1999. godine su Citroen i Mercedes izbacili aktivno hidraulicno vesanje, ranije je bilo samo hidraulicno sa mogucnosti dizanja, to su 2 jako razlicita sistema.
Ili si mislio da Citroen poslednjih 10 godina ulaze u vesanje?
Mislim da si se malo ispalio u pokusaju da budes zanimljiv

Citroen nije poznat po aktivnom vesanju, vec po nevelisajucem hidraulicnom iz DSa 50ih godina, od kada je i Mercedes poznat po vazdusnom.
Audi je poznat po quattru, a Volkswagen po bubi i golfu.
Naravno, svaki ljubitelj automobila pamti sta hoce, neko legendarne automobike, neko ekoloske kazne.
Kragujevac, Mercedesovo vazdusno vesanje, koje postoji od 60ih godina je jako pouzdano, nista nepouzdanije od standardnih amortizera, a airmatic je imao problem u MLu jedne generacije, dok S klasa ne postoji bez airmatica vec 20 godina i danas je ekstremno pouzdan, sto ti pokazuje i cinjenica da ga stavljaju i u C klasu.
A aktivno hidraulicno vesanje o kome pricamo(ABC), je i dan danas dobra doplata na S klasi, a nije nepouzdano kao kod Citroena, vec radi i ima ga samo Mercedes.
Zato i kazem, dzaba napredni sistemi, koje ostavis u test fazi, pa ih na kraju jako brzo izbacis iz ponude.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk