Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Zaključana tema
Ogi
Banned
Reactions:
Postovi: 11254
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Ogi »

Ono kao odes I popravis svoj auto ili mami, tati, sestri, kumu... sjajna mogucnost.
ftj
Reactions:
Postovi: 13987
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od ftj »

Onda bih dodao privatne ne-komercijalne svrhe.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20594
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Heinz »

Ostaju ljudi da rade na svojim kolima, koliko sam primetio.
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5700
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od dunx81 »

Drugar radi kao mehaničar u servisu do 17h a posle toga nastavlja na istom mestu istim alatom da radi privatno svojim musterijama. Ima takav dogovor sa poslodavcem.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24738
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od dragvorl »

To i u Nemackoj pustaju negde, cak je petkom i skraceno radno vreme i posle udri.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
TRIO_driver
Reactions:
Postovi: 434
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver »

Bio sam u inostranstvu, pa da sada odgovorim.

Prvi faktor je dodatni bonus naspram drugih poslodavaca.

Drugi faktor je kad šrafi kod mene u garaži, meni je na oku, delove nabavlja preko nas (svaki zaposleni ima 20% rabata na delove), klijente dovozi kod nas u servis, pa ako se jednom i razočara, taj klijent se možda vrati.

Treći faktor je to što su većina petrolheadovi, pa i stvarno šrafe na svojim vozilima.

Četvrti faktor je bonus - mogu da rade poliranje i slične operacije za nas, van radnog vremena, ako žele da dopune budžet.

Sve u svemu, mogao bih ja sada da napišem esej i celo viđenje scene auto servisa u Srbiji, kao i tendencija, pošto sam više nego dobro upućen, ali ostavljam to za drugi put..
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14304
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Saša »

Svaka čast.

TT

ikac2000
Reactions:
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od ikac2000 »

Znaci onda mozes kao klinent da se dogovoris sa serviserom da ti sredjuje auto nakon radnog vremena, za manje novaca (manja cena njegovog sata i rabat na delove).

Znaci isti majstor, isti delovi, nema razlike u odnosu na regularno servisiranje.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14304
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Saša »

Ne verujem da je to ide baš tako. Ti kada dovezeš auto na servis nemaš kontakt sa samim majstorima, auto predaješ na prijemnom. Dakle - nemaš pojma ko će da ti konkretno servisira auto, niti možeš bilo šta da se dogovaraš sa njima. Majstor ako hoće da radi i van radnog vremena mora sam da nađe i dovede mušteriju.

TT

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Reactions:
Postovi: 434
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver »

@ikac2000:

Diznilend najbliži je u Parizu, koliko mi se čini.. :cool!:

Naravno, to deluje tako na papiru, ali kao što je kolega Saša rekao, klijent nema dodira sa mehaničarima, sve dogovara sa servisnim savetnicima (čiji je to posao i za šta su trenirani), a ako bi se i desila situacija da mehaničar uzima klijenta servisa koji je došao u TRIO servis, a ne kod njega lično, ja lično bih mu sutra odmah uručio jedan poklončić u vidu radne knjižice za težu povredu radne discipline, pri čemu bi ostao bez otpremnine, a najgore što može da mu se desi jeste loš glas - jer svaki budući poslodavac okrenuće me da pita zašto ne radi kod mene više (mi smo ozbiljan servis, ne samo u vojvođanskim okvirima), i dovoljno je da mu kažem da je odvlačio klijente i gotovo, za njega su vrata zatvorena.

No, srećom, ja kad biram, biram lićnost pre svega, tako da mi se to još nije desilo.

Desilo mi se da su bivši radnici, koji su učili zanat, išli na obuke o mom trošku, i slično, odlazili da otvore svoj servis, ali su svoje klijente nalazili tako što su ukrali bazu telefona naših klijenata, delili letke po našem kraju i slične cake..no, takav biznis plan gde se uzdaš u tuđi trud i ime, a hoćeš da budeš svoj gazda, nema dugoročnu održivost, tako da propade i taj plan..

U našem poslu ima nelojalne konkurencije, ali počeli smo tome da stajemo na put, pre svega preko udruženja nezavisnih servisera Srbije, čiji sam član, i jedan od rukovodilaca..

Suština je da se angažovala ozbiljna advokatska kancelarija sa kontkaktima u ministarstvu privrede, koja je već zastupala Porsche i slične firme, da napravi jedan spisak nelegalnih servisa sa teritorije cele Srbije, te da Poreska uprava napravi akciju i izvrši raciju..

Posledica će biti da će biti oduziman alat, izricane ozbiljne novčane kazne, pa kad i ako se opamete, onda će registrovati servise.

E, kad registruju servise, doći će kao i mi legalni na udar, pa će morati da daju pare za kretanje otpadnog materijala, ekologija, i gomila još stvari plus 20% PDV.

A ja sam za to da se licencira servis, kao što su uveli praksu za tehničke preglede, da ne može u šupi da otvovi servis, već da se precizira koliko je minimalno kvadrata, koliko alata, šta od opreme, dimenzije, itd. ONda ti za otvaranje servisa treba bar 20.000 evra, pa uzmi kredit i bori se na tržištu kao i mi ostali.

