Dobro veče
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Na prvu loptu, uz najmanje komplikacija: skineš program za štampanje u pdf-u (googlaj "print to pdf"), onda klikneš da ćeš da štampaš taj fajl ali označiš da ne štampa sve stranice nego npr prvih 30 (ili koliko već hoćeš da ti budu delovi). Prebaciš da štampač bude ta aplikacija, nakon klika na OK dobijaš pdf fajl koji se čuva tamo gde izabereš.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Dobro veče
Adobe Acrobat, ali nije free.Grujic napisao: 17 Maj 2018, 13:57 Kako da knjigu koja je u pdf-u izdelim na delove, odvojene fajlove?
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32458
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Zoveš mene recimo.Grujic napisao: 17 Maj 2018, 13:57 Kako da knjigu koja je u pdf-u izdelim na delove, odvojene fajlove?
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
Ili skini Abby fine reader.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Dobro veče
Kliknes open with google chrome. U njemu kliknes print. Destination promenis na save as.odaberes stranice koje trebaju i to je to.
Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока
Re: Dobro veče
Izgleda da "nisi" čuo ni za državne subvencije strancima, besplatno zemljište i infrastrukuturu. To nije problem da su u istom položaju i domaći investitori i proizvođači.Laki021 napisao: 16 Maj 2018, 18:07 Ovo jos nisam cuo, da se neko zali sto neke firme daju vece plate...
I sve im pada na pamet osim da je njihov poslovni model pogresan, neodrziv i da mora da se promeni ili zatvori posao koji ljudima nije u stanju da obezbedi egzistenciju.
Na ovo mogu samo da dodam još ovo:

Re: Dobro veče
Čujem da Draxlmaier (koji se pominje u tekstu) u Zr trenutno ima 6500 zaposlenih i da traže još ali sad već slabo pronalaze radnike. Vidim da su u oglasu spustili i kriterijume,do sad je srednja škola bila obavezna sad može i osnovna.

Kaže mi i drugar koji tu radi da posle nekoliko godina na traci,ljudi završavaju sa deformitetima šake,prstiju.

Kaže mi i drugar koji tu radi da posle nekoliko godina na traci,ljudi završavaju sa deformitetima šake,prstiju.
Re: Dobro veče
U Inđiji je isto potražnja, Grundfos zapošljava bez nekog kriterijuma.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Dobro veče
Ako imaš ghostscript (postscript/PDF interpreter, standardno dolazi uz skoro sve Unix/Linux distribucije, ima i za Windows i druge OS), kucaš:Grujic napisao: 17 Maj 2018, 13:57 Kako da knjigu koja je u pdf-u izdelim na delove, odvojene fajlove?
gs -sDEVICE=pdfwrite -dNOPAUSE -dBATCH -dSAFER -dFirstPage=prva -dLastPage=poslednja -sOutputFile=izlazni.pdf ulazni.pdf
gde umesto prva i poslednja navedeš konkretne brojeve, a umesto izlazni i ulazni nazive konkretnih fajlova. Nije baš user friendly, ali radi posao.

Ђенерал Јанковић
Re: Dobro veče
Ne nego vlasnicima kioska i taxi firmi treba da pomaze drzava...Woodoo napisao: 17 Maj 2018, 20:39Izgleda da "nisi" čuo ni za državne subvencije strancima, besplatno zemljište i infrastrukuturu. To nije problem da su u istom položaju i domaći investitori i proizvođači.Laki021 napisao: 16 Maj 2018, 18:07 Ovo jos nisam cuo, da se neko zali sto neke firme daju vece plate...
I sve im pada na pamet osim da je njihov poslovni model pogresan, neodrziv i da mora da se promeni ili zatvori posao koji ljudima nije u stanju da obezbedi egzistenciju.
Na ovo mogu samo da dodam još ovo:
![]()
Svaka firma van IT sektora koja je dovedena je odlicno ulozen novac koji se smesno brzo povratio. Dodatno, ovde se vise dize prasina nego sto se opste prica o nekim konkretnim i proverenim subvencijama, cisto vodjenje vode na svoju vodenicu.
Svakako, sve firme koje zaposlenima nisu u stanju da daju plate od npr iznad 300eur, u mesto sto protestvuju i bune se, traze krivce treba da lepo da zatvore posao. Razumem, ne mogu da daju toliko jer ne zaradjuju toliko, jasno, poslovni model nije odrziv, zatvaraj i radi nesto drugo...
