Testovi automobila - Opšta tema o modelima
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Acceleration 0 - 100 km/h 4.0 sec
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Testovi automobila - Opšta tema o modelima
4.8 je 540i xDrive.
Ogi, reci mu da prebaci taj sat na instrument tabli na digitalni, mnogo bolje izgleda.
Ogi, reci mu da prebaci taj sat na instrument tabli na digitalni, mnogo bolje izgleda.
- grujicd
- Postovi: 8441
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Bio sam suvozač nekih 500km u novom Renault Kadjaru, neki srednji paket opreme. Auto je nov, prešao 50km pre naše ture. 1.2tci benzinac, 130ks. Utisak je i više nego dobar. Motor je veoma kultivisan, tih, sa sasvim solidnim performansama i bez prelaženja 3000 obrtaja. NI u jednom režimu do 120kmh se skoro ne čuje. Odokativno ima slične performanse kao moj 2.0 atmosferac (dobro, moj auto je i nešto teži i ima 4x4 pa se tu izgubi nešto od tih 150ks), ali moj mora da se vrti a ovaj tce ih ostvaruje dosta mirnije i sa manje drame. Za motor petica, jedino ostaje da se vidi pouzdanost na duže staze. Ni u kabini nemam zamerke, sve je fino, sedišta ok, tabla je digitalna i ima nekoliko raznih modova pa možeš da izabereš šta ti se sviđa. Ok, po mom ukusu bi još ponešto moglo da bude i na dugme a ne samo preko ekrana navigacije, ali su bar komande klima odvojene, a i radio ide preko volana.
Ogibljenje je solidno izbalansirano nije ni tvrd niti se nešto naginje u krivinama. U suštini mi vožnja dosta liči na njegovog brata od tetke Qashqaija, a tu su negde i sa dimenzijama i prostorom, da ne tražim sad tačne dimenzije u cm.
Ogibljenje je solidno izbalansirano nije ni tvrd niti se nešto naginje u krivinama. U suštini mi vožnja dosta liči na njegovog brata od tetke Qashqaija, a tu su negde i sa dimenzijama i prostorom, da ne tražim sad tačne dimenzije u cm.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Veceras sam provozao poslednji Mini Clubman S, pre ovog od ove godine.
Auto ima sve moguce od opreme, a najvise me je iznenadilo koliko je nerealno udoban.
Jos ima JWC paket(nije JWC, S je), sa 18" felnama.
Dakle, vozio sam ga po Vracaru i rupama, bas sam se prijatno iznenadio, za razliku od proslog modela, koji mi je bio bas nerealno tvrd.
Naravno, auto lezi fenomenalno, on mi rece da ima 4x4, sto mi je bilo cudno, jer kod nas nema benzinac sa 4x4
Nisam imao dovoljno mesta po Vracaru u 8 uvece da bas osetim koji je pogon
Iskreno, sada prvi put kontam da bih na keca vozio Mini JCW, cak i ako je malo neudobniji.
U pitanju je motor od 192ks, ide 6.9 do 100, automatik zaista super radi, i ako bih ja radije manuelni tu.
Sedista jako udobna, a mesta poprilicno.
Panorama super, a ambijentalno osvetljenje je prica za sebe, stalno se menja, seta, leti...bas zanimljivo
Auspuh se takodje super cuje, ima pucanje i grkljanje kada se stisne, jako zanimljivo za tu klasu.
Auto je velika igracka, a iznenadjujuce mesta ima i napred i pozadi, a ima cak i gepek
Evo i malo slika dok sam bio suvozac, nisu bas sjajne, nije mi slikanje bilo prioritet, slikao sam za drugara koji se ozbiljno lozi na Minije
Auto ima sve moguce od opreme, a najvise me je iznenadilo koliko je nerealno udoban.
Jos ima JWC paket(nije JWC, S je), sa 18" felnama.
Dakle, vozio sam ga po Vracaru i rupama, bas sam se prijatno iznenadio, za razliku od proslog modela, koji mi je bio bas nerealno tvrd.
