Nije lak izbor. Ja bih isao na Pany ali razumem da neko uzme GT.
Zadnji kraj mi je malo nedorecen, spojler je smesan naspram Panamerinog, ne ide mu na cast sto je 80% eneterijera ko u 40k E klasi. Ostalo je sve fantazija.
M5 naravno
Posto mi je Panamera ozbiljno ruzna od napred kad je gledam, isao bi pre na ovog Merca, mnogo nadrkano izgleda u nekim bojama
Ne znam kako ih nije sramota da objave onakav video. Pa BMW im poskocio na startu. Svi znaju da su e63 s i M5 pandan na dragu (nekad jedan bude za nijansu brzi nekad drugi, kako u kom videu) a oni okace video gde Merc deluje upola brzi.
Turbo S samo u drag raceu moze sa parira pomenutim autima. Posto je hibrid ima i tu malu prednost pri startu iz mesta jer elektromotori bolje doziraju launch control (slicno ko sto tesla uvek brze krece prvih par metara). Ova prednost nestaje u bilo kom drugom rezimu. Da ne pominjem sta se desava kad baterije nisu pune.
Na stazi je tek komedija porediti ih, Panamera zbog hibrida ima preko 2.2 tone mislim.
Slazem se sa obojicom,ali realno u tim autima su te razlike mizerne,tvrdim da retko ko ce da primeti razliku u ubrzanju da predje iz jednog u drugi,svi su bolesno brzi. Ta razlika od npr 10m je sano delic sekunde.
Turbo s je besmislen,jeste kralj na pravcu ali iskreno nebitna disciplina. Radije bih vozio klasican turbo zbog mase (mada je turbo s na nekim trzistima jeftiniji zbog hibrid subvencije).
M5 je verovatno najbolji na stazi,meni licno nebitno,kao verovatno i 99% kupaca,limuzima od skoro 2 tone na stazi,al dobro).
Panamera je realno najprestiznija,najskuplja,najluksuznija i ima onaj porse gen(neverovatan osecaj za upravljacem,ostale nisam vozio pa ne mogu da tvrdim sta je bolje a sta gore,ali panamera je fenomenalna).
E63s ima najzanimljiviju filozofiju,previse snage,previse zvuka,misicav izgleda-muscle car na evropski nacin.
Da biram-panamera turbo bez razmisljanja.
Da kupujem-ne znam,verovatno panamera gts,trebalo bi da stize uskoro.
E63s je sve, samo ne muscle car, kao sto ni M5 nije nista sporiji u realnosti.
Dva maltene identicna auta, sa nikada manjim razlikama.
Panamera vec jeste, ali oni nisu u klasi, vec su gt463s i Panamera u klasi, a Panamera je sporija 0.6s do 100.
A tek na vecim brzinama mogu misliti.
To je cela klasa ispod, na nivou c63s.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Pa ne bih se bas slozio da uopste nema muscle car smeka. Mnogo snage,mnogo zvuka,bez ustrba na luksuzu,fokusiran za stazu nije (kao ni vise manje svaka limuzina od skoro 2 tone),v8-sigurno nije muscle po definiciji ali ima taj duh,sto je po meni pozitivno.
Sta vise svako malo i na testovima ga nazovu "muscle car".
Za nove 63amg su mi neverovatni snimci ubrzanja,do limitera(265) stigne za tipa 18s(ili je to vreme za 250,ne secam se,nebitno za ovu pricu) i to petom brzinom,a onda isalta jos 4 i obori obrtaje. Impresivno.
Pamamera je specificna,ali definitivno sporija,cak i u turbo S verziji.
Iz nekog razloga meni je m5 najmanje provlacan od ta 3 auta.
passenger napisao: 25 Jul 2018, 17:30
M5 nema šta tu da traži. Jedino da čeka RS6 i da se nada nečemu. Izgubio je svaki drag od matorog E63s
Kako bre na svakom drag-u?
Pa ja sam vise videa gledao gde je m5 brzi, na nekim je i 63s. Razlike uvek u par metara doduse.
I kako je je to 63s mator? Nije ni godunu dana stariji od M5. A pandan e63s stize m5 competition. M5 je kao obican e63.