BMW 5 (G30) 2017

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48061
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Geza »

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 »

:think:
Prikačeni fajlovi
Capture.PNG
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48061
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Geza »

M5 Competition:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

https://www.motor1.com/photo/3008074/20 ... mpetition/

• New standalone Competition model segment within the M brand (no longer just an optional package)
• $110,995 MSRP (including destination ($995)) in US
• 617 hp (+17 over standard M5) @ 6000 rpm
• 553 lb-ft of torque @ 1800-5860 rpm (160-rpm wider band than standard M5)
• 0-60 mph in 3.1 seconds
• 0-124 mph (standing start) in 10.8 seconds (0.3 seconds quicker than standard M5)
• 189 mph top speed with optional M Driver’s Package
• Model-specific M Sport exhaust system
• Model-specific engine mounts (increased spring rate of 5,139 – compare to 3,312 lbs/in. of the standard M5)
• Lower ride height by 7mm
• Springs are shorter and 10% firmer front and rear
• Unique tuning for damper hydraulics
• Increased negative camber at front axle
• Toe links fitted with ball joints instead of rubber mounts
• Spring rate of rear anti-roll bar is firmer
• Front axle features redesigned mounting for the anti-roll bar
• Standard 20" forged Y-spoke design wheels in bi-color finish with 275/35 R 20 tires front and 285/35 R 20 tires rear
• Optional M carbon ceramic brakes
• Gloss black door handles, mirror bases, mirror triangles, exterior mirror caps, mesh of the signature M gills in the front flanks, door window surrounds, B-pillar trim, kidney grille surrounds, rear bumper cover detailing, M5 trunk badge, and Competition lettering
• Tailpipes in black chrome
• BMW M GmbH colors on seat belts and floor mats with model-specific piping plus an “M5” logo provide the finishing touches
• "M Competition" graphic in instrument cluster on startup
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Laki021 »

Neverovatno koliko su ga brzo nakon obicne verzije izbacili. Obicno prodju godine.

Ovog puta verovatno skontali da je E63 S brzo pa brze bolje, izbacuj nesto brze
ftj
Reactions:
Postovi: 13920
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od ftj »

Vredi zbog kovanih felni.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Laki021 »

7:39 za M5

Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 »

Super rezultat, to je 6s brze od E63s karavana.
Lepa kaciga, btw :kezo:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Laki021 »

Cenim sa ce competition ide nekih 8-10s dole, jako ozbiljna vremena.



Kakva sjajna kombinacija boja!
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 »

Tesko toliko da dobije, mozda par sekundi, 2,3 bas su se ustekali za competition.
Opet, na toliko dugackoj stazi, svasta moze da doda i oduzme par s.

Mene je iznenadila Panamera turbo, jer je dosta slabija, a brza.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Laki021 »

I teza...
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 »

Pa to, neverovatan uspeh, bas sabija.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Laki021 »

Da, definitvno. Ne kontam na cemu ih tako dere.
Ima verovatno uoravljanje na sva 4 tocka, ali opet...
Samo ako pogledamo 0-100 sporija je pola sekunde i od M5 i E63S.

Tek ce M5 Competition da bude brzi.

Mozda je i do vozaca, ovi iz Porschea su bas ozbiljno to shvatili, ne znam kako su vozeni BMW i E63 (profesionalci definitivno, ali opet moze biti razlike).
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 »

0-100 je competition isti kao i m5.
Ne moze 17ks da ti da bolje ubrzanje do 100 na tim ciframa, treba barem 50ks.

Jbg, ocigledno im vesanje kida, verovatno i sasija...

Ok, sada videh, roll cage, trkacko sediste...dakle, ne racunamo vreme te Panamere, jer nije stock.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od HKS »

Nirburgring vremena, vrlo besmislena. Osim u marketinske svrhe.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока

Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 »

Ok je ovako kada magazin to odradi i njihov vozac, cisto da se vidi koliko napreduju ti auti.
Ono fabricko testiranje ni ja ne podnosim, jer je cisto namestanje.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Odgovori