Vakuum problem
Re: Vakuum problem
Kontakt brava u kakvom je stanju mehanicki, nema lufta kada se okrece kljuc?
Re: Vakuum problem
Nema lufta 

Re: Vakuum problem
Kada dovedem dodatnu masu na dzek (dzek koji napaja ovaj vakuum ventil) dok auto radi, onda se aktivira klapna za gasenje, vakuum je povuce i auto se ugasi normalno. Ja to laicki zakljucujem ovako: ne postoji masa koja treba da postoji za te dve sekunde dok gasim auto
Sto dalje implicira da je neisprava bosh brava ili nesto njoj usputno... 


Re: Vakuum problem
Izgleda da si na dobrom putu da nadjes, pogledaj i relej ako ima ili kako se upravlja tim ventilom. Nadji elektro shemu vozila po mogucstvu da skratis potragu.
Re: Vakuum problem
Jesi uspio rješiti problem s tim vakum ventilom i klapnom za gašenje motora i na koji način, tj. u čemu je bio problem????sashicus napisao: 11 Avg 2015, 17:28 Kada dovedem dodatnu masu na dzek (dzek koji napaja ovaj vakuum ventil) dok auto radi, onda se aktivira klapna za gasenje, vakuum je povuce i auto se ugasi normalno. Ja to laicki zakljucujem ovako: ne postoji masa koja treba da postoji za te dve sekunde dok gasim autoSto dalje implicira da je neisprava bosh brava ili nesto njoj usputno...
![]()
Muče me skoro pa isti problemi s klapnom za mirnije gašenje motora---radi se o 1.9 JTD 16V 150KS
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Vakuum problem
Ja sam imao problem na istom tom motoru, samo verziji od 140 ks. Na kraju su ispucala vakum creva oko te pumpe i nakon njihove zamene sve radi kako treba. Ne pitaj me za detalje jer ih ne znam, ovo su reci majstora koji je nasao problem i otklonio ga. 

Re: Vakuum problem
Možeš malo pojasniti na koju "pumpu" si mislio(ovo boldano)??Kuzmanovic napisao: 30 Apr 2018, 10:44 Ja sam imao problem na istom tom motoru, samo verziji od 140 ks. Na kraju su ispucala vakum creva oko te pumpe i nakon njihove zamene sve radi kako treba. Ne pitaj me za detalje jer ih ne znam, ovo su reci majstora koji je nasao problem i otklonio ga.![]()
Ako nije problem--možeš precizirati koje su to vakum cijevi popucale tj.gdje se nalaze??...može i fotka jer se radi o istom motoru
EDIT by mod: Ne citirati poruku neposredno iznad. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vakuum problem
To je novi deo na snimku sa kog skida crevo.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vakuum problem
U mom slučaju radi se o 1.9 JTD 16V Euro3 motoru u AR GT modelu (nema swirl ni dpf)....tako da je raspored cjevi i vakum ventila drugačiji nego na ovoj 159-tki.
Uglavnom da probam detaljnije pojasniti problem zašto mi auto strese kod gašenja (simptomi se postepeno pogoršavali unatrag mj.dana...).Nakon pregleda i slušanja što se događa u trenutku gašenja motora uvidio sam sljedeće:
1.Zujanje koje se čuje nakon gašenja motora (moralo bi trajati oko 10-tak sekundi) a završava izbacivanjem poluge(uz zvuk klonk) na tzv. "gljivi" kod turbine--kod mene ga sad nema a poluga je izbačena iz"gljive"odmah nakon gašenja.
2.Pregledom klapne za mirnije gašenje motora na usisu-uočio sam da je polugica s actuatora (ona crna plastična "gljiva") povučena za klapnu u trenutku gašenja ali skoro pa istog trenutka vračena gore-u položaj otvoreno-tako da ponovno dozvoljava ulazak zraka koji uzrokuje trešnju motora kod gašenja.
Kad se to isto s klapnom napravi ručno i zadrži zatvorenu klapnu 2-3 sek.....motor ugasi super mekano...bez ikakvih vibracija.
Eto....nadam se da je sad jasnije u čem je problem...motor super vuče...nema nikakvih grešaka na displeju ni kad se potjera preko 4000 okr/min
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vakuum problem
Ovu pumpu valjda imas, proveris sva creva na njoj, nema ih milion. Bar bih ja tako.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Vakuum problem
Nazalost ne mogu ti pomoci sa detaljima jer nisam zagledao gde se tacno nalazi ta pumpa i kako to izgleda. Simptomi su bili lupanje iz motora i vibracije prilikom gasenja motora. Auto je odvezen kod majstora na pregled i utvrdio je da su vakum creva napukla i da "pustaju". Jednostavnom zamenom tih creva nestao je problem.-4Lista- napisao:Možeš malo pojasniti na koju "pumpu" si mislio(ovo boldano)??Kuzmanovic napisao: 30 Apr 2018, 10:44 Ja sam imao problem na istom tom motoru, samo verziji od 140 ks. Na kraju su ispucala vakum creva oko te pumpe i nakon njihove zamene sve radi kako treba. Ne pitaj me za detalje jer ih ne znam, ovo su reci majstora koji je nasao problem i otklonio ga.![]()
Ako nije problem--možeš precizirati koje su to vakum cijevi popucale tj.gdje se nalaze??...može i fotka jer se radi o istom motoru
EDIT by mod: Ne citirati poruku neposredno iznad. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
Radi se o Alfi 156 1.9 jtd 16v 140 ks.
Sent from my P10 Lite using Tapatalk