BMW - generalna tema
Re: BMW - generalna tema
Onda cijeli svijet ima problem sa Audijem. Jer ne postoji novinar koji je vozio Audi , pogotovo tu generaciju, a da nije naveo problem predupravljanja.
Covjek je rekao da se Audi vozi podjednako kao BMW. To moze samo reci neko ko nije vozio oba auta ili je veliki fan Audija.
Covjek je rekao da se Audi vozi podjednako kao BMW. To moze samo reci neko ko nije vozio oba auta ili je veliki fan Audija.
Re: BMW - generalna tema
@Rock - kao sto sam naveo, imao sam osjecaj da je brzi, a tako je i kolega. Osjecaj ne znaci da je uvjek tacan, ali je sigurno bitniji od podataka na papiru. A isto sam tako citao podatke pre nego sto smo vozili auta i stvarno sam bio ubjedjen da ce bmw biti mnogo brzi. Mislim oba auta su vozena sa automatikom u S rezimu, tako da tu nema mnogo do vozaca. Cak sam i provjerio da je BMW bio ubacen u Sport+ rezim, audi nije imao taj "feature".
Re: BMW - generalna tema
Dani- Mislim da je ocigledno ko je ovdje veci fan-boy od nas. Pogledaj svoje postove pogledaj moje. A mislim da vecina ovdje zna da ja nisam nikakav fan-boy. Vozim A6 FWD ne RS6.
Drugi put cu gledati da iznajmim neku racing traku kako bih mogao "realan" rezultat da napisem. Pod normalnim uslovima nema smisla testirati dva auta.
A isto tako cu probati jos koji BMW onako cisto da bih dorastao toj masini, jer sam pocetnik
Drugi put cu gledati da iznajmim neku racing traku kako bih mogao "realan" rezultat da napisem. Pod normalnim uslovima nema smisla testirati dva auta.
A isto tako cu probati jos koji BMW onako cisto da bih dorastao toj masini, jer sam pocetnik

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW - generalna tema
Takodje da se osvrnem na originalni post dasauta, a4 b8 facelift sa slike nije vise imao 170ks, vec 177 od starta, a zadnje serije su imale 190ks, sto je verovatno slucaj, a f30 je imao 184ks i 20NM manje, sto itekako opravdava utisak.
Dalje svaki bmw xdrive se dosta losije vozi od RWD, subjektivno naravno kome je to bitno, te je slican raspored mase i prenosa snage kod audija i bmwa, jer vise nije ni 4wd vs rwd, vec 2 4wd auta, sto je donekle eliminisalo glavni bmw adut i audi manu, pa ne treba da cudi nedostatak utiska.
Takodje i za zvuk je jasno nekome ko je realan i imao prilike cuti oba, bmw 2.0d ako nije glasniji, onda makar grublje radi od 2.0tdi u leru, sto je cinjenica ili makar subijektivan utisak vecine, a ne neki hejt.
Mislim da su oba auta sjajna, te nema potrebe za fanboyskim trolovanjem.
Predupravljanje je oversteer, a sa tim audi nema problema, ceo svet vozi audije bez problema, novinari na stazi isticu da podupravlja, sto i jeste tacno kada ulece u krivinu dok proklizava i bori se za trakciju, pri normalnim testovima uglavnom kazu da audi odlicno lezi u krivini i ima izuzetno precizan volan operisan od osecaja, sto je opet tacno.
Dalje svaki bmw xdrive se dosta losije vozi od RWD, subjektivno naravno kome je to bitno, te je slican raspored mase i prenosa snage kod audija i bmwa, jer vise nije ni 4wd vs rwd, vec 2 4wd auta, sto je donekle eliminisalo glavni bmw adut i audi manu, pa ne treba da cudi nedostatak utiska.
Takodje i za zvuk je jasno nekome ko je realan i imao prilike cuti oba, bmw 2.0d ako nije glasniji, onda makar grublje radi od 2.0tdi u leru, sto je cinjenica ili makar subijektivan utisak vecine, a ne neki hejt.
Mislim da su oba auta sjajna, te nema potrebe za fanboyskim trolovanjem.
Predupravljanje je oversteer, a sa tim audi nema problema, ceo svet vozi audije bez problema, novinari na stazi isticu da podupravlja, sto i jeste tacno kada ulece u krivinu dok proklizava i bori se za trakciju, pri normalnim testovima uglavnom kazu da audi odlicno lezi u krivini i ima izuzetno precizan volan operisan od osecaja, sto je opet tacno.
Re: BMW - generalna tema
@Ivan - 

