Odluka Skupstine Beograda, objavljena u Glasniku koja odavno vazi, barem 20tak godina.Mikka napisao: 21 Feb 2018, 17:53....je jedan apsurd koji obesmisljava sva pravila u vezi sa parkiranjem u ZOBS-a i clanom 66. gde tacno pise gde je sve zabranjeno parkiranje (na mostovima, u tunelima, 3 m do pune linije..itd)McGruja napisao:Obrnuto, ako nema znaka dozvoljeno parkiranje, onda je zabranjeno
Znas li (ili neko) na koji se zakon/pravnik pozivaju kada naplacuju kazne ili nose auto tamo gde ne postoji znak "P" a nije prekrsena ni jedna tacka iz ZOBS-a pod clanom 66?
Svuda je zabranjeno parkiranja na javnoj povrsini osim tamo gde je obelezeno da je dozvoljeno/ znakom. Vazi za 17 Bgd opstina.
Parkiranje vozila nije uredjeno samo ZOBS vec svaka lokalna samoupravna (samoupravljanje jos nije izumrlo

Druga stvar je apsurd da kod nas moze da odluka nizeg organa osporava odluku viseg, ili uredba Vlade (organa koji sprovodi zakone) da stavi zakon (organa koji donosi zakone) van snage i jos citav niz nakaradnih pravnih odnosa i izmesanih nadleznosti a time i odgovornosti za pocinjene stete koje nastanu takvim delovanjem.
Slicno je sa komunalnom (sto u prvodu na srpski znaci opstinskom) tzv policijom u kojoj nisu zaposleni policajci, koji nisu pod ingerencijom Vlade tj MUPa, koji nemaju status policajca niti svojstva ovlascenog sluzbenog lica koja iz toga proisticu (legitimisanje na primer), pa opet kod nas odlukom opet lokalne samoupravne zajednice su stavljeni iznad opsteg zakona u smislu da se na njih ne primenjuju zakoni koji vaze za sve ostale policajce. Ukljucivo i odgovornost posto komunalni ne odgovaraju pred zakonom kao policajci vec kao sluzbenici opstine. Tj u praksi ne odgovaraju za nista nikome.
Ulgavnom, sto se nas vozaca tice vazi pravilo ne parkirati nigde u gradovima gde nije kristalno jasno obelezeno da je dozvoljeno tj citati tamo gde se ne naplacuje je veoma rizicno i verovatno kaznjivo.
Naravno, posto je laka meta tu se i vrse kontrole najcesce a ne tamo gde stvarno parkirani auto nekoga ugrozava /ometa.