Naravno, auto lezi fenomenalno, on mi rece da ima 4x4, sto mi je bilo cudno, jer kod nas nema benzinac sa 4x4
Nisam imao dovoljno mesta po Vracaru u 8 uvece da bas osetim koji je pogon
Iskreno, sada prvi put kontam da bih na keca vozio Mini JCW, cak i ako je malo neudobniji.
U pitanju je motor od 192ks, ide 6.9 do 100, automatik zaista super radi, i ako bih ja radije manuelni tu.
Sedista jako udobna, a mesta poprilicno.
Panorama super, a ambijentalno osvetljenje je prica za sebe, stalno se menja, seta, leti...bas zanimljivo
Auspuh se takodje super cuje, ima pucanje i grkljanje kada se stisne, jako zanimljivo za tu klasu.
Auto je velika igracka, a iznenadjujuce mesta ima i napred i pozadi, a ima cak i gepek
Evo i malo slika dok sam bio suvozac, nisu bas sjajne, nije mi slikanje bilo prioritet, slikao sam za drugara koji se ozbiljno lozi na Minije
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Vizuelno je ,naravno, vrlo sličan standardnom Mini - ju.
Ali su razlike u udobnosti onda značajne, vozio sam Mini SD ,tvrd i neudoban samo tako.
Mini Clubman je na istoj platformi kao BMW 2 active tourer ( mini van ) tako da je jasno odakle ta udobnost.
RNE-L21
Ali su razlike u udobnosti onda značajne, vozio sam Mini SD ,tvrd i neudoban samo tako.
Mini Clubman je na istoj platformi kao BMW 2 active tourer ( mini van ) tako da je jasno odakle ta udobnost.
RNE-L21
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ja sam vozio prosli Clubman S, vozila ga riba od drugara, bas je bio tvrd, a ovaj je jako udoban.
A obican Mini je na UKL1, sto je ista ta platforma, samo verovatno kraca.
Ono sto sam ja nasao na netu, i Cooper i Clubman imaju isti ground clearance.
Evo o platformi:
A obican Mini je na UKL1, sto je ista ta platforma, samo verovatno kraca.
Ono sto sam ja nasao na netu, i Cooper i Clubman imaju isti ground clearance.
Evo o platformi:
The UKL platform (UKL=Untere Klasse, lower class in German[1]) is an automobile platform developed by German car manufacturer BMW. It is a modular architecture to suit a range of front and four-wheel drive models.
The platform has two derivatives; the UKL1 and UKL2. The first production vehicle to use the UKL platform is the 2014 Mini Hatch.[2]
Contents
1 UKL1 platform
2 UKL2 platform
3 References
4 External links
UKL1 platform
Models announced include:
Mini Hatch (F56) (2014-present)
Mini Hatch 5-door (F55) (2014-present)
Mini Convertible (F57) (2016-present)
UKL2 platform
Mini Clubman (F54) (2016-present)
BMW 2 Series Active Tourer (F45) (2014-present)
BMW 2 Series Gran Tourer (F46) (2015-present)
BMW X1 (F48) (2015)
Zinoro 60H (F48) (2017) - China
Mini Countryman (F60) (2017)
BMW 1 Series Sedan (F52) (2017) - China
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Vrlo ruzan auto
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Uzivo je ovaj S jos i ok, prosli je bio mnogo ruzniji.
Svakako ne moze ni prici kuperu.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Svakako ne moze ni prici kuperu.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Drugar ima cooper s (taj najnoviji) i mnogo dobro izgleda,ali je sve jako tvrdo. Volan je odlicno odradjen (masivan,lepo lezi u ruci) a sedista dobro grle,ali su jako tvrda,kao i ogibljenje. Ja talva kola volim,a realno mini i jeste poznat kao kadting. Mene je iznenadio osecaj ubrzanja,deluje da ide brze nego sto ide. Ovaj njegov je jos i bolesno napucan,od panorame do headup-a i harman kardon ozvucenja.
Definitivno sjajan hot hec,drugaciji prostup od golfa gti (o oktaviji rs da ne pricamo) ali je napucan i skuplji (a pritom B segment).
