McGruja napisao: 10 Mar 2018, 17:02
Nije visina kazne problem
Nego doslednost
+Respekt prema organima reda i strah od posledica.
Moj tast iz Obrovca/HR dobio pre par godina zabranu od tri meseca. Popilo se malo vise, poslo se kolima kuci (bukvalno par kilometara po krajiskim vukojebinama), mislilo se "nece bas sad da stoje tu". I bi kako bi, stajali su tu.........cap, elegantna kazna i tri meseca pesaka. Za ta tri meseca nije se ni priblizio autu, bio u fazonu: ako me uhvate da vozim sa zabranom ne gine mi zatvor.
Njegov rodjeni brat, zivi u VML (Veliki Mokri Lug), ista prica, zaustavili ga u BG negde, naduvao ohoho, ostao bez dozvole, dobio zabranu i vozio sve vreme zabrane po Beogradu (ima stolarsku firmu), bio u fazonu "ko ih sljivi, ako me zaustave tutnucu im nesto i vozi dalje". Da li je potrebno da kazem da nije ni "osetio" zabranu, osim sto je naravno platio kaznu. I kako takve da dovedes u red?
Takve uvek imas nazalost. Zato za ljude kao sto su taj koji je vozio pod zabranom sa tim stavom, sto se mene tice treba dodati druge mere. Kao na primer psihijatrijsko vestacenje itd. Ocigledno da kad neko ima takvo misljenje da nije sve u redu u glavi. Isto i za lica koja budu uhvacena vise puta da rade isti prekrsaj, da se bezobzirno ponasaju u saobracaju itd. Mislim da to u Nemackoj i postoji tako neka fora.
@Srdjanyo Upravo o tome pricam Znam od vise ljudi da su isto tako bili. Zabrana cesto daleko vise utice na ljude nego novcana kazna.
Pa zabrana je daleko skuplja onome koji koristi auto/kamion /bus kao izvor prihoda,
Profi soferu zabrana je direktno oduzimanje prihoda od rada, tj plate.
Zamisli da mesec dana ostanes bez posla, koliki je to gubitak u novcu.
Sa druge strane nije ni fer da se za prvo prekoracenje brzine profi vozacu uvede zabrana jer se time direktno ugrozava rad i egzistencija. Trebala bi postojati neka kao opomena za taj prvi put, to je moje misljenje.
ljubitelj napisao: 10 Mar 2018, 21:57
Sa druge strane nije ni fer da se za prvo prekoracenje brzine profi vozacu uvede zabrana jer se time direktno ugrozava rad i egzistencija. Trebala bi postojati neka kao opomena za taj prvi put, to je moje misljenje.
A ja upravo mislim da oni koji od toga žive treba upravo odmah da popiju kaznu bez pardona. Kakva crna opomena. Ako već znaju da im je to egzistencijalno pitanje i šta im sve od toga zavisi, pa i pored toga prave prekršaje za koje se oduzima dozvola, i nisu za bolje. Onda nek traže vozače po oglasima da ih taljigaju naokolo ili nek uzimaju odmor.
Poslednja izmena od kragujevac u 10 Mar 2018, 22:43, izmenjeno 1 put ukupno.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
lami napisao: 10 Mar 2018, 10:00
Pa dobro bice usvojen nov zakon dok on dodje na red, nek i odlozi ukoliko treba. Nek me ispravi neko ali bi trebalo da se pred sudom u takvim slucajevima koristi zakon koji je povoljniji za okrivljenog.
Послато са SM-N920I уз помоћ Тапатока
Ne. Zakon koji je bio aktuelan u trenutku pisanja prijave se koristi. U ovom slucaju to je i dalje stari, 100-120.000 dinara i to. Novi tek treba da bude usvojen.
Sto se tice novog zakona, cuo sam da su u skupstini prilikom rasprave o zakonu potegli pitanje oko onoga sto sam i ja odavno spomenuo a to je da je su genijalci za prekoracenje u NASELJU za 21 do 40 km/h SMANJILI kaznu da bude 10.000 dinara fiksno umesto kao do sada 6 - 20.000, poeni i zabrana. Neko je bio dovoljno pametan pa je pitao kako ovo pobosljava bezbednost (nikako). Prekoracenja u naselju za tako veliku kilometrazu treba jos vise kaznjavati, a ne manje. Po ovom njihovom neko vozi u gradu 88km/h i dobije 10.000 dinara (5.000 ako plati za 8 dana)!?
