Ne brže od života!

Primena propisa, crna hronika
Odgovori
Korisnikov avatar
YUgisa
Reactions:
Postovi: 901
Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Ne brže od života!

Post od YUgisa »

Z101 je po 70tim, Yugo je po 80tim. A u 90tim nije puno sta uradjeno sem sto su pojacali i zaoblili karoserije i stavili dva vazdusna kod drugih proizvodjaca (i dodali su neke primitivni ABS i slicno). To je mogao i Yugo da uradi sto je i uradjeno kad je isao na kres test po pitanju karoserije, ali nisu ugradjeni vazdusni jastuci. Da smo mogli pratiti proizvodjace i krajem 80ih tj pocetkom 90ih govore prototipi motora, posto smo imali i mi varijantu 1.4 sa 120ks i to bez turba kao hothecevi tog perioda. U osnovnim varijantama motora smo nudili MPI dok su drugi nudili cesto SPI samo. Ali od 2000te na ovamo se slazem da nema sta da trazi.
Being second is to be the first of the ones who loose...
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48225
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Ne brže od života!

Post od Geza »

Da razbijemo ( :) ) mit o bezbednosti Zastavinih vozila.





Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
YUgisa
Reactions:
Postovi: 901
Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Ne brže od života!

Post od YUgisa »

Ni dan danas nije standard 80km/h na kres testu, tako da ili nam daj konkretan primer drugih vozila u istom slucaju ili nema nikakvog mita ;) Koliko znam, najbrza brzina na standardizovanom kres testu je 64km/h. Verujem da poznavaoci fizike znaju kolika je razlika od 64 do 80km/h.

Ali cak i ovako je bolje prosla nego mnogi kineski i americki auti koji su prosli standardnih 64km/h na kres testu.
Being second is to be the first of the ones who loose...
Korisnikov avatar
Martin
Reactions:
Postovi: 2909
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
Lokacija: Sremska Mitrovica

Re: Ne brže od života!

Post od Martin »

Tipično uvijanje karoserije za automobile te generacije (G2, Kadett, Eskort) ali i većinu koji su dizajnirani do 2000 godine.

Evo npr, kako je prošla Sijera u sličnim uslovima, ali pri različitim brzinama.
Korisnikov avatar
Nikolaa
Reactions:
Postovi: 1320
Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
Garaža: Reasonably Priced Car
Lokacija: Beograd

Re: Ne brže od života!

Post od Nikolaa »

Ali jugo je dizajn iz sedamdesetih...
Korisnikov avatar
kragujevac
Reactions:
Postovi: 3495
Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
Lokacija: Minhen/BRD

Re: Ne brže od života!

Post od kragujevac »

Odakle se stvorio kočioni disk na sred table (43. sekunda drugog videa). Ne izgleda mi odvaljen, kao da je bio negde u autu pa je doleteo napred.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ne brže od života!

Post od ljubitelj »

YUgisa napisao: 19 Jun 2018, 08:59 Z101 je po 70tim, Yugo je po 80tim.
Oba su iz 60tih, derivati modela Fiat 128 i Fiat 127. Zastave nemaju dodira sa bezbednosnim tehnologijama iz 80tih. Sve do izvoza u Ameriku nisu imali ni pojaseve ni naslone za glavu za sve putnike.

U 90tim su airbagovi napred, u sedistima, zavese, ESP. SIPS, WHIPS i jos mnogo stvari uvedene kod serijskih modela. ABS i prednji aribagovi su iz 80tih, zastite krova od prevrtanja, programirane zone guzvanja bez ostecenja kabine, podvlacenje motora, zastita nogu vozaca od pedala, sedista protiv odklizavanja napred, zastita kolena putnika napred i jos sijaset stvari uvedeno.

Jugo se ne moze ni po cemu porediti sa autima iz 90tih, nema nista od elemenata pasivne bezbednosti iz te decenije.

Za te pare koliko je kostao to je i ocekivano, samo treba biti realan pozicije u odnosu na druge.
Poslednja izmena od ljubitelj u 19 Jun 2018, 10:44, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10693
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Ne brže od života!

Post od Sloba »

Jugo je konstruisan krajem sedamdesetih i bio je losiji od svega tada poznatog, ne racunajuci istocni blok.

Sent from my MI 5s using Tapatalk
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Ne brže od života!

Post od McGruja »

Kojem i pripada
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ne brže od života!

Post od ljubitelj »

Z101/F128 1968, godina, Y45/F127 1971. godina.
Tada su auti konstruisani za tipicno 5-8 godina pre nego sto stigne do proizvodnje, znaci jos toliko godina pre ovih kada su predstavljeni za prodaju.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20594
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Ne brže od života!

Post od Heinz »

kragujevac napisao: 19 Jun 2018, 10:33 Odakle se stvorio kočioni disk na sred table (43. sekunda drugog videa). Ne izgleda mi odvaljen, kao da je bio negde u autu pa je doleteo napred.
Bio u gepeku verovatno.
Korisnikov avatar
Martin
Reactions:
Postovi: 2909
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
Lokacija: Sremska Mitrovica

Re: Ne brže od života!

Post od Martin »

:rofl:
Korisnikov avatar
samo polako
Reactions:
Postovi: 3361
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15

Re: Ne brže od života!

Post od samo polako »



Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
kod
Reactions:
Postovi: 366
Pridružio se: 16 Jan 2012, 19:19
Lokacija: Pancevo

Re: Ne brže od života!

Post od kod »

S T R A S N O ! ! ! !
Korisnikov avatar
Martin
Reactions:
Postovi: 2909
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
Lokacija: Sremska Mitrovica

Re: Ne brže od života!

Post od Martin »

Kako je njima dobro....
Odgovori