
Turbo benzinci vs turbo dizeli
- Darko
- Postovi: 9463
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nije sporan caddy tsi sa vecom kubikazom nego caddy maxi furgon 1.0 3 cil
forsiranje downsizinga na silu.

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Gotovo je sa downsizing-om zbog problema sa novim euro normama. Sad krece rightsizing.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Kupovina novog automobila
Imam pitanje oko ekonomije dizela (protiv benzinca) u slucaju motora sa manjom zapreminom (konkretno fiat 1.3 multijet protiv 1.2 benzin) a na prelasku manjeg broja kilometara od onog koji se smatra argumentacijom za isplativost ulaganja za vece dizele, znaci oko 20.000km godisnje. Ja mislim da cu biti na oko 10.000km godisnje ali je primerak koji gledam po ceni polovnjaka skoro pa izjednacen sa cenom benzinca. Tamo gde cu voziti barem trecinu te kilometraze, benzin je 30% skuplji od cene dizela. Troskovi odrzavanja su mislim skuplji 20e po malom servisu ili tako nekako, ali naravno postoji rizik skupljih kvarova tipa plivajuci zamajac (ne znam da li benzinac to ima), turbina itd. Sa druge strane vozim 1.9 multijet dosta dugo i sem novog seta kvacila na 250.000 nisam imao nista drugo a ovo vozilo koje se pojavilo ima malu km pa ne verujem da cu u dogledno vreme imati problem sa time pod uslovom da nije izakano.
Znaci da skratim, ekonomija kupovine manjeg dizel motora na 10.000 godisnje?
Znaci da skratim, ekonomija kupovine manjeg dizel motora na 10.000 godisnje?
Re: Kupovina novog automobila
Ako ima DPF i EGR, za kratke relacije ne moras dalje od toga u prilog benzincu...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kupovina novog automobila
Izracunas to lako kada znas kolika je prosecna potrosnja oba.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Kupovina novog automobila
za male kilometraze dizel je totalno nepotreban i rekao bih neisplativ posebno ako je dobar deo te km gradska voznja, jeste da ce malolitrazni dizelas u gradu da trosi manje od bilo kog benzinca ali opet kad se preracunas nije to neka bitna razlika a cene odrzavanja i eventualnih kvarova mogu biti znatno vece nego kod benzinca, na otovrenom razlika u potrosnji takodje nije znacajna previse ali je sama voznja meni licno na strani dizel motora posebno kod preticanja, uspona i sl. zbog veceg obrtnog momenta sve je to mnogo lakse dok je za grad benzinac mnogo bolji, pricam iz svog iskustva jer sam vozio mnoge dizele i benzince i po gradu i na otvorenom
- shandu90
- Postovi: 13371
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kupovina novog automobila
Novi turbo benzinci su uspesno ispeglali te hendikepe atmosferskih.
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Re: Kupovina novog automobila
Benzinci su u svemu bolji za vožnju od dizela, naročito pri preticanju i uzbrdo po mom isksutvu sa turbo motorima. Već 30tak godina su turbaći takvih osobina a dizel ima prednost u nižoj potrošnji naročito u gradskoj kreni stani vožnji.
Re: Kupovina novog automobila
ja sam pisao za klasicne benzince ne turbake, klasican benzinac nema sta da trazi u preticanju na otvorenom putu ili na uzbrdicama u odnosu na dizela, naravno kad pricamo o slicnim klasama, kubikazama i snagama vozila ali opet i dizeli sa manje konja imaju prednost u tom pogledu nego benzinci.
za grad mi je dizel sa vecom kubikazom totalni promasaj, imam i dizel i benzin auto pa mogu realno da uporedim i potrosnju i samu voznju
za grad mi je dizel sa vecom kubikazom totalni promasaj, imam i dizel i benzin auto pa mogu realno da uporedim i potrosnju i samu voznju
Re: Kupovina novog automobila
Klasični benzinac je valjda kod tebe u postu sinonim za atmosferski motor. Da tako ograničeno, atmo motori su totalno drugačiji od turboka, tako da isto važi i za klasični dizel (atmo u tvom poimanju) koji je još mnogostruko gori za preticanje i vožnju uz uspon od klasičnog benziinca.
