Chip-tuning
Re: Chip-tuning
@nidza
Nije to tako, bas onaj ko ne zna njemu treba hod veliki.
Ali ovo sto sam stavio imas na vecini novih motora. Hayabusa to ima odavno. Tri moda, na sportu kada pipnes rucicu skace ko jarac. Stavis na najsporiji I zavrces a on krece lagano.
A sada ima skoro svaki turer...
Nije to tako, bas onaj ko ne zna njemu treba hod veliki.
Ali ovo sto sam stavio imas na vecini novih motora. Hayabusa to ima odavno. Tri moda, na sportu kada pipnes rucicu skace ko jarac. Stavis na najsporiji I zavrces a on krece lagano.
A sada ima skoro svaki turer...
Re: Chip-tuning
To je odziv na gas, to ima sada skoro svaki bolji auto.
Ovo ne menja odziv papucice, vec samo smanjuje njen hod, sto je glupost, jer umes da stisnes papucicu do kraja i sam, a ne zelis valjda uvek da ti na 10% polozaja papucice, on daje 30% gasa.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ovo ne menja odziv papucice, vec samo smanjuje njen hod, sto je glupost, jer umes da stisnes papucicu do kraja i sam, a ne zelis valjda uvek da ti na 10% polozaja papucice, on daje 30% gasa.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Chip-tuning
Ne moze fizicki da menja polozaj, moze samo el odziv.
Fizicki si mogao da menjas na jugu koji ima sajlu.
Fizicki si mogao da menjas na jugu koji ima sajlu.
Re: Chip-tuning
Pa fizički je promenjeno ako do pola pritiska papučice motor dobije signal kao da si pritisnu do kraja. Samo je terminologija umetnuta
Kao na svim modernim automobilima elektronika kontroliše fiziku.
PS: Ja smatram da je to glupost, ali opet ako hoćeš da se igraš nije za bacanje

Kao na svim modernim automobilima elektronika kontroliše fiziku.
PS: Ja smatram da je to glupost, ali opet ako hoćeš da se igraš nije za bacanje

Re: Chip-tuning
Znam odlicno princip rada, nije to sporno.
Mene zanima ima li ko? Da li se neko igrao malo sa ovim?
Mene zanima ima li ko? Da li se neko igrao malo sa ovim?
Re: Chip-tuning
Pretraži malo po naša garaža bar jedan auto je imao to montiran, i ukoliko se dobro sećam sve je bilo može da prodje. I dalje ne razumem zašto si toliko zapeo za to. Ako ga dobijes džabe igraj se ionako je za svaki auto individualno.
A specijalno ako dobro znaš princip rada
A specijalno ako dobro znaš princip rada

Re: Chip-tuning
Kazem znam sta radi... nije to nikakva novina.
Kao sto rekoh, princip isti kao na motorima a tamo sam to vozio.
Jedino sto mislim da bi to najzanimljivije bilo na automaticima ali dobro, to je sto je.
Kao sto rekoh, princip isti kao na motorima a tamo sam to vozio.
Jedino sto mislim da bi to najzanimljivije bilo na automaticima ali dobro, to je sto je.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Chip-tuning
Ne vidim nikakvu svrhu da uopste menja ista u odzivu i pravi nelinearnu krivu. Logicnije je da 0-100% snage imam linearno rasporedjeno duz celog hoda papucice gasa, cak sta vise ako mora da bude nelinearna bolje je da u pocetku bude slabiji odziv da se auto lakse vozi u kreni stani situacijama, umesto da skace kao "konj" .
Kod nas u SRB tvoj imenjak Marko (ako nisi to i ti) radi distribuciju za racechip pa se konsultuj sa njime
Pozdrav i uradi neko konkretno merenje i video snimak sa tim boxom ubrzanje 80-120 da vidimo razliku konacno, a ne samo rekla kazala.
Kod nas u SRB tvoj imenjak Marko (ako nisi to i ti) radi distribuciju za racechip pa se konsultuj sa njime

