Chip-tuning

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
ddanijell
Reactions:
Postovi: 1366
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Chip-tuning

Post od ddanijell »

marko_gts napisao: 25 Maj 2018, 09:05 Prosto igranje, kao sto smo vec utvrdili mnogi noviji automobili to imaju I motori.
Pa mu ovo dodje kao doplata za tu dodatnu opremu :)
Odgovorio ti je @Xepoj87 da automobili nemaju to vec puno sofisticiraniji pristup i korekciju mape u momentu prelaska na sport mod tako da nije uporedivo sa ovim.
Konkretno u mom slucaju prelaz na sport mod (pored izmene u tvrdoci volana i logike menjaca) donosi istu linearnost na gasu kao i u normal profilu ali ubrzava odziv na gas i to osetno. U normal profilu auto sporije reaguje na dodavanje gasa, sama voznja je puno prijatnija, sto bi se reklo kasni na primanje komande i sporije ubrzava.
Konkretno u normal profilu kada stisnem gas na 50% autu treba primera radi 10sekunde da dostigne zadato i ustabili brzinu, a u sport profilu mu treba upola manje vremena, a krajnji rezultat bude ista postignuta brzina sto znaci da je linearnost same papucice ostala ista.
U prilog tome da je linearnost netaknuta prost primer, uzbrdo posle vrcina 120km/h u normal modu, prebacim na sport nista se ne desi, brzina ostaje netaknuta, a da je linearnost promenjena kao sto radi taj box auto bi u momentu prelaska na sport mode znatno ubrzao jer bi dobio info da je papucica gasa imesto 30% stisnuta 50% .
marko_gts
Banned
Reactions:
Postovi: 102
Pridružio se: 16 Apr 2018, 09:26

Re: Chip-tuning

Post od marko_gts »

Pa naravno da nije isto kao fabricki, glupo je pricati. Fabrika je fabrika. Ali u nedostatku fabrickog ovo je prvo posle.
"Blaugrana"
A sta nije u zivotu bacanje para.
Cipovanje je bacanje para tesko, sve je bacanje para ako tako kroz zivot krenes.
Sto cipovati, kola idu, od A do B
Sto Audi kada I punto ide?
Suludo je tako gledati na zivot.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od ljubitelj »

Ne da nije kao fabricki, nije ni blizu tj nista ne radi korisno a pogorsava kontrolu nad automobilom (sneg, kisa, poledica, blato....).
Dobijes gore od fabrike i jos platis, ako to nije bacena para ne znam sta jeste :)

Objasnili su vec varalicu kako radi, zavarava vozaca da je nesto kao dobio.
ddanijell
Reactions:
Postovi: 1366
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Chip-tuning

Post od ddanijell »

marko_gts napisao: 25 Maj 2018, 09:05 ... kao sto smo vec utvrdili mnogi noviji automobili to imaju I motori.
Pa mu ovo dodje kao doplata za tu dodatnu opremu :)
marko_gts napisao: 25 Maj 2018, 10:23 Pa naravno da nije isto kao fabricki, glupo je pricati. Fabrika je fabrika. Ali u nedostatku fabrickog ovo je prvo posle.
Ako kazes da noviji automobili to imaju podrazumeva se to sto je napisano, ali kao sto rekosmo oni to nemaju i pristup je baziran na drugom principu.
U nedostatku toga prvo sledece je remapiranje ecu jer odnos ulozeno dobijeno je mnogostruko bolji od bilo kog box tuninga.
Remapiranje ecu sa custom mapom, merenjem na valjcima pre i posle i stampanjem grafikona gde se lepo vidi sta je gde dobijeno, i eventualne korekcije po zelji (promena linearnosti) kostaju reda 200ak eura.
Ovaj chiprace box i to za gas (o cemu pricamo iznad) kostaju ukupno 500+ eura. Iskreno ne vidim logiku, ali dobro, nije sve u logici ali razlika u ceni je vise od duplo, a dobijeni moment i snaga je u najboljem slucaju 50% od remapa.
Za taj chiprace sve sto znamo je subjektivni osecaj , nigde realnih testova na valjcima, a ja ipak vise verujem matematici i fizici nego cak i samom sebi i "osecaju" .
Korisnikov avatar
blaugrana
Reactions:
Postovi: 7247
Pridružio se: 26 Jan 2012, 17:08
Lokacija: Novi Sad

Re: Chip-tuning

Post od blaugrana »

marko_gts napisao:Pa naravno da nije isto kao fabricki, glupo je pricati. Fabrika je fabrika. Ali u nedostatku fabrickog ovo je prvo posle.
"Blaugrana"
A sta nije u zivotu bacanje para.
Cipovanje je bacanje para tesko, sve je bacanje para ako tako kroz zivot krenes.
Sto cipovati, kola idu, od A do B
Sto Audi kada I punto ide?
Suludo je tako gledati na zivot.
Bravo! Odmah naruci jedan pedal box.

