
I to je zadnjih 90km od 530, i lakse mi je odspavati tu 15-20 min nego voziti te minute 120.
ddanijell napisao: 08 Apr 2018, 16:55 Matematika ti se nesto ne slaze ili ti vozis daleko brze od 160.
Brzinom 120km/h da bi presao tih 90km treba reda 45min, dok brzinom 160km/h treba 34min, znaci radi se u najboljem slucaju o 11minuta razlike.
edit:
videh sad da si napisao "drzim 180-200"
U tom slucaju "stedis" 18minuta![]()
Slažem se sa poslednjom rečenicom, ali Italijani su gori sa Tutor sistemom. Ja namestio 128 po GPS, ovaj do mene verovatno 126. Obilazim ga par minuta, a onda onaj što je namestio na 129 obilazi mene duplo duže. Baš je smor. Samo povremeno naleti neko ko vozi brže, ali u principu preko 90% je u 120-130 i mali broj onih ispod 120 (ne računam kamione). Za oko 800 km mislim da sam video dvojicu koji su vozili preko 150-160, obojica Zurich table.Ogi napisao: Pola Evrope sam prosao I niko ali niko ne radi to sa prosecnom na nacin na koji mi to radimo, opet smo mi najpametniji. Jedini cilj toga je uzeti pare, nista drugo.
Slazem se. Po mraku tek nikako. I onako je slabija vidljivost. Ja uglavnom drzim 110-120. Kad obilazim do 140.kragujevac napisao: 08 Apr 2018, 18:27 Meni bi ovakva jurnjava bila smaranje samo takvo. Čak i danju, a kamo li po mraku.
Za Hrvatsku su mi jedni rekli da do 150 kmh ne diraju(presretač im rekao), a drugi su mi rekli da si sa 140 kmh bezbedan.klisko napisao:Slažem se sa poslednjom rečenicom, ali Italijani su gori sa Tutor sistemom. Ja namestio 128 po GPS, ovaj do mene verovatno 126. Obilazim ga par minuta, a onda onaj što je namestio na 129 obilazi mene duplo duže. Baš je smor. Samo povremeno naleti neko ko vozi brže, ali u principu preko 90% je u 120-130 i mali broj onih ispod 120 (ne računam kamione). Za oko 800 km mislim da sam video dvojicu koji su vozili preko 150-160, obojica Zurich table.Ogi napisao: Pola Evrope sam prosao I niko ali niko ne radi to sa prosecnom na nacin na koji mi to radimo, opet smo mi najpametniji. Jedini cilj toga je uzeti pare, nista drugo.
Kakvo je stanje u Slo i Cro što se tiče tolerancije, da li može koji km preko ograničenja (ne računajući ono koliko laže brzinomer)? Sutra se vraćam u Srbiju pa da znam kad da vičem na ženu
Potpuno je normalno objašnjenje. Kako voziš brže raste adrenalin i koncentracija. Vožnja ispod mogućnosti vozila, puta, a i samog vozača može da "uspava" i da vozač počena da greši u rutinskim stvarima. Takođe, i takva povećana koncentracija brže "isisava" energiju, pa je mogućnost zamora takođe veća...kao što auto ide brže, ali i troši više, tako i vozač vozi bolje i brže, ali će i pre da se zamori.
Mene je lik polako obilazio dok sam išao oko 140, iza njega presretač ga odmah izblicao... cenim da je negde oko 150 bilo... onda smo svi usporili osim magarca koji se našao pametan pa sve nas sa 130 krenuo da obilazi, pa je i njemu uleteo i blicnuo da ga prati... ni taj nije nešto brze išao, sigurno ispod 150. Prvi put da sam video da dvoje odvlači na odmoriste...Ogi napisao: Za Hrvatsku su mi jedni rekli da do 150 kmh ne diraju(presretač im rekao), a drugi su mi rekli da si sa 140 kmh bezbedan.
Sent from my BAH-L09 using Tapatalk
Dokazano je upravo suprotno i to na istim mestima. Ograničenje brzine povećava broj nezgoda.Heinz napisao: 08 Apr 2018, 10:02Ne verujem da neko sme da stavi potpis na to, s obzirom da je dokazano da povećanje brzine podiže broj nezgoda.
Lakše je pogledati kroz prste jednom delu "bahatih" koji voze 130 ili 140.
To je u redu...meni je smetalo što staje sa strane i 15tak minuta kulira i na određeni način gubi vreme...starac vujadin napisao:Potpuno je normalno objašnjenje. Kako voziš brže raste adrenalin i koncentracija. Vožnja ispod mogućnosti vozila, puta, a i samog vozača može da "uspava" i da vozač počena da greši u rutinskim stvarima. Takođe, i takva povećana koncentracija brže "isisava" energiju, pa je mogućnost zamora takođe veća...kao što auto ide brže, ali i troši više, tako i vozač vozi bolje i brže, ali će i pre da se zamori.