A onda još na sve to, mi iz udruženja (Peđa Lav auto, Bogoljub iz Macure, Febi Bilstein itd...) i ostali članovi možemo da skupimo recimo 10.000 evra da se kupi neki nov auto, napravi 3 meseca nagradna igra u saradnji sa Poreskom upravom da se skupljaju fiskalni računi od popravke vozila, i onda izvlačenje na RTS1..

Pa da vidim kako će da preživi Mika iz Malog mokrog luga što radi za kikiriki u svojoj garaži i podhebava nas legalne..

Uzročno posledično, svakako usled odliva mehaničara u bauštelu, pada kvalitet ljudstva, a raste kompleksnost vozila, novi kadrovi neće da rade to za šta su se školovali, a i to što uče na Fići iz 1968 i TAM iz 1973 je totalno neupotrebljivo..

Što dovodi da su i mehaničari, koji su sanjali da budu svoje gazde i izađu iz kanala, da im drugi rade, počeli da navlače radna odela i da sami šrafe..A mehaničarski zanat je jako težal, troši i lomi ljude, i svaki mehaničar sanja da do 40. godine izađe iz kanala i ne bude mastan.

Sve u svemu, videćemo šta će biti u budućnosti.. :kuku:
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs
ikac2000
Reactions:
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od ikac2000 »

Slazem se ja sa tobom, ali na primer ako znam da neko radi kao mehanicar u Trio, mogu poznanicima da ga preporucim, tako da bi oni dogovorili sa njim sve za posle radnog vremena, umesto sto bi isli redovno u Trio.

A dobar glas daleko se cuje, pa bi bar jedan manji deo potencijalnih klijenata bio odvucen.

A i to je rad na crno posle radnog vremena, ukoliko dobro razumem.
Korisnikov avatar
TRIO_driver
Reactions:
Postovi: 434
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver »

Ako nisu u koliziji sa našim programom (čitaj azijati), nemam ništa protiv da dovedu.

A progledam kroz prste i ponekom japancu, jer znam da je došao ne zbog nas, već konkretno zbog mehaničara, moji imaju dovoljno osećaja da ne rizikuju.

Da, može da se podvede pod rad na crno, sa razlikom da to rade u registrovanom servisu (koji plaća sve po p.s.), i da to može da bude i prekovremeni rad, sa razlikom da kad ih ja zadržim zbog posla, onda dobiju bonus. Ovako ostanu zbog sebe, ali onda ja imam argument da nisam ja taj koji ih zadržava, već oni sami odlučuju.

Meni lično je draže da odu kući kad se završi radno vreme, i da se odmore, da bi i sutra mogli da rade pun gas, a ne da budu umorni, ali to je već do njih.

Moje je da im dam ovu opciju, što drugi poslodavci ne daju, i to je jedna od mojih prednosti.

Ako vidim da mi to više ne ide u korist, ukinuću tu povlasticu i to je to.
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs
Korisnikov avatar
havijer
Reactions:
Postovi: 3115
Pridružio se: 28 Mar 2015, 07:55
Garaža: I30 mk1 1,4
Lokacija: Kragujevac/GM

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od havijer »

Svaka čast!

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20594
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Heinz »

Loša strana je što se delovi menjaju kao na traci, i to uglavnom ide najjeftinija varijanta.
To se ponekad servisu isplati duplo, a korisniku bude skuplje višestruko.
Budite oprezni s tim povećanjem obima posla, ima tu i negativnih efekata. Osetio na svojoj koži.
Korisnikov avatar
TRIO_driver
Reactions:
Postovi: 434
Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od TRIO_driver »

Znam o čemu se radi.

Servis baš naprotiv insistira na što većem kvalitetu delova, jer su oni odgovorni za ugradnju, dok prodaja delova gleda da se izbori u moru drugih veleprodaja. I onda gledaš statistike šta uzeti, i sludiš se, jer tržište kaže jedno, statistika drugo, a lični utisak korisnika treće. A iza svake reklamacije moramo da stojimo, što zakonski, što moralno, a ja najviše mrzim da radimo duplo, jer to nikom ne odgovara.

Sa druge strane, ponuda delova je sada skroz drugačije strukture u odnosu na deceniju ranije - sve je više pakerskih brendova, a sve manje autorskih brendova, i veoma je teško odabrati pravu stvar.

A danas svi žive brzo i hoće za juče, ako nema za odmah, frka je...i budi ti sada pametan. A onda pogledam promet delova i vidim da mi stoje 555 kugle na lageru dve godine, a Blueprint ili slična pakerska kuća prodato 10 komada u šest meseci..

Nije stvar trake, stvar je organizacije, jer ako ja sa 5 mehaničara trenutno kažem ljudima da treba da čekaju termin 2 nedelje, odoše na drugo mesto, još se ljude što ih ne ubacimo kao stare klijente..a naših starih klijenata sve više..

E, sad će biti 6 mehaničara, ali nisu to jedine promene.Još malo trpim ove građevinske majstore, pa da onda se smirim i konačno malo sredimo se interno, prebrz rast i jako mi ne prija mentalno..

KAd kažu da nema posla u Srbiji, ja ne znam o kojoj Srbiji pričaju, posla ima i previše, samo je pitanje da li ima dovoljno kvalitetnog kadra da sve to isprati.
Trio Motors i Trio Servis - http://www.triomotors.rs ISUZU vozila - http://www.isuzu.co.rs
Zaključana tema