Do 2000 evra
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Do 2000 evra
Hvala, spolja izgleda ok ali mi iznutra nije nesto. Nije ni vozen vise od 6 meseci.
Generalno mislim da bi mu ovaj model legao samo tako. Ne znam nista o motorima. Radije bih benzinca ali kazu da je 2.0 dizel sa 110KS odlican I da nema dpf.
Nisam pametan, za ove pare bi covek da kupi sto bolje a opet malo je to para.
Generalno mislim da bi mu ovaj model legao samo tako. Ne znam nista o motorima. Radije bih benzinca ali kazu da je 2.0 dizel sa 110KS odlican I da nema dpf.
Nisam pametan, za ove pare bi covek da kupi sto bolje a opet malo je to para.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Do 2000 evra
Ako već gledaš D segment, onda bi ja u izbor uključio i Mondea 1.8 dizel. Prava raga po pitanju pouzdanosti, ogroman auto, lepo se vozi, povoljno održavanje...
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Re: Do 2000 evra
1.8 tddi ili tdci? Prvi ima bos pumpu, ako se ne varam, a drugi neke probleme sa diznama ili cim vec.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Do 2000 evra
Ne znam za vas, ali ja se ne bih usudio kupiti toliku "lamu" za tako malo para. To nisu jeftini auti za održavanje. A kad tako malo košta logično je i da mu štošta fali, odnosno da nije baš u najboljem stanju.
TT
TT
Re: Do 2000 evra
Sve je to bacanje para
Za dva soma se uzima Punto, Astra G, benzinci
Za dva soma se uzima Punto, Astra G, benzinci
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Do 2000 evra
Upravo tako, neka Astrica G benzin eventualno i da peva (ako je nađe za te pare), a još logičnije neki auto iz B segmenta. Pa i dobrog Punta nije lako naći za 2000 evra a kamoli nešto iz D segmenta.
TT
TT
Re: Do 2000 evra
Apsolutno, eno mu focus karavan u skoro pa perfektnom stanju za smesne pare. Kakav D segment matori dizel, vise ce da kostaju popravke nego sto ceo auto kosta.McGruja napisao:Sve je to bacanje para
Za dva soma se uzima Punto, Astra G, benzinci
Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
Re: Do 2000 evra
Mali auti tipa Punto ili slicno B klase su neproprocionalno skuplji od D segmenta, odnos sta se plati i dobije za isti novac.
Svaki polovan auto moze da bude problematican, vaznije je kako je odrzavan kroz celu istoriju i u kakvom je sada stanju kao primerak nego sam model.
Skoro svi polovni a pogotovu A i B klase su kod nas preterano skupi, za stanje u kojem se nude. Umesto 800-1000 evra za Punto i slicno (sto je cena u okolnim zemljama EU) trazi se od 1500 pa navise. Delimicno je razlog i poveliki broj domacih administrativnih troskova pri uvozu koji mogu da prevazidju i samu originalnu vrednost vozila.
Moje iskustvo je da pravila nema oko realne cene, ima ocaj auta za koje se traze vrlo solidne pare i vidi se da su na izdisaju a ulickani.
Svaki polovan auto moze da bude problematican, vaznije je kako je odrzavan kroz celu istoriju i u kakvom je sada stanju kao primerak nego sam model.
Skoro svi polovni a pogotovu A i B klase su kod nas preterano skupi, za stanje u kojem se nude. Umesto 800-1000 evra za Punto i slicno (sto je cena u okolnim zemljama EU) trazi se od 1500 pa navise. Delimicno je razlog i poveliki broj domacih administrativnih troskova pri uvozu koji mogu da prevazidju i samu originalnu vrednost vozila.
Moje iskustvo je da pravila nema oko realne cene, ima ocaj auta za koje se traze vrlo solidne pare i vidi se da su na izdisaju a ulickani.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Do 2000 evra
Okolne zemlje EU imaju 2-3-4 puta veće plate i standard od našeg tako da mi nismo nikakvo merilo realne vrednosti nečega.
Re: Do 2000 evra
Uvek su mala kola skuplja nego veca, svuda.
Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
Re: Do 2000 evra
Ponuda potražnja
Re: Do 2000 evra
dobar punto u CH moras da platis 1000-1500e i to sa pogadjanjem oko cene, sto je totalno neisplativo za uvoz i dalju prodaju ovde, tako da vidite sta je onda ovo sto se kod nas iz uvoza prodaje za 1500-1700e, sa šatro 140-150k km a to su ustvari krsevi placeni 300-400e tamo, sa preko 200.000km, izakani maksimalno, pa ovde sredjivani i pakovani, pricam jer znam i coveka koji je tako radio dok ih je uvozio i kad su se bas prodavali.
Re: Do 2000 evra
Ja se slažem sa ljubiteljom, punto zadnjih 10 godina košta 1500e, ko je tu lud:)
Ispade da su svi veći automobili koji koštaju 2k krš što ne može biti istina, već je jednostavno takvo tržište (zbog registracije, potrošnje, cene održavanja). Ako je ukupna ponuda 100 komada, i 80 košta u proseku 2000, 10-1500, i 10-2500, nemoguće da su svih 80 sranje
Evo npr 406 što vozi moj cale, kapiram da bi mogao da dobije 2000e za njega, a auto skroz na mestu, za porodicu 3x bolji od punta.
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Ispade da su svi veći automobili koji koštaju 2k krš što ne može biti istina, već je jednostavno takvo tržište (zbog registracije, potrošnje, cene održavanja). Ako je ukupna ponuda 100 komada, i 80 košta u proseku 2000, 10-1500, i 10-2500, nemoguće da su svih 80 sranje
Evo npr 406 što vozi moj cale, kapiram da bi mogao da dobije 2000e za njega, a auto skroz na mestu, za porodicu 3x bolji od punta.
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Re: Do 2000 evra
Sve je to tacno sto si izneo, ali se opet vratimo na one stavke, registracije za auto iznad 1600 kubika, gume, odrzavanje, potrosnje... u zemlji gde dobar deo populacije radi za iznos ispod 30k dinara, e tu se vracamo na Punta koji je sve osim komfornog i udobnog auta, ali ima jeftinije odrzavanje i sve gore nabrojano...
Jbg
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Jbg
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
- Pulp Fiction
- Postovi: 1649
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Do 2000 evra
Da ima tu nešto zanimljivo, koji god cenovni rang uzmeš imaš i b i c i d segment da košta isto? Stavi od 2000 do 2500, i lupam reno tu ce ti biti i clio i megane, i laguna. A pri tome razlike u nekadašnjoj ceni kad su bili novi, pa oprema, pa motori, performanse, sve je drugačije, i neka logika bi ti rekla da najviše za svoje pare dobijaš ako uzmeš lagunu, ali onda tu dolazi naš standard. Osoba koja ima ove pare u 80% slučajeva je neko ko je to jedva skupio i možda čak uzeo neki kredit, i on ce najverovatnije uzeti clio 1.2...jer je tu njemu dostupna registracija potrosnja, održavanje.
Slično je i meni bilo za astru to su te iste pare, ima i vectra c za te pare, a ima i corsa c. Samo što sam ja uzeo astru prosto jer sam znao vlasnika i kod njega je bila 8 godina.
Slično je i meni bilo za astru to su te iste pare, ima i vectra c za te pare, a ima i corsa c. Samo što sam ja uzeo astru prosto jer sam znao vlasnika i kod njega je bila 8 godina.