Vazduhoplovi
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Vazduhoplovi
Ja iz izvora koje imam, a to su ljudi koji rade tamo, znam da je situacija loša i da su male šanse da se ozbiljnije popravi u nekom srednjem roku.
Re: Vazduhoplovi
Inace su ovi opskurni likovi iz republikanske stranke suvi autoritet.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Vazduhoplovi
Ovaj moj nije stranački kadar, iskreno govoreći, ja ne navijam za propast tog projekta ali je očigledno da je kompanija u problemima.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Jedan od clanova je i doskorasnji kapetan Air Serbie, te je covek upoznat sa svim detaljima. A detalji su - da je Air Serbia u ocaju.ftj napisao: 18 Mar 2018, 21:57 Inace su ovi opskurni likovi iz republikanske stranke suvi autoritet.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Ne sumnjam da je tako, kao i sa ostalim firmama iz familije. Medjutim ostaje gorak ukus kad neko na stranackoj konferenciji(i to kakve stranke i kakvog predsednika) iznosi prljav ves.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vazduhoplovi
Pilot kog su Rusi optužili da je oborio Malezijski MH17 izvršio samoubisto
Izvor: B92 ponedeljak, 19.03.2018. | 09:55
Podsetimo, 17. jula 2014. boing 777 na letu MH17 poleteo je iz Amsterdama prema malezijskom glavnom gradu Kuala Lumpuru. Avion se iznenada srušio i pri tome su poginuli svi putnici i članovi posade, ukupno 298 ljudi.
Ova se nesreća dogodila samo nekoliko meseci nakon misterioznog nestanka još jednog malezijskog aviona MH 370.
U to su vreme ukrajinska vlada i proruski pobunjenici bili u velikom oružanom sukobu, pa su se krivci za obaranje ukrajinskog aviona “tražili s druge strane”.
Nakon 15 meseci istrage, holandska bezbednosna služba objavila je da je jedna raketa zemlja-vazduh, marke BUK, ruske proizvodnje pogodila avion.
Odmah se pretpostavilo da su je ispalili ruski vojnici ili proruski pobunjenici, pogrešno misleći da se radi o ukrajinskom borbenom avionu. No, Rusi su odmah ponudili svoje objašnjenje, tačnije više objašnjenja.
Jedno od njih je i da je malezijski avion oborio ukrajinski pilot Vladislav Vološin, koji je međutim, tvrdio da je sve vreme žrtva ruske propagande. Vološin je bio kapetan-pilot “suhoja 25” ukrajinske vojne avijacije i imao je 29. godina kada je oboren malezijski Boing 777.
Izveštaji lokalnih medija navode da je Vološin nađen mrtav u svom stanu u Mikolajivu, s ranom od metka. Pokrenuta je istraga o mogućem ubistvu. Ukrajinski mediji pak prenose, pozivajući se na izvore iz policije, da se pilot ubio iz pištolja.
Kako prenosi Dejli mejl onlajn, prijatelji pilota govorili su da je u poslednje vreme bio u depresiji, a navodi se i da je pucanj čula Vološinova supruga, koja je odmah dotrčala i pozvala Hitnu pomoć. Međutim, kada su stigli, samo su konstatovali smrt.
https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1370933
Grizla ga savest, zbog ubistva toliko ljudi?
Izvor: B92 ponedeljak, 19.03.2018. | 09:55
Podsetimo, 17. jula 2014. boing 777 na letu MH17 poleteo je iz Amsterdama prema malezijskom glavnom gradu Kuala Lumpuru. Avion se iznenada srušio i pri tome su poginuli svi putnici i članovi posade, ukupno 298 ljudi.
Ova se nesreća dogodila samo nekoliko meseci nakon misterioznog nestanka još jednog malezijskog aviona MH 370.
U to su vreme ukrajinska vlada i proruski pobunjenici bili u velikom oružanom sukobu, pa su se krivci za obaranje ukrajinskog aviona “tražili s druge strane”.
Nakon 15 meseci istrage, holandska bezbednosna služba objavila je da je jedna raketa zemlja-vazduh, marke BUK, ruske proizvodnje pogodila avion.
Odmah se pretpostavilo da su je ispalili ruski vojnici ili proruski pobunjenici, pogrešno misleći da se radi o ukrajinskom borbenom avionu. No, Rusi su odmah ponudili svoje objašnjenje, tačnije više objašnjenja.
