Naši snimci saobraćajnih situacija
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ovaj sto ovako bahato pretice van pravila ce nekoga ubiti, samo je pitanje kada.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ako je obisao samo dva vozila nije u prekrsaju bar sto se tice preticanja. A sto se tice brzine, no comment, ovo je sigurno ozbiljno prekoracenje brzine.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Moje mišljenje je da je krenuo sa namerom da pretiče 3 vozila, i pokušao to da uradi i pukim spletom okolnosti nakon 2 vozila se nije zabio u to treće vozilo.
A bio je toliko daleko od prvog kada je započeo da nije ni video koji manevar vrši prvo vozilo, i da će skrenuti. Niti imao šanse da vidi njegov levi migavac (da li je aktivan ili nije) a što je bitna informacija.
Na takvim putevima pretiče se jedno vozilo i vrati u svoju traku, pa drugo vozilo i vrati, pa treće, četvrto itd a pogotovu u situaciji kada ima očekivanih bočnih uključenja/ isključenja.
-----------------------------------------------------
Ovako kako je uradio se ne vozi korektno i razumno, ne znam da li je neki član zakona formalno prekršio ali znam da uz takav stil i takvu brzinu pre ili kasnije biće u iznenadnoj i nekontrolisanoj situaciji gde će on stradati ili će nekoga ojaditi.
Na takvom putu nema mesta za izbegavanje iznenadne prepreke (dovoljno je da izleti neka životinja, ili se pojavi biciklista koga nije mogao da vidi iz daljine, istrči dete, ili pešak koji hoda uz ivicu puta ili neka situacija kada nema šanse da se bezbedno i brzo zaustavi usled te svoje visoke brzine kretanja.
Video sam posledice ovakvih vožnji i ma koliko izgledalo da je vozač vešt teške nesreće se dogadjaju upravo zbog ovakvog načina vožnje gde se srlja većom brzinom u situaciji kada se ne vidi dovoljno unapred (dovoljno za tu brzinu) ponašanje drugih učesnika u saobraćaju.
Uvek se mora očekivati da neko vozilo skreće čim vozila u nizu ispred smanjuju brzinu kretanja. Iskusan vozač treba da prepozna takvu situaciju.
Ovo je primer po suvom da je za delić sekunde promašio vozilo, po mokrom, sa blatom drastično raste verovatnoća da to ne bi uspeo.
A pri ovakvoj brzini bočni udar u vozača (vrata) gotovo sigurno dovodi do teške nesreće sa izvesnim teškim povredama ili smrti vozača ovog koji je skretao.
Čak i da on izbegne vozilo koje skreće pa izleti van puta opet je izvesna nesreća sa teškim povredama ili smrti, da udari recimo u drvo ili neki stub recimo rasvete pored puta.
A bio je toliko daleko od prvog kada je započeo da nije ni video koji manevar vrši prvo vozilo, i da će skrenuti. Niti imao šanse da vidi njegov levi migavac (da li je aktivan ili nije) a što je bitna informacija.
Na takvim putevima pretiče se jedno vozilo i vrati u svoju traku, pa drugo vozilo i vrati, pa treće, četvrto itd a pogotovu u situaciji kada ima očekivanih bočnih uključenja/ isključenja.
-----------------------------------------------------
Ovako kako je uradio se ne vozi korektno i razumno, ne znam da li je neki član zakona formalno prekršio ali znam da uz takav stil i takvu brzinu pre ili kasnije biće u iznenadnoj i nekontrolisanoj situaciji gde će on stradati ili će nekoga ojaditi.
Na takvom putu nema mesta za izbegavanje iznenadne prepreke (dovoljno je da izleti neka životinja, ili se pojavi biciklista koga nije mogao da vidi iz daljine, istrči dete, ili pešak koji hoda uz ivicu puta ili neka situacija kada nema šanse da se bezbedno i brzo zaustavi usled te svoje visoke brzine kretanja.
Video sam posledice ovakvih vožnji i ma koliko izgledalo da je vozač vešt teške nesreće se dogadjaju upravo zbog ovakvog načina vožnje gde se srlja većom brzinom u situaciji kada se ne vidi dovoljno unapred (dovoljno za tu brzinu) ponašanje drugih učesnika u saobraćaju.
Uvek se mora očekivati da neko vozilo skreće čim vozila u nizu ispred smanjuju brzinu kretanja. Iskusan vozač treba da prepozna takvu situaciju.
Ovo je primer po suvom da je za delić sekunde promašio vozilo, po mokrom, sa blatom drastično raste verovatnoća da to ne bi uspeo.
A pri ovakvoj brzini bočni udar u vozača (vrata) gotovo sigurno dovodi do teške nesreće sa izvesnim teškim povredama ili smrti vozača ovog koji je skretao.
Čak i da on izbegne vozilo koje skreće pa izleti van puta opet je izvesna nesreća sa teškim povredama ili smrti, da udari recimo u drvo ili neki stub recimo rasvete pored puta.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Jedan od razloga sto sam postavio ovo jeste sto vise ljudi pogleda, mozda im pomogne da se sete sta moze da se desi ukoliko skrenu levo bez gledanja (lik u kombije tesko da bi ovo preziveo, pravo u njega je isao) ili sta moze da se desi kad se krene u preticanje. Nek samo jedan pogleda i kaze obraticu paznju i na to, mislim da je imalo smisla, za sta cenim da ova tema upravo i jeste. Po meni su oba krivci, ali opet ne smes da skreces levo a da ne proveris obe strane.
