meidling napisao: 01 Maj 2018, 17:44
Kaze moj kolega Turčin da se vec organizuju da putuju preko RO do BG,preko Arada,Temisvara,Crajove,Sofije pa dalje.Duze mu je 160 km ali otpada 2 puta cekanje na granici,putarina jeftinija i ako vec mora da vozi 120 na autoputu onda ce 90 ili 100 kmh koliko je ogranicenje na magistrali kroz RO.
Imaju i oni nekog "Mirkoglu Arvuloglu",nesto poput SAT patrole,emisija se emituje u junu mesecu svake godine pre godisnjeg odmora.Pa sad nek se gospoda preracuna.Nek svaki auto u tranzitu potrosi bar 100 eura,gubi se šestocifreni iznos.Malo li je?
Ako vec ne umeju da voze normalno onda je i bolje da idu preko Rumunije, sigurnije po nas jer svake godine takvim stilom voznje naprave neki karambol.
Sa druge strane ako im se zuri nije strasno ni par hiljada din da plate kaznu, isplatilo bi im se ako posmatramo sa strane finansija i vremena.
Kada dodje letnja sezona,svako malo vidjam po 4-5auta jedan drugom uz branik, a voze prosecno 160-180 , sumanuta voznja, i to treba tolerisati zbog cega ?
Zbog takvih mi je veoma drago sto su uveli ovo za prosecnu, a nadam se da ce dici broj presretaca bar za duplo, isplatilo bi im se veoma brzo (eto tu gospoda moze da se proracuna i da shvati da treba jos veca represija na bahatost ovog tipa).
I dalje imamo situaciju da policije ima samo na ceonim naplatnim stanicama, i ti isti turci i ostali komotno mogu tagom da se iskljuce 1 rampu ranije i nikom nista, zajebali su sistem lagano, jer nema slanja na kucnu adresu za strane table.
Najveca je greska sto nisu postavljeni radari po autoputu sa detekcijom tablice i kada detektuju teze prekoracenje da automatski ide info svim naplatnim stanicama u sistemu da za tu tablicu ne moze da se digne rampa za prolaz nezavisno da li placa keshom ili prolazi tagom. Sa tehnicke strane veoma lako izvodljivo i bilo bi potpuno validno u odnosu na diskutabilnost trenutnog sistema.