Servis - Razno
- dag81
- Postovi: 7537
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Nije strasno.
Ali to je vise od 50e sa putom + zamena.
Ja za neke stvari nedam pare, lakse mi da popravim ako mogu to mi je zadovoljstvo.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Ali to je vise od 50e sa putom + zamena.
Ja za neke stvari nedam pare, lakse mi da popravim ako mogu to mi je zadovoljstvo.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: Servis - Razno
Slažem se, kad postoje mogućnosti (kao npr. za migavac u retrovizoru za Avensisa što je bilo, ali smo isto veče pojeli i popili razliku u ceni u kafani
).

Re: Servis - Razno
Koji deo se menja/popravlja da bi se pojacalo grejanje u kolima?
Re: Servis - Razno
Prvo se uradi dijagnosticki postupak i utvrdi razlog.
Shodno tome vrsi se popravka ili zamena ili ispiranje ili podesavanje...
Prvo i osnovno je da utvrdis sve temperature u rashladnom sistemu, u svakom njegovom kolu, pa onda uporedis sa fabrickim vrednostima u dokumentaciji proizvodjaca.
A mogucih stvari ima 10tak koji imaju uticaja na grejanje u kabini.
Shodno tome vrsi se popravka ili zamena ili ispiranje ili podesavanje...
Prvo i osnovno je da utvrdis sve temperature u rashladnom sistemu, u svakom njegovom kolu, pa onda uporedis sa fabrickim vrednostima u dokumentaciji proizvodjaca.
A mogucih stvari ima 10tak koji imaju uticaja na grejanje u kabini.
Re: Servis - Razno
Mislio sam da je to prostija tehnologija, zamenis neki deo i toliko. Ako budem svracao skoro do mehanicara moze da baci pogled sta treba da se radi.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis - Razno
Najbolje je tako bez nagadjanja.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Servis - Razno
Je l moze da crkne anlaser odjednom, totalno? Upalim jutros Alfu, bez problema, sto bi se reklo na pola kljuca, stanem ispred prodavnice, obavim kupovinu, okrenem kljuc, nista se ne desava.
Sve lampice pogasene, kako treba, odnosno, ne zeza code, ventilator, radio, prestaje sa radom kad okrenem kljuc, ali ne vergla niti daje bilo kakav zvuk.
Nesto me poteralo sa glupim kvarovima, pre neki dan mi crkla brava haube na Meganu, nisam mogao da zatvorim haubu.
Sve lampice pogasene, kako treba, odnosno, ne zeza code, ventilator, radio, prestaje sa radom kad okrenem kljuc, ali ne vergla niti daje bilo kakav zvuk.
Nesto me poteralo sa glupim kvarovima, pre neki dan mi crkla brava haube na Meganu, nisam mogao da zatvorim haubu.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24738
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Jel aku dobar?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Može brava crkne
- dag81
- Postovi: 7537
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Aku hoce tako da crkne, posle 5min.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24738
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Tu se bar lako proveri.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Moze anlaser tako odjednom ali je veoma retko.
Za prvu pomoc, nadjes neki kljuc tipa 19mm (okasti npr) ili cekic ili nesto slicno i opalis po automatu anlasera 2-3 puta.
Ako odmah posle toga startuje motor ili cujes jasni klik iz pravca anlasera a ne pali se motor kvar je u anlaseru, u suprotnom kvar je verovatno u aku ili kontakt bravi.
Takodje proveri da nije spao tanki kablic sa busknom koji ide na kontakt 50 anlasera, od vibracija ili neka zivotinjka pregrizla ili slicno.
Opis kvara tada bude isti kao sto si opisao.
Aku mozes da testiras i tako da ukljucis duga svetla i das kontakt, probas paljenje.
AKo je slab aku opazices naglo slabljenje jacine svetla.
To sve u vezi anlasera vazi za klasicni tip bez cipa tj elektronike ugradjene u njega. Digitalni anlaser moze i zbog drugih razloga da tako odjednom kao potpuno otkaze ukoliko se ne sinhronizuje pravilno sa glavnim kompjuterom/ruterom u mrezi auta.
Ali je to retko, meni je poznato da se za digitalni anlaser kod Mercedesa moze opravdano posumnjati, imali su neke serije A klase koje se tako samoblokiraju.
Ja bih prvo sumnjao na kontakt bravu ili aku, zapoceo oko toga s obzirom na niske temperature i sa time povezano osetljivost akumulatora.
Za prvu pomoc, nadjes neki kljuc tipa 19mm (okasti npr) ili cekic ili nesto slicno i opalis po automatu anlasera 2-3 puta.
