Pa jesi uporedio izgled amplituda na ispravnom i neispravnom.
Ono sto sam ja video da se radi na tom nemackom testu je da se krece od male amplitude ljuljanja tockova pa se postepeno povecava a na dijagramu treba da ostane ista amplituda na grafikonu kod ispravnog dok se kod potrosenog jasno vidi povecanje amplitude tokom protoka vremena.
Nigde na dijagramu nisam video nikakvu referentnu vrednost.
Evo podataka za proslu godinu. Ukupan broj SN gde je jedan od uticajnih faktora bila tehnicka neispravnost vozila, broj SN sa poginulim, povredjenim i materijalnom stetom.
Neki servis ili prodavnica sto prodaje amortizere u ns je to reklamirao, da testiraju istrosenost. Pa dobijes u %
I mene zanima gde ima, voleo bih da testiram, bas da vidim.
Reklamirao je ranije Euroauto za akcije Monroe amortizera. To je na nekoj pokretnoj masini koja je isla od grada do grada u tim nekim %. A pitanje je % od cega, koje referentne vrednosti?
Nije mi jasna bas tema ta voleo bih da mogu da procitam uputstvo od proizvodjaca tih masina za testiranje sta se i kako meri i kako tumace rezultati.
Posto je nemacka kao drzava propisala takav test verujem da postoji neka procedura i metodologija koja je ponovljiva i rezultati verodostojni jer je uslov da se prodje tehnicki da je prigusenje amortizera ispravno.
Jedno pitanje posto je prvi auto koji sam kupio...
Uzeo sam od brata auto i sada treba da zavrsimo papirologiju.
Ako na kupoprodajnom ugovoru zaokruzimo da kupac ( JA) placa porez na prenos, ja u poresko u njegovom gradu nosim kopije moje i njegove licne karte, ocitanu saobracajnu dozvolu, dva primerka kupoprodajnog ugovora i neki PPI 4 obrazac.
Na sajtu poreske uprave pise da se taj PPI 4 obrazac vodi na prodavca ( odnosno njegove podatke upisujem), ali ako zaokruzimo na KP da ja placa porez sta se onda pise na obrascu?
Napisali ti i na drugom forumu po zakonu prodavac je duzan da plati porez, a zakon je uvek jaci od ugovora i ako se ne plati porez u roku od potpisivinja ugovora, drzava moze da juri prodavca, ne kupca.
Uredbom br 3 iz 1980. godine kojom je ratifikovana Konvencija o saobraćaju na putevima zaključena 8. novembra 1968. godine u Beču (u daljem tekstu: Konvencija), navodi se da se na osnovu člana 35 1. a) Konvencije potvrde formata A4 koje se u Republici Srbiji izdaju radi produžetka važnosti isteklih saobraćajnih dozvola ne prihvataju ni prilikom prelaska granice, niti prilikom dubinske kontrole i kontrole na putevima umesto saobraćajnih dozvola za motorna vozila.
Pre nekoliko dana pojašnjeno je da neće biti drugog tehničkog pregleda za vozila starija od 15 godina, ali promena u proceduri će biti. Tehnički pregledi će biti obavezni i detaljniji, rekao je za RTS Aleksandar Radenković iz Uprave saobraćajne policije.
Odluka da se vozila ne podvrgavaju dvostrukom tehničkom pregledu doneta je u interesu građana, rekao je gostujući u Dnevniku RTS-a Aleksandar Radenković.
"Novina je da se od sada predviđa pet fotografija sa tehničkog pregleda vozila. To je prelazno rešenje a u naredne tri godine biće i video-zapis. Ove kontrole nisu toliko strože u odnosu na ranije a ono što je bitno je dužina trajanja tehničkog pregleda, a to je minimum 30 minuta. Tako da će pregledi svakako biti detaljniji. Što se tiče korozije, ona će uticati samo ako je reč o dubinskoj a ne površinskoj koroziji", rekao je Radenković.
Postoji potreba da se naše zakonodavstvo uskladi sa zakonodavstvom EU ali i želja da se smanje nesreće zbog tehničke neispravnosti vozila, pojasnio je Radenković.
Već gotovo mesec dana meri se srednja brzina na auto-putevima u zemlji i za to vreme broj nesreća je smanjen za trećinu.
"Prekoračenje brzine će se i dalje meriti radarima a reagovaće i presretači. Ako uporedimo sa istim periodom prošle godine, 29 lica je manje poginulo, a 500 je manje povređenih na tim deonicama na kojima se meri srednja brzina", pojasnio je Radenković.
Što se tiče početka primene odluke o brzini od 130 kilomatara na sat na auto-putu, Radenković kaže da je Nacrt zakona trenutno u skupštinskoj proceduri i da će se ta odluka primenjivati kada zakon bude usvojen u Skupštini.
Odluka će važiti samo na onim deonicama auto-puta gde to dozvoljavaju tehničke karakteristike puta, rekao je za RTS Aleksandar Radenković iz Uprave saobraćajne policije.
Zbog sporadičnih slučajeva "vraćanja" vozača na graničnim prelazima sa Mađarskom, kojima nisu uvažene potvrde o produženju važenja saobraćajne dozvole, MUP Srbije je uputio molbu kolegama iz te zemlje, da prihvate potvrde o produženju roka, a koje su uredno izdate u Srbiji.
U dopisu se navodi da su vozila, za koja su izdate potvrde i važeće registracione nalepnice, propisno registrovana u Srbiji. Navedeno je i da su ta vozila tehnički pregledana, utvrđena njihova tehnička ispravnost, kao i da su osigurana od odgovornosti za štetu pričinjenu trećim licima i da osiguranje važi do roka označenog na registracionoj nalepnici.
U MUP-u dodaju i da imajući u vidu odličnu saradnju dva ministarstva unutrašnjih poslova veruju da će taj problem, koji se pojavio u nekoliko slučajeva od 1. januara do danas, biti rešen.
Inače, MUP Crne Gore je, na napise u medijima da je slična situacija bila i prilikom ulaska u tu zemlju, pre mesec dana odgovorio da državljani Srbije mogu ući u Crnu Goru, pored lične karte i vozačke dozvole, uz prezentovanje i potvrde o predaji dokumenata za registraciju motornog vozila.
Istaknuto je da je saopštenje izdato povodom izveštavanja medija u Srbiji da se iz Srbije u Crnu Goru preko graničnih prelaza ne može više ući uz prezentovanje "potvrde o produžetku važenja roka trajanja saobraćajnih dozvola i registarskih oznaka", gde se misli na potvrdu o predaji dokumenata za registraciju motornog vozila, odnosno produženje registracije.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...