K: za caleta za 2000-2500€
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: K: za caleta za 2000-2500€
@ trojanac: teget Clio je od sestre i zeta.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: K: za caleta za 2000-2500€
sirok je spektar automobila u tom cenovnom rangu pa se sve svodi na ukus kupca, manje vise svi sad imaju opremu koju si naveo. mozda je punto vecini best buy za te pare ali meni licno taj auto ne vredi toliko, ja za punta ne bih dao vise od 2 soma nikad iako volim italijane taj kvalitet izrade, materijali, dizajn enterijera mi je jedan od bednijih u klasi, jedino sto je jeftin za odrzavanje i delova ima i na trafici.
honda jazz tesko da moze dobra za te pare, dobri primerci su 2500+ , moze neka starija tipa 2002-3 da se nadje do 2500 ali ...??? inace odlican auto
honda jazz tesko da moze dobra za te pare, dobri primerci su 2500+ , moze neka starija tipa 2002-3 da se nadje do 2500 ali ...??? inace odlican auto
-
- Postovi: 33
- Pridružio se: 28 Jul 2016, 14:38
- Garaža: Renault Megane 1.6 benz
- Lokacija: Beograd
Re: K: za caleta za 2000-2500€
Ja sam pre tacno 3 meseca kupio Renault Megane-a 2004.god, 1.6 benzinac i za sada nemam problema, tako da je to moja preporuka za kupovinu automobila u ovom cenovnom rangu.
E sad, znate kakva je vecina vozaca...svako hvali svoj auto kao najbolji. Meni je ovaj Megan prvi auto, pre sam pozajmljivao kola od drugih. Utisak mi je da je Megan neuporedivo udobniji za voznju od recimo golfa 4 koji je u slicnom cenovnom rangu (benzinac). Takodje mi je neuporedivo bolji osecaj za volanom u Meganu nego u puntu... Ali po meni jedina mana benzinca ove vrste je potrosnja u gradu. Nema sanse da je ispod 10l ali s druge strane matori dizelasi su kvarljiviji i skupe su im popravke. Moj kum vozi Megana dizelasa, isto godiste, 1.9, i evo ne vuce mu nesto auto, izgleda da se pokvarila turbina ili su dizne u pitanju...kako god da okrenes, kvar je skup. A na benzincu je potpuno druga prica...
Tek sad nakon 3 meseca voznje shvatam da sam imao i 3 ipo hiljade za kupovinu da ne bi bolje prosao...mozda bi pazario oko 3 godine mladji auto ali sustinski je ista prica. Benzinac je keva izuzev ako se ne kupuje noviji automobil.
Pozdrav!
E sad, znate kakva je vecina vozaca...svako hvali svoj auto kao najbolji. Meni je ovaj Megan prvi auto, pre sam pozajmljivao kola od drugih. Utisak mi je da je Megan neuporedivo udobniji za voznju od recimo golfa 4 koji je u slicnom cenovnom rangu (benzinac). Takodje mi je neuporedivo bolji osecaj za volanom u Meganu nego u puntu... Ali po meni jedina mana benzinca ove vrste je potrosnja u gradu. Nema sanse da je ispod 10l ali s druge strane matori dizelasi su kvarljiviji i skupe su im popravke. Moj kum vozi Megana dizelasa, isto godiste, 1.9, i evo ne vuce mu nesto auto, izgleda da se pokvarila turbina ili su dizne u pitanju...kako god da okrenes, kvar je skup. A na benzincu je potpuno druga prica...
Tek sad nakon 3 meseca voznje shvatam da sam imao i 3 ipo hiljade za kupovinu da ne bi bolje prosao...mozda bi pazario oko 3 godine mladji auto ali sustinski je ista prica. Benzinac je keva izuzev ako se ne kupuje noviji automobil.
Pozdrav!
Re: K: za caleta za 2000-2500€
ta dva auta i nisu za poredjenje, nisu ista klasa niti isti cenovni rang ni kao polovni ni kad su bili novi, naravno da je megan bolji po mnogo cemu od punta.Rizna ziveli! napisao: 21 Dec 2017, 12:59 Takodje mi je neuporedivo bolji osecaj za volanom u Meganu nego u puntu...
vecita dilema benzin vs dizel, sve ima svoje prednosti i mane, ne moze se generalnizovati
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: K: za caleta za 2000-2500€
Ako je Punto preko 1200€, koliko izadje ovde bez registracije?
Nisam u toku sa porezom i carinom.
Nisam u toku sa porezom i carinom.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: K: za caleta za 2000-2500€
Maltene je tu skuplji transport od troskova, racunaj oko 350-400€. Stevo, onaj Punto sto sam ga pominjao je prodat, da ti ne prosledjujem kontakt.
TT
TT
Имам једно потпитање...