Gesendet von meinem SM-J500FN

marko_gts
Banned
Reactions:
Postovi: 102
Pridružio se: 16 Apr 2018, 09:26

Re: Chip-tuning

Post od marko_gts »

ddanijell napisao: 25 Maj 2018, 10:51
marko_gts napisao: 25 Maj 2018, 09:05 ... kao sto smo vec utvrdili mnogi noviji automobili to imaju I motori.
Pa mu ovo dodje kao doplata za tu dodatnu opremu :)
marko_gts napisao: 25 Maj 2018, 10:23 Pa naravno da nije isto kao fabricki, glupo je pricati. Fabrika je fabrika. Ali u nedostatku fabrickog ovo je prvo posle.
Ako kazes da noviji automobili to imaju podrazumeva se to sto je napisano, ali kao sto rekosmo oni to nemaju i pristup je baziran na drugom principu.
U nedostatku toga prvo sledece je remapiranje ecu jer odnos ulozeno dobijeno je mnogostruko bolji od bilo kog box tuninga.
Remapiranje ecu sa custom mapom, merenjem na valjcima pre i posle i stampanjem grafikona gde se lepo vidi sta je gde dobijeno, i eventualne korekcije po zelji (promena linearnosti) kostaju reda 200ak eura.
Ovaj chiprace box i to za gas (o cemu pricamo iznad) kostaju ukupno 500+ eura. Iskreno ne vidim logiku, ali dobro, nije sve u logici ali razlika u ceni je vise od duplo, a dobijeni moment i snaga je u najboljem slucaju 50% od remapa.
Za taj chiprace sve sto znamo je subjektivni osecaj , nigde realnih testova na valjcima, a ja ipak vise verujem matematici i fizici nego cak i samom sebi i "osecaju" .
Niko nije rekao da remap nije najbolji I jedina prava stvar.
Ali ovo za gas nema veze sa povecanjem icega. To je prosto zezanje.
To mozes da stavis I ako uradis remap.
Ako mi dune remap, bice. Ako ne nece.
Ali kao sto rekoh, ne znaci mi nista da saznam jesam li dobio 5-15ks
Ne spremam ga za trke. Opet ponavljam, samo igranje za velike decake.
Posto realno izadjes na auto put I svi idu 120 punto, jugo I bmw.... :D
ddanijell
Reactions:
Postovi: 1366
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Chip-tuning

Post od ddanijell »

Nebitan je auto put i finalna brzina, bitan je moment i finalna snaga da bi se uradilo preticanje u potrebnim situacijama bez muke.
Znaci itekako je bitno da li se dobilo 5-10 ili 30ks i kako je rasporedjena snaga, i isto tako da li se moment povecao samo na 1500-2500rpm ili i vislje.
Velikim povecanjem momenta na malim rpm se dobija subjektivni osecaj da auto leti, povlaci i kida, a u stvari kida posle po novcaniku kada treba da se menja zamajac, kvacilo itd.
Najcesce tuning boxevima se dobija dobar obrtni moment u niskom rpm, ali kao sto rekoh voleo bih da nekad izmeris kada budes mogao na valjcima pa cemo znati sta i kako, i koliko zaista vredi sve to, da ne pricamo bez valjanih argumenata.
Mnogo je bitnije izvuci veci moment na visokom rpm i dobiti linearniju krivu i vecu snagu na visljem broju obrtaja. Takav auto se puno lepse vozi i linearnije "puni".
marko_gts
Banned
Reactions:
Postovi: 102
Pridružio se: 16 Apr 2018, 09:26

Re: Chip-tuning

Post od marko_gts »

Mogu da ti kazem da je to slucaj ovde. Oseti se na visim obrtajima. Na jacim brzinama se jos bolje oseti, jos linearnije I jace vuce oko 140 pa do 200 osetno bolje vuce. Nije da mi treba al ajde :D
Ali radi bas to sto si naveo da bi trebalo. E sad koliko daje realno konja I NM to za sada ne znam.
Ali nevezano za box ovo za gas mi izgleda kao super zabava I to je to.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Xepoj87 »

Pa zabava je jedino ako si dovoljno nesposoban da sam stisnes papucicu gasa jace.

Ranije su ti iz Race Chip-a te kineske gluposti barem naplacivali malo, pa su svi boxovi bili ispod 200e.
Dobijes karu, ali barem i platis kao da si dobio karu, a sada traze nenormalne pare za gimmick.

Zamisli da das 250e da ti skrate pedalu gasa...pa to treba da si za ustanovu.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
marko_gts
Banned
Reactions:
Postovi: 102
Pridružio se: 16 Apr 2018, 09:26

Re: Chip-tuning

Post od marko_gts »

:rofl:
Zivi covece, zar je bitno. Bice para nece biti nas.
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9440
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Chip-tuning

Post od Darko »

Ja bih da pojacam forda 1.0. Samo ne znam kako da nadjem nekog ko ima fabricku mapu od 140ks.
Superb III
Reactions:
Postovi: 765
Pridružio se: 16 Maj 2016, 23:15
Lokacija: Makedonija

Re: Chip-tuning

Post od Superb III »

@A sta nije u zivotu bacanje para.
Cipovanje je bacanje para tesko, sve je bacanje para ako tako kroz zivot krenes.
Sto cipovati, kola idu, od A do B
Sto Audi kada I punto ide?
Suludo je tako gledati na zivot.

:plusone: :plusone:
Superb III
Reactions:
Postovi: 765
Pridružio se: 16 Maj 2016, 23:15
Lokacija: Makedonija

Re: Chip-tuning

Post od Superb III »

Darko napisao: 25 Maj 2018, 13:52 Ja bih da pojacam forda 1.0. Samo ne znam kako da nadjem nekog ko ima fabricku mapu od 140ks.
Darko mogao bi ovo da probas. A fabricne mape ima fabrika.

https://www.onlyrevo.com/product-detail ... 91/stage-1
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Chip-tuning

Post od Ivan »

400e za pravi REVO je dzabe, kada nas domaci "revo" uzima 350.
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
marko_gts
Banned
Reactions:
Postovi: 102
Pridružio se: 16 Apr 2018, 09:26

Re: Chip-tuning

Post od marko_gts »

Da li se to meni cini ili oni imaju samo vagena + forda I nista drugo.
Odgovori