Putarina je skuplja, tj mostarina preko Dunava ako ide ovom tvojom opisanom trasom. Mora Dunav da predje a to moze samo kod Kalafata ili mnogo zaobilazno preko Bukuresta na Djurdju. Preko Durjdu se leti prelazi 5-10 sati Dunav, ogromne su guzve a most je jedna traka uzan.meidling napisao: 01 Maj 2018, 17:44 Kaze moj kolega Turčin da se vec organizuju da putuju preko RO do BG,preko Arada,Temisvara,Crajove,Sofije pa dalje.Duze mu je 160 km ali otpada 2 puta cekanje na granici,putarina jeftinija i ako vec mora da vozi 120 na autoputu onda ce 90 ili 100 kmh koliko je ogranicenje na magistrali kroz RO.
Imaju i oni nekog "Mirkoglu Arvuloglu",nesto poput SAT patrole,emisija se emituje u junu mesecu svake godine pre godisnjeg odmora.Pa sad nek se gospoda preracuna.Nek svaki auto u tranzitu potrosi bar 100 eura,gubi se šestocifreni iznos.Malo li je?
A dodatno tih 160km ka Sofiji na papiru je 4-5 sati produzene voznje ako budu svi Turci tamo krenuli.
Kakvih crnih 90 ili 100km/h preko Krajove, pre ce biti 40-60 km/h, brdski krivudav put.
Vozio sam tamo i nije bez razloga Moravsko-Vardarska- Maricka dolina vekovima tranzitni put koji povezuje Evropu i Aziju.
Jedini problem za tranzit preko Srbije su cekanja na granici, za to je delimicno kriva sama EU koja je vestacki postavila tvrde granice iako je ulaz u Srbiju iz EU a izlaz ponovo u EU pa je besmisleno imati 4 granicne kontrole.
Slicno kao sto je besmislena kontrola izmedju Slovenije i Hrvatske pa se vestacki prave guzve leti.