Ovo je pre-restyle model. Malo su naknadno dotegli. Ali svejedno je naknadno stiglo obaveštenje da je to retko realna situacija i da je center diff tako podešen da (naravno) sačuva gorivo.
U realnom svetu bude ovako
Evo i druge realnije situacije (na 6:45 npr)
Boringly average, but also perfect for school run mums
PO meni, svaki metalik-lakirani "terenac" je salonski "terenac".
Može on i da ima mogućnosti pravog terenca, ali ko god je kupio lakiran suto visokog sjaja - taj ne namerava da ga koristi na taj način.
A Lade novijih godista, odrzavanje i slicno? Koliko je to zahtevno ako se bas ne divlja nego trosi umereno. Takodje me zanima potrosnja, mi smo imali jednu u firmu pre jedno 17-18 godina secam se da je trosila prosecno 15 do 20 litara u gradu. Koliko shvatam posle je stavljen neki francuski motor, koliko je to popravilo stvari? Vidim da ih ima more na prodaju na oglasima, sigurno nije sto je dobra.
Mislim da nije francuski vec da je doradjivan nekoliko puta. Nadji temu NJKV Niva tako nekako se zove, jedan clan je pisao o izmjenama na motoru.
Otprilike rdja joj je ostala najveci problem.
Nisam poznavalac Nive ali je za nju poznato da se lako kvari (kažu lako i popravlja) ali ima ogromnu prednost što stvarno jeste terenac koji prolazi svuda.
Cena je niska jer je i u startu jeftinija a ima ih puno jer ih mnoge firme koriste