Definitivno sjajan hot hec,drugaciji prostup od golfa gti (o oktaviji rs da ne pricamo) ali je napucan i skuplji (a pritom B segment).
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Da, i ovaj ima sve zivo, kostao preko 50k evra, jos i JCW paket.
Ovaj je onda verovatno udoban zbog produzenog medjuosovinskog...
Ovaj je onda verovatno udoban zbog produzenog medjuosovinskog...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
I njegov je jcw paket,mada ne mislim da je to preterano skupo u odnosu na druge stvari.
Meni je neverovatno koliko agresivno moze da izgleda jedan mini,tu je bas napredak u odnosu na ranije.
Utisak mi je da samo ubrzanje nije bas neverovatno ali subjektivni osecaj kao da ce da poleti,medjutim najjaci adut im je sto leze kao pegle i jako su upravljivi.
Zanimljivi "autici",drugaciji mada opet koliko opravdavaju cenu koja je veca od npr Cupre,cak mislim da je dobro opremljen (ne da ima sve sto moze) negde oko golfa R.
Meni je neverovatno koliko agresivno moze da izgleda jedan mini,tu je bas napredak u odnosu na ranije.
Utisak mi je da samo ubrzanje nije bas neverovatno ali subjektivni osecaj kao da ce da poleti,medjutim najjaci adut im je sto leze kao pegle i jako su upravljivi.
Zanimljivi "autici",drugaciji mada opet koliko opravdavaju cenu koja je veca od npr Cupre,cak mislim da je dobro opremljen (ne da ima sve sto moze) negde oko golfa R.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nisu to kola za poredjenje, pogotovo sa kuprom. Poenta minija je da ima kul i najdopadljiviji enterijer u toj mini klasi a sto se tice voznje da se na kratkim krivinama ponasa kao karting. Kupra je sto se tice enterijera ipak seat i njegovi aduti su na drugoj strani, tipa znatno je brza i bolja za voznju u brzim krivinama.
Testovi automobila - Opšta tema o modelima
A kad si suvozač u svom autu kakvi su utisci?grujicd je napisao:Bio sam suvozač nekih 500km u novom Renault Kadjaru, neki srednji paket opreme. Auto je nov, prešao 50km pre naše ture. 1.2tci benzinac, 130ks. Utisak je i više nego dobar. Motor je veoma kultivisan, tih, sa sasvim solidnim performansama i bez prelaženja 3000 obrtaja. NI u jednom režimu do 120kmh se skoro ne čuje. Odokativno ima slične performanse kao moj 2.0 atmosferac (dobro, moj auto je i nešto teži i ima 4x4 pa se tu izgubi nešto od tih 150ks), ali moj mora da se vrti a ovaj tce ih ostvaruje dosta mirnije i sa manje drame. Za motor petica, jedino ostaje da se vidi pouzdanost na duže staze. Ni u kabini nemam zamerke, sve je fino, sedišta ok, tabla je digitalna i ima nekoliko raznih modova pa možeš da izabereš šta ti se sviđa. Ok, po mom ukusu bi još ponešto moglo da bude i na dugme a ne samo preko ekrana navigacije, ali su bar komande klima odvojene, a i radio ide preko volana.
Ogibljenje je solidno izbalansirano nije ni tvrd niti se nešto naginje u krivinama. U suštini mi vožnja dosta liči na njegovog brata od tetke Qashqaija, a tu su negde i sa dimenzijama i prostorom, da ne tražim sad tačne dimenzije u cm.
A nešto ne verujem da je tezi CRV previše ...
Boringly average, but also perfect for school run mums
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Je l 1.6t u tim JCW koje ste vozili? Ima li problema taj motor?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nisu to jcw modeli,vec kuper s sa jcw paketom (estetski paket). Cooper s ima 192ks,pravi jcw ima 240 i neki cini mi se.
Novi motori su 2.0,stari su bili 1.6. Vozio sam i te,idu odlicno,mada su srkali ulje.
Novi motori su 2.0,stari su bili 1.6. Vozio sam i te,idu odlicno,mada su srkali ulje.