Razlog zasto su to stavili je smehotresan. Rekli su da su primetili da dosta prekoracenja u Beogradu (koji je jedan grad u celoj zemlji) se naprave na sirokim bulevarima itd i da to nije toliko opasno. A sta ce sa stotinama drugih mesta koji imaju male i uze ulice? Jel je Beograd cela zemlja sad?
Nema dogovora za toliko prekoračenje u smislu da ti smanje cifru. Plaća se puna cifra, idu bodovi, ali ne oduzima se dozvola.
lami napisao: 10 Mar 2018, 10:00
Pa dobro bice usvojen nov zakon dok on dodje na red, nek i odlozi ukoliko treba. Nek me ispravi neko ali bi trebalo da se pred sudom u takvim slucajevima koristi zakon koji je povoljniji za okrivljenog.
Послато са SM-N920I уз помоћ Тапатока
Ne. Zakon koji je bio aktuelan u trenutku pisanja prijave se koristi. U ovom slucaju to je i dalje stari, 100-120.000 dinara i to. Novi tek treba da bude usvojen.
Sto se tice novog zakona, cuo sam da su u skupstini prilikom rasprave o zakonu potegli pitanje oko onoga sto sam i ja odavno spomenuo a to je da je su genijalci za prekoracenje u NASELJU za 21 do 40 km/h SMANJILI kaznu da bude 10.000 dinara fiksno umesto kao do sada 6 - 20.000, poeni i zabrana. Neko je bio dovoljno pametan pa je pitao kako ovo pobosljava bezbednost (nikako). Prekoracenja u naselju za tako veliku kilometrazu treba jos vise kaznjavati, a ne manje. Po ovom njihovom neko vozi u gradu 88km/h i dobije 10.000 dinara (5.000 ako plati za 8 dana)!?
Razlog zasto su to stavili je smehotresan. Rekli su da su primetili da dosta prekoracenja u Beogradu (koji je jedan grad u celoj zemlji) se naprave na sirokim bulevarima itd i da to nije toliko opasno. A sta ce sa stotinama drugih mesta koji imaju male i uze ulice? Jel je Beograd cela zemlja sad?
Ne znam da li ti je neko rekao da povećanje novčane kazne ne povećava bezbednost nikad nigde i nikako.
lami napisao: 10 Mar 2018, 10:00
Pa dobro bice usvojen nov zakon dok on dodje na red, nek i odlozi ukoliko treba. Nek me ispravi neko ali bi trebalo da se pred sudom u takvim slucajevima koristi zakon koji je povoljniji za okrivljenog.
Послато са SM-N920I уз помоћ Тапатока
Ne. Zakon koji je bio aktuelan u trenutku pisanja prijave se koristi. U ovom slucaju to je i dalje stari, 100-120.000 dinara i to. Novi tek treba da bude usvojen.
Sto se tice novog zakona, cuo sam da su u skupstini prilikom rasprave o zakonu potegli pitanje oko onoga sto sam i ja odavno spomenuo a to je da je su genijalci za prekoracenje u NASELJU za 21 do 40 km/h SMANJILI kaznu da bude 10.000 dinara fiksno umesto kao do sada 6 - 20.000, poeni i zabrana. Neko je bio dovoljno pametan pa je pitao kako ovo pobosljava bezbednost (nikako). Prekoracenja u naselju za tako veliku kilometrazu treba jos vise kaznjavati, a ne manje. Po ovom njihovom neko vozi u gradu 88km/h i dobije 10.000 dinara (5.000 ako plati za 8 dana)!?
Razlog zasto su to stavili je smehotresan. Rekli su da su primetili da dosta prekoracenja u Beogradu (koji je jedan grad u celoj zemlji) se naprave na sirokim bulevarima itd i da to nije toliko opasno. A sta ce sa stotinama drugih mesta koji imaju male i uze ulice? Jel je Beograd cela zemlja sad?
Ne znam da li ti je neko rekao da povećanje novčane kazne ne povećava bezbednost nikad nigde i nikako.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Statistika je kod nas pokazala drugacije. Najveci efekat se vidi u prvih godinu dana, posle toga oslabi malo ali da utice donekle to definitivno. Ne mislim da su astronomske kazne resenje, ima tu jos dosta stvari koje uticu, to je ceo sistem.
Crtica iz sastanka sa kolegama na kome glavnu reč vodi šef, a mi čutimo.
Šef:"I taj direktor u Beogradu radi naporno i maalo lagodnije živi od vas sa svojom platom od 740000 RSD."
-Moja plata je 35000 sa tendecijom smanjivanja jer je firma zaposlila još milion bivših direktorčića i mebadžerčića, poreklom iz NELT-a i Marba.