
Verujem da u institucijama stvarno ima vrhunskih strucnjaka, ali zna se ko kosi ko vodu nosi, kakav kadar, tako da poredjenje odluka u Srb i u relativno civilizovanim drustbenim uredjenima mi je licno komican.
Jedino što ja nisam poredio železnice. Moj pisanje je bilo o potpuno drugoj temi.ljuba napisao: 27 Jun 2018, 19:09 Hocu da kazem da je zeleznica skup i komplikovan sport, i nije za nize ligase. Ko na vreme shvati gde mu je mesto bolje je...
PS: Samo sam dao moj komentar na prethodni post i poredjenje...
Aha, ti si potpuno ubeđen da si kompetentan da o toj temi daješ sud...kragujevac napisao: 27 Jun 2018, 19:18Samo što se kod nas "pozvanost" ljudi da nešto znaju i o nečemu prosudjuju ne temelji na njihovom znanju i sposobnosti, već samo i isključivo na političkoj podobnosti, i tako već 70ak godina. Zato nam je kako nam je.starac vujadin napisao: 27 Jun 2018, 18:44 Ima ljudi koji su pozvani da to znaju i da o tome prosuđuju.
Mislim, posedovanje nekog "koloseka" u Srbiji za vojne uslove je uz raspoloživ hardver otprilike toliko efikasno kao i komanda "atomski s desna" na koju smo se osamdesetih godina u vojsci bacali na zemlju i okretali glavu na suprotnu stranu od eksplozije atomske bombe. Ko je tada bio u vojsci zna o čemu pričam i koja je to debilana bila.
Poslušao sam na kraju savet koji sam dobio od Starca (mislim da je još neko isto predložio) za parking u Skenderbegovoj, hvala svima na pomoći, elegantno rešenje za sve kojima treba parking u tom delu grada.starac vujadin napisao: 27 Jun 2018, 09:48 Sveti Vid se nalazi u žutoj zoni gde može da se parkira 2 sata. 200m niže, ispod pruge, je zelena zona gde može da se parkira 3 sata. U to vreme nema nikakve frke za parking. Gledaj da se parkiraš oko Prve gimnazije (Skenderbegova, Dobračina ispod Dušanove...). Nema potrebe za garažom. Pošto nemaš Aventadora, Hyayru ili Leona ne moraš da dolaziš džipom.
upravo, šta bi s tom robom i radio u užem centru grada, pa nisu ludi što su hteli da pomere glavnu još pre tih pola veka.Geza napisao: 27 Jun 2018, 19:27 Železnica zarađuje jedino na transportu robe, transport putnika je čist gubitak. E sad, treba navući Kineze da ulože što više svojih para ako žele da osvoje Evropu.
Gledam svaki dan standardne "rumunke" JŽ461 (snaga 5.1 MW) kako vuku terentne vozove od 50 vagona i kilometar dužine i ne fali im ništa. Evo kako ubrzava, doduše verovatno bez vagona, ali imaj u vidu da je teška 60 tona:kragujevac napisao: 27 Jun 2018, 16:18 O čemu mi pričamo, o strateškom koloseku za vojsku?Pa mi nemamo u celoj zemlji tri krštene lokomotive koje mogu da povuku neku iole ozbiljniju kompoziciju brže od 25kmh. Bilo kakav pokušaj da se u Srbiji prugom izvede bilo kakvo strateško pomeranje bilo čega što je teže od 15 kila bi završio kao gadjanje glinenih golubova.
Srećom pa se nalazimo u Evropi i imaćemo pristojnu železnicu bez obzira na želje i shvatanja naših korumpiranih političara. Slažem se da je železnica skupa, ali jednostavno mora da postoji. Na mestima na kojima nije profitabilna, mora se subvencionisati i tako rade sve evropske (i mnoge druge) države. Uloga železnice je pre svega da poveže delove zemlje i omogući koliko-toliko ujednačene mogućnosti za razvoj pojedinih regiona. Sve ostalo je manje bitno.ljuba napisao: 27 Jun 2018, 19:09 Hocu da kazem da je zeleznica skup i komplikovan sport, i nije za nize ligase. Ko na vreme shvati gde mu je mesto bolje je...
Pogledaj kada prolazi pored crvenog busa na pruznom prelazu... Ni blizu 100.Grujic napisao:Pise km/h, pitanje koliko je tacno al svakako meni pre deluje da je 100 neko 50, visoko je pa nije perspektiva kao iz auta
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
Nisam rekao da idemo dva unazad pa jedan napred nego napred.samo polako napisao: 22 Jun 2018, 12:54 I treba da se ulaže jer je to najjeftiniji vid prevoza.
Kada se završe te pruge napraviti, obnoviti stanice i same vozove i onda će i građanstvu biti bolje.
Ovako tražiti da stanica bude u centru a da se 100 kilometara pređe za 5 sati meni deluje smešno.
Do Bara se putuje i putuje i ništa se godinama nije menjalo.
Ne podržavam ovo što su uradili ali se rukovodim onim da se nekada moraš vratiti dva koraka nazad da bi krenuo napred.