Pozdrav i uradi neko konkretno merenje i video snimak sa tim boxom ubrzanje 80-120 da vidimo razliku konacno, a ne samo rekla kazala.
Re: Chip-tuning
Ajmo opet, to nije ista stvar.marko_gts napisao:Kazem znam sta radi... nije to nikakva novina.
Kao sto rekoh, princip isti kao na motorima a tamo sam to vozio.
Jedino sto mislim da bi to najzanimljivije bilo na automaticima ali dobro, to je sto je.
Isto to postoji i na automobilima, ali nije isto sto i ovaj uredjaj.
Ovo ne radi nista, osim sto ti daje 70% gasa na 40% stisnutoj papucici.
Dakle, umesto da stiskas papucicu do 70%, stiskas do 40 za isti efekat.
Time gubis fino nivelisanje gasa i dobijas bespotrebno skakutav gas.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Chip-tuning
Ok, vw 2.0tdi nisam primetio to...
Ali ok. Jesi probao ili samo na osnovu prica?
Zato pitam ko je sve imao, probao.
Ali ok. Jesi probao ili samo na osnovu prica?
Zato pitam ko je sve imao, probao.
Re: Chip-tuning
Imas ovde utiske, stavio je barem jedan clan, prelistaj temu, mislim da je bas ovde pisano, ako nema posebna tema za Race Chip, davno bese, ne secam se.
I Ivan ti je na prosloj strani rekao svoje utiske.
Uredjaj je prevara, jer ne radi ono sto kaze da radi, niti moze da radi to sto kaze da radi, a to je da poboljsava odziv gasa, jer to nije prosta prepravka.
Cak je i objasnjeno kako radi na njihovoj stranici, ali ko se ne razume dovoljno, mislice da zaista pojacava odziv na gas, a u stvari samo prima signal papucice i onda dalje salje drugi signal.
Dakle, primi signal 20% stisnute papucice, a posalje dalje 40% stisnute papucice, kao sto sam vec i rekao.
Zapravo, mozes dobiti samo losiji odziv na gas, jer postoji jos jedan uredjaj koji produzava bvreme slanja signala.
Zaobidji to, bacanje para.
I Ivan ti je na prosloj strani rekao svoje utiske.
Uredjaj je prevara, jer ne radi ono sto kaze da radi, niti moze da radi to sto kaze da radi, a to je da poboljsava odziv gasa, jer to nije prosta prepravka.
Cak je i objasnjeno kako radi na njihovoj stranici, ali ko se ne razume dovoljno, mislice da zaista pojacava odziv na gas, a u stvari samo prima signal papucice i onda dalje salje drugi signal.
Dakle, primi signal 20% stisnute papucice, a posalje dalje 40% stisnute papucice, kao sto sam vec i rekao.
Zapravo, mozes dobiti samo losiji odziv na gas, jer postoji jos jedan uredjaj koji produzava bvreme slanja signala.
Zaobidji to, bacanje para.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 24 Maj 2018, 15:43, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Chip-tuning
To sam skapirao, ima dosta ocena I preko.
Nego reko da cujem ovde sta kazu ljudi.
Nego reko da cujem ovde sta kazu ljudi.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Chip-tuning
Brate kako nadje da pogorsava odziv na gas 
Evo nasao sam I zvanican dijagram rada ove gluposti
Ima I sport mode na pedalboxu, ovo crveno

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Evo nasao sam I zvanican dijagram rada ove gluposti

Ima I sport mode na pedalboxu, ovo crveno


Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Chip-tuning
Prosta logika.
Imas papucicu koja salje signal i onda imas procesor koji ga tumaci i na osnovu toga radi ostale stvari.
U drugom slucaju imas papucicu koja salje signal, pa imas uredjaj koji prima signal, pa njegov procesor i softver koji tumaci signal, pa na osnovu izabranog moda, salje dalje svoj signal, koji opet isti onaj procesor mora da protumaci i na osnovu toga radi ostale stvari.
Da on jaci gas na kraju, ali nema sanse da ce signal stici istom brzinom, sto moze biti i razlika koju neko mozda nece ni primetiti, ali nema govora o ubrzanju odziva na gas.
Zato sam rekao da ubrzavanje odziva gasa nije tako prosta stvar, jer tu sama papucica sigurno nije problem.
I taj dijagram je pogresan, jer se prica o response, to jest odzivu gasa.
Da je zaista nesto sto postoji, merilo bi se u milisekundama i rekli bi koliko manje milisekundi je potrebno posle pedalboxa da motor odreaguje na stiskanje pedale gasa.
Taj dijagram moze da se prihvati samo ukoliko se response pretvori u position ili nesto slicno.
Imas papucicu koja salje signal i onda imas procesor koji ga tumaci i na osnovu toga radi ostale stvari.
U drugom slucaju imas papucicu koja salje signal, pa imas uredjaj koji prima signal, pa njegov procesor i softver koji tumaci signal, pa na osnovu izabranog moda, salje dalje svoj signal, koji opet isti onaj procesor mora da protumaci i na osnovu toga radi ostale stvari.
Da on jaci gas na kraju, ali nema sanse da ce signal stici istom brzinom, sto moze biti i razlika koju neko mozda nece ni primetiti, ali nema govora o ubrzanju odziva na gas.
Zato sam rekao da ubrzavanje odziva gasa nije tako prosta stvar, jer tu sama papucica sigurno nije problem.
I taj dijagram je pogresan, jer se prica o response, to jest odzivu gasa.
Da je zaista nesto sto postoji, merilo bi se u milisekundama i rekli bi koliko manje milisekundi je potrebno posle pedalboxa da motor odreaguje na stiskanje pedale gasa.
Taj dijagram moze da se prihvati samo ukoliko se response pretvori u position ili nesto slicno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Chip-tuning
Dobro bre... da zanemarimo teoretisanje.
Da li je iko od vas to probao ili opet samo teorije?
Da li je iko od vas to probao ili opet samo teorije?