Znam da ima tema novo vs polovno, ali ovo nije to.
Ovde ne zelim ni jedan auto da ispitujem vec me nesto malo buni pa zato postavljam temu.
Zato i nisam postavio pitanje u temi novo vs plovno jer je ovde samo teorija u pitanju:
Dakle, imamo dva automobila, jedan je presao 100.000km, drugi 50.000km. Naravno, jasno je zasto bi bio bolja kupovina ovaj od 50k km.
Ali, ako imamo aute recimo 2009. i 2007. godiste i oba su presla recimo 50.000km i oba su redovno odrzavana... Zasto je bolji za kupovinu ovaj koji je mladji (racunam da nije restilizovani model, vec isti) ako su ti auti isto presli?
Ili, bolje receno, sta je to sto se na autu kvari vremenom a ne kilometrazom? Ja razumem da ce na nekom autu nesto da se pokvari pre ako je on presao duplo vise.... Ali sta ce pre da se pokvari ako je on recimo pola godine vozen a pola parkiran jer vlasnik nije tu... I zbog toga je prakticno vozen kao auto koji je duplo mladji a vozen cele godine?
Ili, koji su to delovi auta na ciji kvar utice starost automobila a ne sama kilometraza? Ili recimo, ako je neki auto u salonu stajao dve godine pa tek onda prodat kao nov, zasto je on losiji od auta koji je u tom momentu stigao u salon?
Opet kazem, bez restilizacija, unapredjivanja motora itd... Zato i kazem teoretski, a ne dajem konkretan model.
Nadam se da nisam previse zakomplikovao
