
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Bilo je i tih momenata, kazu nemoj da gaziš nezagrejan motor, ali često me ne bi bilo brigadag81 napisao: 05 Mar 2018, 00:02 Vozaj je na 3000 brze ce se zagrejati.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Ja mislim da i kod mene na MJ treba toliko, po ovim zimama treba bar dobrih 5 minuta da kene minimalno mlako da duva.Mare napisao: 05 Mar 2018, 00:05 Jeste, bas se sporo greje. Cale je pre par godina vozio sluzbenu Astru 2.0 DI, trebalo joj je bar 20 minuta voznje da dodje do radne temperature...
Eto mene kad vec nema sase, necu da vrtim isti post svake nedeljeddanijell napisao:Stojim u prikrajku i cekam kad se Sasa da se pojavi da podbode kako Punto benzinjara/plinjara greje za sve pare i da vam se ... po tim dizel lokomotivama , ali izgleda je zaspao
Grije ventilacija al motor nije na radnoj temperaturi.ddanijell napisao:Stojim u prikrajku i cekam kad se Sasa da se pojavi da podbode kako Punto benzinjara/plinjara greje za sve pare i da vam se ... po tim dizel lokomotivama , ali izgleda je zaspao
U vojsci su nas učili da čekamo da se ugase lampice grejača i/ili da cakne relej i tek onda startujem motor.Tad ima najviše šansi da upali.dag81 napisao: 04 Mar 2018, 22:37 Srdjano i lose ti pali (nemoj bulvalno shvatiti) meni Caddy ni ne zavergla jos ne cekam toliko grejace.
Cale kaze mama pre neki dan u ZRu,kad je bilo -20, Astra g 1.7dti upalila da nije ni zaverglala.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Kod ovih novih dizelasa (od BMW-a 2012) nema vise cekanja a ni direktnog paljenja (verglanja) auta. Samo se da kontakt kao da se zavergle a auto dalje sam ceka da se ugase grejaci (i pripremi za start) i onda pocne da vergla (i vise puta ako trebasrdjanyo napisao: 05 Mar 2018, 09:14U vojsci su nas učili da čekamo da se ugase lampice grejača i/ili da cakne relej i tek onda startujem motor.Tad ima najviše šansi da upali.