Re: Dobro veče
Ova konkretna priča nema toliko veze sa ubvencijama. Ako im je država dala toliko para a plate su ok(ne znam kolike su, samo kažem) sa te strane nema mesta zamerkama.Darko napisao: 16 Maj 2018, 19:25Continental u ns dobio 2.2 miliona dinara po radnikuProblem je sto drzava ubija svoje preduzetnike. . Ovde otvaras firmu i dobijes k, a stranac 10000 po zaposlenom i gde je ravnopravnost i zdrava konkurencija?![]()
Pa valjda je i tom Zr trafikantu bolje da ljudi imaju veće plate i kupovnu moć...
Ali jbg, ko će na trafici za 15k raditi. Razumem problem u PM
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Dobro veče
Nova pravila za profesionalne vozače
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... ozace.html
Do kraja sledeće godine svi profesionalni vozači u Srbiji treba da dobiju sertifikat za upravljanje motornim vozilima u Evropi poznat kao "si-pi-si". Oni će, po pravilniku koji je na usvajanju u Ministarstvu saobraćaja, dobiti licencu besplatno na pet godina bez naknadne obuke. Sa licencom i radnom dozvolom, svi vozači profesionalci moći će da se zaposle u EU bez dodatnih obuka koje sada koštaju od 1.000 do 1.500 evra.
Dobra vest je da svi profesionalci kategorija C, D i E automatski dobijaju sertifikat, bez obzira na to da li sada rade kao profesionalci ili ne. Mnogi su dozvolu stekli u vojsci ali je ne koriste u svim kategorijama i oni će moći da postanu profesionalci po standardima Evropske unije.
Jedini trošak je zahtev i simbolična taksa za dobijanje sertifikata.
Oni koji nemaju potrebnu kategoriju a žele je, moći će u roku od godinu dana, koliko iznosi prelazni period po usvajanju pravilnika, da polože željenu kategoriju naknadno u auto-školi i upišu je kao "si-pi-si" kvalifikaciju. Godinu dana posle usvajanja pravilnika, za one koji hoće da postanu profesionalci, počinje mnogo stroža i skuplja obuka.
"On predviđa početnu obuku za svakog vozača početnika u trajanju od 280 časova ako nema završena tri razreda srednje škole, a ako ima tri razreda, to je moguće po ubrzanoj obuci od 140 časova", objašnjava Slobodan Nikolić iz Udruženja drumskih prevoznika.
Besplatna licenca traje pet godina, posle čega se ide svake godine na obuku određeni broj časova.
Stručnjaci kažu da savremeni vozač u EU mora da ima razne veštine i znanja – Mora dobro da poznaje propise o prevozu, da zna bar jedan svetski jezik, da komunicira preko interneta i prati tehnologiju vozila koje vozi.
"Smatram da su te obuke izuzetno korisne i zato je i propisano da takav vozač mora permanentno da se obučava, a ne da jednom stečenu vozačku dozvolu koristi bez obnavljanja i novog znanja", kaže Milan Vujanić iz Komiteta za bezbednost saobraćaja.
Udruženje drumskih prevoznika smatra da ćemo tako strogim pravilima za početnike ostati bez vozača kojih i ovako u Srbiji godišnje nedostaje oko 2.000. Mnogi će, kažu, da iskoriste licencu i da odu u inostranstvo gde ima posla i gde su mnogo više plaćeni. Zato se oni zalažu za ublažavanje uslova za mlade vozače.
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... ozace.html
Do kraja sledeće godine svi profesionalni vozači u Srbiji treba da dobiju sertifikat za upravljanje motornim vozilima u Evropi poznat kao "si-pi-si". Oni će, po pravilniku koji je na usvajanju u Ministarstvu saobraćaja, dobiti licencu besplatno na pet godina bez naknadne obuke. Sa licencom i radnom dozvolom, svi vozači profesionalci moći će da se zaposle u EU bez dodatnih obuka koje sada koštaju od 1.000 do 1.500 evra.
Dobra vest je da svi profesionalci kategorija C, D i E automatski dobijaju sertifikat, bez obzira na to da li sada rade kao profesionalci ili ne. Mnogi su dozvolu stekli u vojsci ali je ne koriste u svim kategorijama i oni će moći da postanu profesionalci po standardima Evropske unije.
Jedini trošak je zahtev i simbolična taksa za dobijanje sertifikata.