Re: BMW - generalna tema
Ja cak mislim da i to sto je karavan, daje prednost Audiju u odnosu na limuzinu A4ke, jer mu otezava zadnji deo i dodaje na balansu.
U svakom slucaju, rece covek da ga nije gazio kroz krivine i slicno, vec vozio normalno, da je imao osecaj da je Audi startniji i brzi, ne vidim problem tu.
Ni meni se nije svideo 2.0d u Bmwu, dok sam se kod 3.0 dizela odusevio. U odnosu na Mercedes 3.0(onaj u proslom E kupeu), u Bmwu nisi siguran da vozis dizela uopste, bas mi se svideo i zvuk i osecaj.
U novoj E klasi sam vozio 3.0 dizel, ali je to isti onaj stari, a izolacija je dovoljno dobra da ni ne obratis paznju na motor, dok bih voleo da probam ovaj novi 3.0 inline dizel, verujem da je super.
U svakom slucaju, rece covek da ga nije gazio kroz krivine i slicno, vec vozio normalno, da je imao osecaj da je Audi startniji i brzi, ne vidim problem tu.
Ni meni se nije svideo 2.0d u Bmwu, dok sam se kod 3.0 dizela odusevio. U odnosu na Mercedes 3.0(onaj u proslom E kupeu), u Bmwu nisi siguran da vozis dizela uopste, bas mi se svideo i zvuk i osecaj.
U novoj E klasi sam vozio 3.0 dizel, ali je to isti onaj stari, a izolacija je dovoljno dobra da ni ne obratis paznju na motor, dok bih voleo da probam ovaj novi 3.0 inline dizel, verujem da je super.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Ja predpostavljam da je RWD varianta dosta bolja sto se tice voznje. A isto tako F30 uparen sa nekim sestakom. Volio bih da to probam. Inace S-tronic mjenjac mi lezi bolje kod Audia ali ne bih ga nikad uzeo zbog pouzdanost. ZF je jako fin mjenjac u BMW'u
Re: BMW - generalna tema
Ti poredis zvuk dizela sa 4 cilindra i dajes to Audiju kao prednosti, a zanemarljujes 10 puta bitniju stvar a to je upravljanje auta. Nema quattra koji ce pomoci Audiju da se priblizi BMW sto se tice osjecaja na volanu . Svaki ima identican problem. Zadnji koji sam vozio je A6 C7 koji ima problem sto ide previse preko nosa. Jednosavno u osnovi je napravljen kao FWD i tu mu nema pomoci.Ivan napisao: 03 Feb 2018, 19:31 Takodje da se osvrnem na originalni post dasauta, a4 b8 facelift sa slike nije vise imao 170ks, vec 177 od starta, a zadnje serije su imale 190ks, sto je verovatno slucaj, a f30 je imao 184ks i 20NM manje, sto itekako opravdava utisak.
Dalje svaki bmw xdrive se dosta losije vozi od RWD, subjektivno naravno kome je to bitno, te je slican raspored mase i prenosa snage kod audija i bmwa, jer vise nije ni 4wd vs rwd, vec 2 4wd auta, sto je donekle eliminisalo glavni bmw adut i audi manu, pa ne treba da cudi nedostatak utiska.
Takodje i za zvuk je jasno nekome ko je realan i imao prilike cuti oba, bmw 2.0d ako nije glasniji, onda makar grublje radi od 2.0tdi u leru, sto je cinjenica ili makar subijektivan utisak vecine, a ne neki hejt.
Mislim da su oba auta sjajna, te nema potrebe za fanboyskim trolovanjem.
Predupravljanje je oversteer, a sa tim audi nema problema, ceo svet vozi audije bez problema, novinari na stazi isticu da podupravlja, sto i jeste tacno kada ulece u krivinu dok proklizava i bori se za trakciju, pri normalnim testovima uglavnom kazu da audi odlicno lezi u krivini i ima izuzetno precizan volan operisan od osecaja, sto je opet tacno.
Audi ima neke druge adute. Virtuel kokpit i sto sareniji enterijer. Ima ljudi koji to prvo gledaju.
Re: BMW - generalna tema
Ako sam dobro razumeo covek ga vozio normalno. Sa davanjem gasa na pravcu i steko utisak da audi bolje poteze? To nema veze sa voznjom u krivinama i osecajem u voznji. Mada i zf je genetalno malo bolji od s-tronika sa boljim reakcijam i citanjem vozaca. Jes da je x-drive ali se sigurno bolje vozi od quatro audija jos karavana 

- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: BMW - generalna tema
Jbg, nemamo posebnu temu za Minija pa ću pisati ovde, jer mu dođe na isto.
Danas sam imao malo dužu vožnju u Mini Countryman D, malo je reći da sam oduševljen vozilom. Uzeo ga kolega pre neki mesec (kad smo kupovali moj S-Max,video na parkingu ovog "seljaka" pa se zaljubio) i tada sam se vozio ali nazad, da slušamo ima li zvukova iz trapa. Bio mi je neudoban, sedišta nekako mala.
Sad sam sedeo napred, ubili smo nekih 200km na autoputu i magistrali. Kako to lepo ide, sa sve 1.6 bmw dizelom od 110 konja
Super pozicija za sedenje, sedišta nestvarno čvrsta i čudno udobna (još kožna, što sam mislio da će mi smetati). Enterijer je posebna priča, da neko sa toliko stila i fazona odradi sve detalje, seo sam na dupe.
Ovaj primerak ima i navigaciju (koja je ovde besmislena, jer na toj osnovnoj mapi nema ni pola autoputa) pa mu to dodatno otvara tablu. A vrhunac je bio kad je hteo da ga "produva", pošto se uglavnom vozi po gradu i to kilavo istripovali su se da sve češće pali dpf regeneraciju. Idemo 140kmh u šestoj brzini, na nekih 2500 obrtaja, motor samo prede. Spusti ga u petu, on digne obrtaje na skoro 3000 ali je zvuk ostao isti
Na kraju ga spusti u IV brzinu, na 3500 obrtaja motor je neznatno glasniji nego malopre na 2500 obrtaja u VI, dakle gotovo da se i ne čuje.
Zaista, kapa do poda za ovu izradu. Moraće i Vlada da nabaci nešto ovako, nema druge.
Danas sam imao malo dužu vožnju u Mini Countryman D, malo je reći da sam oduševljen vozilom. Uzeo ga kolega pre neki mesec (kad smo kupovali moj S-Max,video na parkingu ovog "seljaka" pa se zaljubio) i tada sam se vozio ali nazad, da slušamo ima li zvukova iz trapa. Bio mi je neudoban, sedišta nekako mala.
Sad sam sedeo napred, ubili smo nekih 200km na autoputu i magistrali. Kako to lepo ide, sa sve 1.6 bmw dizelom od 110 konja

Ovaj primerak ima i navigaciju (koja je ovde besmislena, jer na toj osnovnoj mapi nema ni pola autoputa) pa mu to dodatno otvara tablu. A vrhunac je bio kad je hteo da ga "produva", pošto se uglavnom vozi po gradu i to kilavo istripovali su se da sve češće pali dpf regeneraciju. Idemo 140kmh u šestoj brzini, na nekih 2500 obrtaja, motor samo prede. Spusti ga u petu, on digne obrtaje na skoro 3000 ali je zvuk ostao isti

Zaista, kapa do poda za ovu izradu. Moraće i Vlada da nabaci nešto ovako, nema druge.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: BMW - generalna tema
To je valjda 1.6 hdi u njemu..
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: BMW - generalna tema
Nije, to je BMW-ov dizel 1.6, 111 konja.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
Valjda je 1.5 dizel iz BMW, u prethodnoj gen je PSA.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: BMW - generalna tema
To jeste 1.6 psa motor, možda su ga u Minhenu malo modifikovali, ali je u osnovi isti motor.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk