Da nastavimo ovde, da ne pravimo preveliki spam u BMW temi.
Maksimus napisao: 09 Jul 2018, 15:38
Ne razumem tacno na sta mislis kada kazes kao samo jedan auto iskreno,ne vidim nesto gde je s coupe u prednosti (iako je s63 najbolji auto u koji sam usao),novi bentley iskreno nisam ni video uzivo ali obzirom da je nekih 5 godina mladji cisto sumnjam da zaostaje za s coupeom po bilo kom osnovu. Al jbg,zato i kosta 100k vise,a kada izadje novi s coupe on ce,siguran sam,biti tehnoloski bolji auto od bentlija ali opet ostaje taj x faktor (koji je prodavao bentli "iz 2004" za dosta vecu cenu od s coupea,koji je naravno svemirski brod za stari kontinental).
Medjutim mercedes je sa s coupeom zasao u tu "luks" klasu,niko od ostalih klasicnih premiuma nema konkurenta luksuznom kupeu tog kalibra. Bolestan auto,od detalja do samog motora i zvuka (novi 4.0 je dosta agresivniji od starog motora u pre-fl verziji,i neocekivano je da tako luksuzan i elegantan kupe moze tako sirovo da se cuje).
S63 AMG coupe je 20cm veci auto, sa 10cm vecim medjuosovinskim rastojanjem(sto je za klasu vise), a 150kg laksi, pa je i sa 23ks(ali isti obrtni) slabijim motorom brzi, dok nudi vise prostora ili veci gepek, tek ostaje da se vidi.
Zvuk izduva je takodje bolji, mada je to subjektivno.
Ima napredniju opremu, ima napredniji AWD sistem, sa iskljucivanjem prednjeg pogona, ima magic body control, gde naginje ceo auto kontra krivini, tako da se auto nikada ne naginje, itd...
Mercedes je usavrsio vazdusno vesanje, tu im nema konkurencije.
Videcemo u narednih godinu, dve malo realnija poredjenja sa S kupeom, kada prodje ovo hvaljenje usled zvanja na early preview, ali iskreno, cisto sumnjam da ce sa manjim medjuosovinskim uspeti da bude udobniji od S kupea, a zbog tezine da nece biti ni mnogo dinamicniji, i ako ce verovatno biti malo dinamicniji, posto su rekli da ce tome posvetiti vise paznje, a i na platformi je Panamere.
Tako da ce to opet biti neka klasa za sebe i mislim da ne pokusavaju da pariraju S kupeu u komforu, vec idu na neki svoj fazon.
Zato, mozemo porediti ove automobile, ali su zapravo dosta razliciti.
Takodje, odakle ti ideja da je Conti 100k skuplji od S kupea?
S63 je oko 20k evra jeftiniji od GT-a, a S65 je oko 40k skuplji u Nemackoj, a slicna je razlika i u UK za S65, S63 restyle jos uvek tamo nema u ponudi.
U USA je veca razlika, S63 je oko 35k evra jeftiniji, a S65 oko 30k skuplji.
To i dolazimo do prednosti Bentleya, sto ce uvek svako misliti da je daleko skuplji i bolji auto, no sto zapravo jeste, a za S kupe ce uvek misliti suprotno.
Naravno, pod uslovom da je to kupcu bitno, a verujem da velikoj vecini jeste.
I tu dobijamo brzo ljudi, cak i na auto forumu, koji nece ni da cuju da su ta 2 uopste i konkurencija, a kamoli da je negde Mercedes bolji od Bentlija.
I sve to usled toga sto ljude dalje od nekih povrsnih informacija, ni ne interesuje.