Oni koji nemaju potrebnu kategoriju a žele je, moći će u roku od godinu dana, koliko iznosi prelazni period po usvajanju pravilnika, da polože željenu kategoriju naknadno u auto-školi i upišu je kao "si-pi-si" kvalifikaciju. Godinu dana posle usvajanja pravilnika, za one koji hoće da postanu profesionalci, počinje mnogo stroža i skuplja obuka.
"On predviđa početnu obuku za svakog vozača početnika u trajanju od 280 časova ako nema završena tri razreda srednje škole, a ako ima tri razreda, to je moguće po ubrzanoj obuci od 140 časova", objašnjava Slobodan Nikolić iz Udruženja drumskih prevoznika.
Besplatna licenca traje pet godina, posle čega se ide svake godine na obuku određeni broj časova.
Stručnjaci kažu da savremeni vozač u EU mora da ima razne veštine i znanja – Mora dobro da poznaje propise o prevozu, da zna bar jedan svetski jezik, da komunicira preko interneta i prati tehnologiju vozila koje vozi.
"Smatram da su te obuke izuzetno korisne i zato je i propisano da takav vozač mora permanentno da se obučava, a ne da jednom stečenu vozačku dozvolu koristi bez obnavljanja i novog znanja", kaže Milan Vujanić iz Komiteta za bezbednost saobraćaja.
Udruženje drumskih prevoznika smatra da ćemo tako strogim pravilima za početnike ostati bez vozača kojih i ovako u Srbiji godišnje nedostaje oko 2.000. Mnogi će, kažu, da iskoriste licencu i da odu u inostranstvo gde ima posla i gde su mnogo više plaćeni. Zato se oni zalažu za ublažavanje uslova za mlade vozače.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Dobro veče
Dobar ti je odgovor, kao da ga je neko iz SNS pisao.Laki021 napisao: 18 Maj 2018, 10:34 Ne nego vlasnicima kioska i taxi firmi treba da pomaze drzava...
Svaka firma van IT sektora koja je dovedena je odlicno ulozen novac koji se smesno brzo povratio. Dodatno, ovde se vise dize prasina nego sto se opste prica o nekim konkretnim i proverenim subvencijama, cisto vodjenje vode na svoju vodenicu.
Svakako, sve firme koje zaposlenima nisu u stanju da daju plate od npr iznad 300eur, u mesto sto protestvuju i bune se, traze krivce treba da lepo da zatvore posao. Razumem, ne mogu da daju toliko jer ne zaradjuju toliko, jasno, poslovni model nije odrziv, zatvaraj i radi nesto drugo...
Tema je da li domaći investitor treba da bude u podređenom položaju u odnosu na stranog? Vrtati se još jednom na "šaljivu" sliku gore.
Re: Dobro veče
Neverovatno je koliko je nekima samo bitno da ostave ljude na 15 000din i onda im sve smeta ako se to menja...
Te "Drzava duradi nesto"!
Te, "Zasto je drzava uradila nesto i zasto se mesa".
Pride ovde se i lupeta ko je sta dobio a ne navode prave cinjenice. Sad bi izgleda bilo dobro da se subvencionisu vlasnici trafika, raspalih radnjica i taxi firmi, sipati u rupu bez dna...
Te "Drzava duradi nesto"!
Te, "Zasto je drzava uradila nesto i zasto se mesa".
Pride ovde se i lupeta ko je sta dobio a ne navode prave cinjenice. Sad bi izgleda bilo dobro da se subvencionisu vlasnici trafika, raspalih radnjica i taxi firmi, sipati u rupu bez dna...
- LukaMaletin
- Postovi: 1429
- Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
- Garaža: Renault Clio 1.5 dci 2015
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Umesto toga treba sipati strancima u džep. Pa to može samo stranac i da napiše. Srbiji ostaje platica i nešto sitno poreza. Odavno nam politika što se toga tiče nevalja, ali svaka vlast samo nastavlja da radi isto kao i prethodna.
Sent from my XT1635-02 using Tapatalk
Sent from my XT1635-02 using Tapatalk
Re: Dobro veče
Drugim rečima, država d'uradi nešto da privatnici mogu da nastave da izrabljuju vozače za smešnu lovu.Geza napisao:Udruženje drumskih prevoznika smatra da ćemo tako strogim pravilima za početnike ostati bez vozača kojih i ovako u Srbiji godišnje nedostaje oko 2.000. Mnogi će, kažu, da iskoriste licencu i da odu u inostranstvo gde ima posla i gde su mnogo više plaćeni. Zato se oni zalažu za ublažavanje uslova za mlade vozače.
Ili će da poprave uslove rada ili neka sami uzmu volan pa neka motaju.