Nema veze,logicnije je kada je pedala za minus uvek na levoj,a za plus uvek na desnoj strani,sto u slucaju onih koje se krecu sa volanom nije slucaj. A nekad moras da saltas i kad volan nije u centru (sto neko pomenu kao nepravilno) jer se naredja par krivina a ides uzbrdo npr. plus moderni automatici imaju perfektan rev-match tako da neces destabilizovati auto. A ako pricamo o brzim i preglednim krivinama (gde ne moras da pustis obe ruke sa volana) onda neces primetiti neke mane,ali na ostrim i uskim putevima gde ima dosta da se mota hoces.ftj napisao: 21 Maj 2018, 12:47 Ali po vijugavim putevima gde hoces malo brze da vozis, podrazumeva se da su ti obe ruke na volanu u polozaju 9 i 15, i ne odvajas ih od volana kad skreces i uvek znas de su ti pedale. Bar tako savetuje svaka skola napredne/sportske voznje.
Na kraju krajeva pogledaj kako su postavljene na bukvalno svim ozbiljnim sportskim automobilima,jednostavno je intuitivnije. E sad,naravno da dizel porodicna limuzina veze sa sportskim autom,ali opet.
Daleko od toga da ne koristim i ove sada,sta vise dsg i volim zbog perfektno brzih reakcija.
@ljuba
Cudno,meni mislim da je podesen na najosetljivije i ne ubija od smaranja,ume ponekad da zapisti bez potrebe ali koci samo kad treba. Izgleda da su drugacije bazdareni,taj u vw je bas uplasen

 
        
 
 
 medju supersportistima ali ne zaboravimo koliko su njihovi volani "brzi" od onih na obicnim kolima.
 medju supersportistima ali ne zaboravimo koliko su njihovi volani "brzi" od onih na obicnim kolima. 
 , a tu je i asistencija na putu za takve koji nemaju automatska svetla (ili nece da ih koriste, a po istima pljuju) pa zaborave i isprazni im se aku.
  , a tu je i asistencija na putu za takve koji nemaju automatska svetla (ili nece da ih koriste, a po istima pljuju) pa zaborave i isprazni im se aku.




 
 