Ako odmah posle toga startuje motor ili cujes jasni klik iz pravca anlasera a ne pali se motor kvar je u anlaseru, u suprotnom kvar je verovatno u aku ili kontakt bravi.
Takodje proveri da nije spao tanki kablic sa busknom koji ide na kontakt 50 anlasera, od vibracija ili neka zivotinjka pregrizla ili slicno.
Opis kvara tada bude isti kao sto si opisao.
Aku mozes da testiras i tako da ukljucis duga svetla i das kontakt, probas paljenje.
AKo je slab aku opazices naglo slabljenje jacine svetla.
To sve u vezi anlasera vazi za klasicni tip bez cipa tj elektronike ugradjene u njega. Digitalni anlaser moze i zbog drugih razloga da tako odjednom kao potpuno otkaze ukoliko se ne sinhronizuje pravilno sa glavnim kompjuterom/ruterom u mrezi auta.
Ali je to retko, meni je poznato da se za digitalni anlaser kod Mercedesa moze opravdano posumnjati, imali su neke serije A klase koje se tako samoblokiraju.
Ja bih prvo sumnjao na kontakt bravu ili aku, zapoceo oko toga s obzirom na niske temperature i sa time povezano osetljivost akumulatora.
Re: Servis - Razno
Ne verujem da je akumulator, jer je pre toga zaverglao odlicno, a druga stvar, kad mi je bio los akumulator, kad se okrene kljuc, pogasi se sve na tabli. Na tabli svetle lampice od ulja, akumulatora (punjenja) i kilometraza, bez gubitka u intenzitetu svetlosti.
Nije bas da je u cvetu mladosti i nije nemoguce da je on, ali mi se cini da je malo verovatno. Slucajno se tu zatekao i mehanicar kod koga odrzavam auto i njegovo misljenje je da anlaser pravi problem.
Rado bih ga opalio ( i spalio), ali je nedostupan odozgo, treba da imas ruke tanke kao dete da bi moglo da mu se pridje, dok je prilaz odozdo lagan, ali dzabe bez dizalice i kanala.
Eh, sad se setih, BTW, pre nekog vremena, par meseci, mi se javio bendiks, samo jednom i posle je palio bez problema. Na Meganu, kad sam ga kupio, bendks je krcao po 5-6, pa i vise puta, pre nego sto upalli i palio je tako bez problema.
Javljam sutra kako sam prosao i sta je kvar
Nije bas da je u cvetu mladosti i nije nemoguce da je on, ali mi se cini da je malo verovatno. Slucajno se tu zatekao i mehanicar kod koga odrzavam auto i njegovo misljenje je da anlaser pravi problem.
Rado bih ga opalio ( i spalio), ali je nedostupan odozgo, treba da imas ruke tanke kao dete da bi moglo da mu se pridje, dok je prilaz odozdo lagan, ali dzabe bez dizalice i kanala.
Eh, sad se setih, BTW, pre nekog vremena, par meseci, mi se javio bendiks, samo jednom i posle je palio bez problema. Na Meganu, kad sam ga kupio, bendks je krcao po 5-6, pa i vise puta, pre nego sto upalli i palio je tako bez problema.
Javljam sutra kako sam prosao i sta je kvar

Re: Servis - Razno
Pa dobro, ti si vec odradio na licu mesta dijagnostiku na osnovu ponasanja.
Pod udaranjem sam i mislio bas na "bendiks", ako se zaglavio.
Tipicno anlaser, tj bendiks pocinje da pravi probleme pri oko 350.000-400.000km a gotovo obavezno cetkice su za zamenu na oko 450-550.000km po iskustvima sa Bosovim klasicnim.
Bas je u gadno vreme nasao da zeza, nadam se ces lako i brzo srediti.
Pod udaranjem sam i mislio bas na "bendiks", ako se zaglavio.
Tipicno anlaser, tj bendiks pocinje da pravi probleme pri oko 350.000-400.000km a gotovo obavezno cetkice su za zamenu na oko 450-550.000km po iskustvima sa Bosovim klasicnim.
Bas je u gadno vreme nasao da zeza, nadam se ces lako i brzo srediti.
- Saša
- Postovi: 14304
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Ne, nije to u pitanju, tako se ponaša svaki Fiat u momentu startovanja motora, gasi sve u kabini (staje ventilator, gasi se radio na momenat, isključuje se sve što je povezano na upaljač i još štošta) i čim se motor upali sve se momentalno vrati.
TT
TT