Re: K: za caleta za 2000-2500€
carina i amss za punta su oko 400e, transport zavisi odakle se dovozi , koja zemlja i koji grad, cene se razlikuju po km i zavisi da li je u pitanju voznja na tockovima, prikolici ili sleperu tako da cena moze da varira znacajno.
nema racunice da punta platis 1200e u inostranstvu, za malo vise do toga mozes da kupis grande punto u CH recimo, svi koji uvoze puntice placaju 500-600e auto , znam par ljudi koji ih doteruju, meni licno nisu zanimljivi i nemam racunicu da ih uvezem i prodajem
nema racunice da punta platis 1200e u inostranstvu, za malo vise do toga mozes da kupis grande punto u CH recimo, svi koji uvoze puntice placaju 500-600e auto , znam par ljudi koji ih doteruju, meni licno nisu zanimljivi i nemam racunicu da ih uvezem i prodajem
Re: K: za caleta za 2000-2500€
Ako mogu da se ubacim u temu i pitam OMP, pošto vidim da dovozi auta iz CH, šta bi on preporučio za taj novac, a da je iz CH?
Re: K: za caleta za 2000-2500€
zavisi ko sta voli, ima dobrih automobila iz razlicitih segmenata i motorizacije sve zavisi kome sta treba tj. za koje potrebe da bi nesto konkretnije mogli da diskutujemo na tu temu
ja uglavnom uvozim manje automobile koji su vec neko vreme aktuelni na trzistu, ali ne bezim ni od nekog automobila iz vece klase ako je dobar.
sirok je spekatar kola u tom cenovnom rangu kod nas posebno ako podignemo lestvicu do 3000e posto se dosta automobila 2004-2006. godista recimo, upravo ceni izmedju npr. 2500-3000e. tesko je kupiti dobar, ocuvan i odrzavan auto sa lepom opremom za 2000e sem ako ne gledamo 2001-2002 godiste ili neke primerke koji jesu mozda novijeg godista ali su u losijem stanju.
ja uglavnom uvozim manje automobile koji su vec neko vreme aktuelni na trzistu, ali ne bezim ni od nekog automobila iz vece klase ako je dobar.
sirok je spekatar kola u tom cenovnom rangu kod nas posebno ako podignemo lestvicu do 3000e posto se dosta automobila 2004-2006. godista recimo, upravo ceni izmedju npr. 2500-3000e. tesko je kupiti dobar, ocuvan i odrzavan auto sa lepom opremom za 2000e sem ako ne gledamo 2001-2002 godiste ili neke primerke koji jesu mozda novijeg godista ali su u losijem stanju.
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: K: za caleta za 2000-2500€
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- TheWickerMan
- Postovi: 11136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: K: za caleta za 2000-2500€
Imao sam pre FLa sa ovim motorom i plinom a sad imam ovakvu ali dizel.
Što se tiče motora, dobar je motor i lepo ide , sam auto je malo teži ali nosi ga motor lepo. Računaj na neku potrošnju ulja, meni je npr. trošio 1.5 l na 15000 km, drugaru ista ovakva sa sličnom km troši 1 litar na 7000 km. Ostalo nema nekih problema, veliki servis sa rukama je 22-23 k dinara, mali je oko 5-6 k dinara sa Selenia 20k uljem. Može da se desi da se čuje varijator ali to pri prvom paljenju kad se ulje slegne , ali nikakav uticaj na vožnju nema. Gornje viljuške su reparirane 20ak evra, donje 25€, obično su bolje od novih, a imaš tu u Zemunu ( čini mi se da si ti tamo ) dobrog majstora za to.
Samo vidi da li ima majstora za ovaj plin, da nije onaj sistem za pumpom u rezervoaru, to ćeš teško održavati kod nas.
PS. Sad vidim da je ovo verzija od 105 ks, onda nema varijator i to je briga manje a i ona ide normalno za normalne potrebe, nije za jurcanje. Plus one su generalno manji potrošači i ulja i goriva.
Sent from my Redmi Note 4x using Tapatalk
Što se tiče motora, dobar je motor i lepo ide , sam auto je malo teži ali nosi ga motor lepo. Računaj na neku potrošnju ulja, meni je npr. trošio 1.5 l na 15000 km, drugaru ista ovakva sa sličnom km troši 1 litar na 7000 km. Ostalo nema nekih problema, veliki servis sa rukama je 22-23 k dinara, mali je oko 5-6 k dinara sa Selenia 20k uljem. Može da se desi da se čuje varijator ali to pri prvom paljenju kad se ulje slegne , ali nikakav uticaj na vožnju nema. Gornje viljuške su reparirane 20ak evra, donje 25€, obično su bolje od novih, a imaš tu u Zemunu ( čini mi se da si ti tamo ) dobrog majstora za to.
Samo vidi da li ima majstora za ovaj plin, da nije onaj sistem za pumpom u rezervoaru, to ćeš teško održavati kod nas.
PS. Sad vidim da je ovo verzija od 105 ks, onda nema varijator i to je briga manje a i ona ide normalno za normalne potrebe, nije za jurcanje. Plus one su generalno manji potrošači i ulja i goriva.
Sent from my Redmi Note 4x using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15272
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: K: za caleta za 2000-2500€
Ali da je auto za caleta koji nece previse voditi racuna o autu, bas i nije. Plus sto je jako tesko naci 147 u ocuvanom stanju, narocito dizele.
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: K: za caleta za 2000-2500€
Zet kupio A4, pa je njegov Clio 3 1.5dci ispao na prodaju, tako da je soping gotov!
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32151
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: K: za caleta za 2000-2500€
Ekstra.
Sent from my HTC Desire 626 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 626 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !