Kineski automobili
Re: Kineski automobili
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Kineski automobili
BAIC BJ80 6×6
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Kineski automobili
Ne mogu skontati jel BAIC BJ80 kopija ili licenca? Rekao bih kopija...
Dosta koncepta elektroauta sa 400-500km dometa Kinezi izbacise ovih dana.
Dosta koncepta elektroauta sa 400-500km dometa Kinezi izbacise ovih dana.
Re: Kineski automobili
Dongfeng eπ concept
Dongfeng nije saopštio mnogo detalja ali je poznato da eπ concept u EV režimu može da pređe 500 km a u PHEV režimu 1.000 km.
Električni Weltmeister EX5 na sajmu u Pekingu
Weltmeister EX5 raspolaže sa 218KS i 315 Nm, a biće dostupne verzije sa autonomijom od 300 km, 400 km i 460 km (80% kapaciteta baterija se može napuniti za 42 minuta).
Vozilo će sa subvencijama koštati oko 149.000 juana (19.280 evra), pri čemu se standardno dobijaju i digitalna instrument tabla i 12.3-inčni ekran osetljiv na dodir.
Roewe Marvel X
U vesti se navodi da maksimalna brzina iznosi 180 km/h, dok autonomija sa jednim punjenjem baterija iznosi do 500 km.
Byton SIV concept predstavljen u Evropi
Radi se o srednje velikom crossoveru sa 272KS ili 476KS (ovaj potonji sa dva motora i 4x4 pogonom), autonomijom koja se u zavisnosti od verzije (71 ili 95 kWh) kreće od 400 km do 520 km, sa touch pad-om integrisanim u volanu, velikim ekranom na prednjem panelu (dužine 125 cm i visine 20 cm), kao i sistemom autonomne vožnje.
Takođe, najavljuje se da će superbrzi punjač za samo 10 minuta napuniti bateriju za prelazak oko 120 kilometara.
Kako se navodi u kratkoj vesti, ovaj primerak prikazan u Milanu je još bliži serijskom modelu (85%).
Električni SOL E20X na sajmu u Pekingu
U svakom slučaju, za proizvodnju u Kini će se brinuti JAC, pokretaće ga elektromotor sa 116KS i 270 Nm, a autonomija sa jednim punjenjem baterija iznosi 300 km.
i od prije:
Električni NIO ES8
Elektromotori raspolažu sa ukupno 480 kW/653KS i 840 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje samo 4,4 sekunde, dok autonomija sa jednim punjenjem baterija (70 kWh) iznosi 355 km.
Što se cene tiče, ona za ES8 iznosi 448.000 juana (57.475 evra), što je značajno niže od cene za Teslu Model X na kineskom tržištu.
Dongfeng nije saopštio mnogo detalja ali je poznato da eπ concept u EV režimu može da pređe 500 km a u PHEV režimu 1.000 km.
Električni Weltmeister EX5 na sajmu u Pekingu
Weltmeister EX5 raspolaže sa 218KS i 315 Nm, a biće dostupne verzije sa autonomijom od 300 km, 400 km i 460 km (80% kapaciteta baterija se može napuniti za 42 minuta).
Vozilo će sa subvencijama koštati oko 149.000 juana (19.280 evra), pri čemu se standardno dobijaju i digitalna instrument tabla i 12.3-inčni ekran osetljiv na dodir.
Roewe Marvel X
U vesti se navodi da maksimalna brzina iznosi 180 km/h, dok autonomija sa jednim punjenjem baterija iznosi do 500 km.
Byton SIV concept predstavljen u Evropi
Radi se o srednje velikom crossoveru sa 272KS ili 476KS (ovaj potonji sa dva motora i 4x4 pogonom), autonomijom koja se u zavisnosti od verzije (71 ili 95 kWh) kreće od 400 km do 520 km, sa touch pad-om integrisanim u volanu, velikim ekranom na prednjem panelu (dužine 125 cm i visine 20 cm), kao i sistemom autonomne vožnje.
Takođe, najavljuje se da će superbrzi punjač za samo 10 minuta napuniti bateriju za prelazak oko 120 kilometara.
Kako se navodi u kratkoj vesti, ovaj primerak prikazan u Milanu je još bliži serijskom modelu (85%).
Električni SOL E20X na sajmu u Pekingu
U svakom slučaju, za proizvodnju u Kini će se brinuti JAC, pokretaće ga elektromotor sa 116KS i 270 Nm, a autonomija sa jednim punjenjem baterija iznosi 300 km.
i od prije:
Električni NIO ES8
Elektromotori raspolažu sa ukupno 480 kW/653KS i 840 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje samo 4,4 sekunde, dok autonomija sa jednim punjenjem baterija (70 kWh) iznosi 355 km.
Što se cene tiče, ona za ES8 iznosi 448.000 juana (57.475 evra), što je značajno niže od cene za Teslu Model X na kineskom tržištu.
Re: Kineski automobili
Weltmeister - naziv kao nekadašnji istočnonemački proizvođač harmonika. A znak je malo modifikovani stari FIAT-ov.HKS je napisao: ↑25 Apr 2018, 01:46Električni Weltmeister EX5 na sajmu u Pekingu
Weltmeister EX5 raspolaže sa 218KS i 315 Nm, a biće dostupne verzije sa autonomijom od 300 km, 400 km i 460 km (80% kapaciteta baterija se može napuniti za 42 minuta).
Vozilo će sa subvencijama koštati oko 149.000 juana (19.280 evra), pri čemu se standardno dobijaju i digitalna instrument tabla i 12.3-inčni ekran osetljiv na dodir.
Ђенерал Јанковић
Kineski automobili
Malo propagande i lagarije...
Volvo: "Made in China" kvalitetnije od "Made in EU"
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... id=1392061
Nedelja 13.5.2018 | 14:15
Do pre nekoliko godina automobili proizvedeni u Kini su predstavljali loše napravljena i jeftina vozila, ali se u međuvremenu dosta toga promenilo.
Tako danas čelnici Volva, koji je doduše u vlasništvu kineske kompanije, tvrde da su automobili napravljeni u Kini superiorni po kvalitetnu u odnosu na one koji se prave u Evropi.
To je istakao stariji potpredsednik dizajna Volva Robin Pejdž čija je kompanija zabrinula svoje kupce kada je pre nekoliko godina odlučila da mnoge svoje modele proizvodi upravo i Kini.
"Otkrili smo da je kvalitet automobila proizvedenih u Kini u stvari viši od onih iz Evrope. Svi su bili zabrinuti za kvalitet, ali su ubrzo shvatili da je nivo značajno viši u odnosu na Evropu", rekao je Pejdž.
Pejdž ističe da kineske fabrike u vlasništvu kompanije Geely, koja kontroliše Volvo, proizvodi vozila visokog kvaliteta jer se manje oslanja na automatizaciju i ima ograničeniju toleranciju.
"Kada pričate sa ljudima iz evropske proizvodnje vidite da mnogo ulažu u automatizaciju sistema, nema mnogo manuelnih podešavanja. S druge strane, u Kini na tome radi više ljudi, manje je automatizacije u proizvodnji, što vam omogućava manju toleranciju na greške i bolja podešavanja. Nije ogromna razlika, ali ako napravite direktno i prosečno poređenje, Kina je poprilično dobra, pa nema potrebe za brigu", ističe direktor Volvoa.
Volvo je počeo da proizvodi svoja vozila u Kini 2014. sa prehodnom generacijom limuzine S60, kojoj se potom priključio sedan S90 krajem 2016.
U Kini se sada proizvodi i XC60, očekuje se da će tamo biti sklapljano još nekoliko modela među kojima i serija 40, a natpis "Made in Kina" se nalazi i na luksuznom podbrendu Polestar.
Volvo: "Made in China" kvalitetnije od "Made in EU"
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... id=1392061
Nedelja 13.5.2018 | 14:15
Do pre nekoliko godina automobili proizvedeni u Kini su predstavljali loše napravljena i jeftina vozila, ali se u međuvremenu dosta toga promenilo.
Tako danas čelnici Volva, koji je doduše u vlasništvu kineske kompanije, tvrde da su automobili napravljeni u Kini superiorni po kvalitetnu u odnosu na one koji se prave u Evropi.
To je istakao stariji potpredsednik dizajna Volva Robin Pejdž čija je kompanija zabrinula svoje kupce kada je pre nekoliko godina odlučila da mnoge svoje modele proizvodi upravo i Kini.
"Otkrili smo da je kvalitet automobila proizvedenih u Kini u stvari viši od onih iz Evrope. Svi su bili zabrinuti za kvalitet, ali su ubrzo shvatili da je nivo značajno viši u odnosu na Evropu", rekao je Pejdž.
Pejdž ističe da kineske fabrike u vlasništvu kompanije Geely, koja kontroliše Volvo, proizvodi vozila visokog kvaliteta jer se manje oslanja na automatizaciju i ima ograničeniju toleranciju.
"Kada pričate sa ljudima iz evropske proizvodnje vidite da mnogo ulažu u automatizaciju sistema, nema mnogo manuelnih podešavanja. S druge strane, u Kini na tome radi više ljudi, manje je automatizacije u proizvodnji, što vam omogućava manju toleranciju na greške i bolja podešavanja. Nije ogromna razlika, ali ako napravite direktno i prosečno poređenje, Kina je poprilično dobra, pa nema potrebe za brigu", ističe direktor Volvoa.
Volvo je počeo da proizvodi svoja vozila u Kini 2014. sa prehodnom generacijom limuzine S60, kojoj se potom priključio sedan S90 krajem 2016.
U Kini se sada proizvodi i XC60, očekuje se da će tamo biti sklapljano još nekoliko modela među kojima i serija 40, a natpis "Made in Kina" se nalazi i na luksuznom podbrendu Polestar.
- shandu90
- Postovi: 12405
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kineski automobili
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Re: Kineski automobili
Ajde, ajde.
Naučil ih zapadnjaci da prave kola, pa ih naučili i kako se laže.
Naučil ih zapadnjaci da prave kola, pa ih naučili i kako se laže.
- shandu90
- Postovi: 12405
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kineski automobili
Lideri u regionu
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Re: Kineski automobili
[/IMG]
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Kineski automobili
Changan CS85 Coupe SUV
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Kineski automobili
NIO ES6. Napred malo Cactus, pozadi malo Megane...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Kineski automobili
GEELY FY11
Malo X4, malo Renault Arkana...
Malo X4, malo Renault Arkana...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Kineski automobili
Hunkt Canticie
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...