Jedno od njih je i da je malezijski avion oborio ukrajinski pilot Vladislav Vološin, koji je međutim, tvrdio da je sve vreme žrtva ruske propagande. Vološin je bio kapetan-pilot “suhoja 25” ukrajinske vojne avijacije i imao je 29. godina kada je oboren malezijski Boing 777.
Izveštaji lokalnih medija navode da je Vološin nađen mrtav u svom stanu u Mikolajivu, s ranom od metka. Pokrenuta je istraga o mogućem ubistvu. Ukrajinski mediji pak prenose, pozivajući se na izvore iz policije, da se pilot ubio iz pištolja.
Kako prenosi Dejli mejl onlajn, prijatelji pilota govorili su da je u poslednje vreme bio u depresiji, a navodi se i da je pucanj čula Vološinova supruga, koja je odmah dotrčala i pozvala Hitnu pomoć. Međutim, kada su stigli, samo su konstatovali smrt.
https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1370933
Grizla ga savest, zbog ubistva toliko ljudi?

- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Utvrdjeno je da je avion pogodila raketa sa zemlje. Tako da ta prica Rusa je obicna laz.
Re: Vazduhoplovi
Utvrdili objektivni zapadnjaci jel.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Vazduhoplovi
Ko bi po tebi konkretno trebalo da utvrdi, da bi ti verovao, a da nisu sami Rusi koji kazu ''mi smo oborili avion''?
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Vazduhoplovi
Samo Putinu verujemo, eventualno i Karleuši...
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
To bih i ja voleo da znam. Detaljno su istrazili sve i odradili rekonstrukcije i cinjenica je da je avion oboren sa zemlje, BUK sistemom koji su Rusi dali pobunjenicima. Postoje amaterski video snimci koji su napravili lokalci gde se vidi tacno kuda je BUK isao i kako se kretao. Takodje postoje i audio zapisi razgovora medju pobunjenicima u vezi toga. Sve to kad se sklopi imas jasan timeline kako je sistem usao u Ukrajinu, gde se kretao, gde je bio otprilike i nakon obaranja kuda je izasao iz zemlje.
Re: Vazduhoplovi
Pa avion je imao oštećenje od BUK projektila, a nađen je i deo istog. Ali se ne zna koja strane je ispalila projektil. Pitanje je i da li će to ikad biti utvrđeno.HKS napisao: 19 Mar 2018, 15:26 Utvrdili objektivni zapadnjaci jel.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Možda zato što i jeste doskorašnji kapetan ima motiv da direktno laže. Barem 3 stvari koje je rekao na tom snimku su lako proverljiva laž, a koje on tako žučno plasira kao svoju "istinu". Za jednu "istinu " je u toku priče sam sebe demantovao tokom besede (samo treba pažljivo slušati i zapisati šta je rekao pa prevrteti ponovo prethodno rečeno).
Mešanje struke i politike nikada ne donese dobro, primer je očigledan.
Off topic
Pošto sam letos imao priliku sasvim slučajno da pričam direktno sa čovekom iz administracije Air Serbia, koji je tek na kraju priče rekao da je iz AS, i koji je izneo nove unete probleme i rešene gluposti nisam bio oduševljen svim detaljima aili sam slično slušao i ranije od ljudi naviklih na SFRJ radne navike. Tako je i ovaj moj sagovornik sa stažom 30 tak godina rada u JAT/ AS.
Re: Vazduhoplovi
Stanje je teški raspad. Meni kum radi u JAT Tehnici i blisko je povezan sa dosta ljudi u AS. Sve je tačno sa onog snimka. Zvuči bombastično, ali tako je. JAT-ov sistem nije bio savršen, ali je daleko od ove šabanije.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Naravno da sve nije tačno, pročitaj šta sam napisao. Bivši kapetan AS je sam sebe demantovao tokom friziranja svoje priče. Toliko se uživeo u scenario da je zaboravio šta je pre toga rekao.
Izmedju ostalog nije tačno da AS popravlja avione, upravo posebna firma JAT tehnika radi te poslove. A JAT tehnika avione tehnički servisira prema obaveznim protokolima proizvodjača aviona e ne avio kompanije a još manje zahtevima kapetana.
To je lako proverljivo i može kapetan koliko hoće da tvrdi suprotno.
Izmedju ostalog nije tačno da AS popravlja avione, upravo posebna firma JAT tehnika radi te poslove. A JAT tehnika avione tehnički servisira prema obaveznim protokolima proizvodjača aviona e ne avio kompanije a još manje zahtevima kapetana.
To je lako proverljivo i može kapetan koliko hoće da tvrdi suprotno.