Pošto su turbo motori već 30tak godina standardna ponuda i nije ništa novo uvek podrazumevam da se priča o atmo vs atmo odnosno turbo vs turbo pošto to ima smisla poreditii.
Ionako se u novom autu teško nalazi atmo motor zadnjih 10tak godina tako da to i ne razmatram kao predlog za kupovinu novog automobila kako naslov teme sugeriše.
Što se održavanja isto ili vrlo slično je turbo benzin odnosno turbo dizel za novi auto. Šanse da se nešto povkari su minimalne, isto ulje se troši, gume i filteri su isti, plivajući zamajac imaju isti...tako da razlike u ceni malog i velikog servisa su minimalne.
Moje mišljenje je da se lepše vozi na benzin a jeftinije na dizel, pa ko šta više voli.
Ne znam koji turbo benzin i turbo dizel voziš, ja nikada nisam sreo benzinca iste kubikaže/ klase koji je slabiji od dizela.
Pošto su turbo motori već 30tak godina standardna ponuda i nije ništa novo uvek podrazumevam da se priča o atmo vs atmo odnosno turbo vs turbo pošto to ima smisla poreditii.
Ionako se u novom autu teško nalazi atmo motor zadnjih 10tak godina tako da to i ne razmatram kao predlog za kupovinu novog automobila kako naslov teme sugeriše.
Što se održavanja isto ili vrlo slično je turbo benzin odnosno turbo dizel za novi auto. Šanse da se nešto povkari su minimalne, isto ulje se troši, gume i filteri su isti, plivajući zamajac imaju isti...tako da razlike u ceni malog i velikog servisa su minimalne.
Moje mišljenje je da se lepše vozi na benzin a jeftinije na dizel, pa ko šta više voli.
Ne znam koji turbo benzin i turbo dizel voziš, ja nikada nisam sreo benzinca iste kubikaže/ klase koji je slabiji od dizela.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina novog automobila
Ne pretiče motor već vozačOMP napisao:ja sam pisao za klasicne benzince ne turbake, klasican benzinac nema sta da trazi u preticanju na otvorenom putu ili na uzbrdicama u odnosu na dizela, naravno kad pricamo o slicnim klasama, kubikazama i snagama vozila ali opet i dizeli sa manje konja imaju prednost u tom pogledu nego benzinci.
za grad mi je dizel sa vecom kubikazom totalni promasaj, imam i dizel i benzin auto pa mogu realno da uporedim i potrosnju i samu voznju

Pa nisu atmosferci skoro iskorenjeni zbog toga što nemaju šta da traže nego što troše više i mora da se koristi kuplung i ručica birača.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Kupovina novog automobila
Ako je 4.7 vs 6.5 potrošnja, računica kaže u GR 80% skuplje gorivo za benzinca (oko 160€ godišnje).
U SRB je razlika manja, oko 120€ godišnje.
U SRB je razlika manja, oko 120€ godišnje.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Kupovina novog automobila
Pretera ga sad i ti. Recimo da je VW među vodećim proizvođačima koji su zadnjih desetak godina progurali turbo benzince. Pa i danas imaju u ponudi 1.0 atmo od 75KS u modelu Polo. Reno/Dacia nudi atmosferce pod nazivom SCE, a gde su koreanci sa 1.4 i 1.6 atmosfercima koje odlično prodaju sve ove godine. Da ne idemo dalje.ljubitelj napisao: 18 Mar 2018, 19:49 Ionako se u novom autu teško nalazi atmo motor zadnjih 10tak godina tako da to i ne razmatram kao predlog za kupovinu novog automobila kako naslov teme sugeriše.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Kupovina novog automobila
Toyota, Mazda. Honda...
Re: Kupovina novog automobila
Khmm...