Inace nekih 100 metara pre ove lokacije, pre nekih godinu dana preticao sam jedno vozilo kad se lik ukljucio sa sporednog puta, samo pogledao levo, bez gledanja u desno da vidi da li ja preticem (isprekidana linija). Sirena, gas da zavrsim preticanje nekako i sve je proslo bez problema, mada sam siguran da je ovaj sa sporednog puta mislio, vidi budalu.
Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока
Inace nekih 100 metara pre ove lokacije, pre nekih godinu dana preticao sam jedno vozilo kad se lik ukljucio sa sporednog puta, samo pogledao levo, bez gledanja u desno da vidi da li ja preticem (isprekidana linija). Sirena, gas da zavrsim preticanje nekako i sve je proslo bez problema, mada sam siguran da je ovaj sa sporednog puta mislio, vidi budalu.
Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Sa snimka bih čak rekao da kombi nije ni vozio uz isprekidanu liniju, što je morao da uradi ako je hteo da skrene levo. Hvatao je "ajnšlag".
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ja zbog ovog uvek pogledam u retrovizor. Inace na ovakvim putevima je problem preticanje jer se cesto nabiju u kolonu i cekaju povoljnu priliku za preticanje sa 60 konja, a onda ovi koji imaju uslova ne mogu da preticu jer bi morali 6 vozila odjednom da preteknu.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
U smislu tog razloga da se porazmisli o kompletnoj situaciji iz ugla bilo kog učesnika sam i napisao komentar.
Preticanje je rizičan manevar sam po sebi i zahteva povećavanje brzine pri izvodjenju pa je time još veći rizik i potreba da se dobro uveri onaj ko to radi da perfektno i na vreme može da uoči promenu kretanja oni ispred.
Ovaj što pretiče je išao prilično brzo koliko ja mogu da zaključim. Ovaj prvi možda pogledao u retrovizor i nije ga video tada jer je bio daleko.
Dovoljna je sitnica da uradi neki učesnik saobraćaja i da nastane problem pri takvoj uvećanoj brzini i takvoj daljini pri kojoj se vrši preticanje kao u ovom snimku.
Ja kada skrećem levo na takvom putu usporim da gotovo stanem i pratim da li oni iza shvataju nameru. Naravno dam žmigavac, gledam u retrovizor ali ne jednom se nadje neko kao ovaj sa snimka da se odvaži da pretiče bez razmišljanja zašto su ostali stali ili usporili.
A nekima autobus (širok i ne vidi baš ništa šta se dešava ispred njega) koji stoji da primi putnike a kolona nekoliko vozila iza busa nije smetnja za pun gas i preticanje.
Preticanje je rizičan manevar sam po sebi i zahteva povećavanje brzine pri izvodjenju pa je time još veći rizik i potreba da se dobro uveri onaj ko to radi da perfektno i na vreme može da uoči promenu kretanja oni ispred.
Ovaj što pretiče je išao prilično brzo koliko ja mogu da zaključim. Ovaj prvi možda pogledao u retrovizor i nije ga video tada jer je bio daleko.
Dovoljna je sitnica da uradi neki učesnik saobraćaja i da nastane problem pri takvoj uvećanoj brzini i takvoj daljini pri kojoj se vrši preticanje kao u ovom snimku.
Ja kada skrećem levo na takvom putu usporim da gotovo stanem i pratim da li oni iza shvataju nameru. Naravno dam žmigavac, gledam u retrovizor ali ne jednom se nadje neko kao ovaj sa snimka da se odvaži da pretiče bez razmišljanja zašto su ostali stali ili usporili.
A nekima autobus (širok i ne vidi baš ništa šta se dešava ispred njega) koji stoji da primi putnike a kolona nekoliko vozila iza busa nije smetnja za pun gas i preticanje.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ne znam po zakonu da li su putari u obavezi da blagovremeno postave signalizaciju da je farbanje u toku i da blagovremeno preusmere saobracaj u susedne trake ili to moze ovako , u sred krivine sa regularnih 130km/h naletis na ... ?
Evo dogadjaja od danas...
Evo dogadjaja od danas...
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ludilo. Ja bih ovo poslao putevima srbije.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ludilo potpuno
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Nailazio sam ja poslednjih mesec dana na iste stvari, sreca nije bila krivina. Ali losa signalizacija svakako.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 15355
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Pas mater
TapaT
TapaT
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Imam ceo snimak puta od bgd, pregledao i nigde nema nikakvog znaka , bilo sta sto bi nagovestilo da nesto rade.
Sreca pa nije bilo previse vozila i nisam imao nekog iza sebe sa vecom brzinom inace bi bilo cupavo. Da je sve ovo na pravcu nije toliki problem ali u krivini zaista nije zgodno.
Isekao sam snimak u momentu kada sam nalegao na sirenu, posto sam socno opsovao (lik se odsekao od straha, steta sto nemam bocnu kameru koja bi snimila reakciju
).
Odsustvo mozga, ovde moras da budes teski kreten i na prvom mestu da rizikujes svoju glavu ovakvim postupkom.
Znak je mozda i bio postavljen ili u planu da se postavi ali kladim se da su pokupili u startu (ili nisu ni stavljali) da se ne bi vracali kasnije po njega. Ispred njih na 500m ide masina koja farba traku i postavlja cunjeve, ovi skupljaju.
Poslati putevima Srbije, tesko da ima neke vajde.
Sreca pa nije bilo previse vozila i nisam imao nekog iza sebe sa vecom brzinom inace bi bilo cupavo. Da je sve ovo na pravcu nije toliki problem ali u krivini zaista nije zgodno.
Isekao sam snimak u momentu kada sam nalegao na sirenu, posto sam socno opsovao (lik se odsekao od straha, steta sto nemam bocnu kameru koja bi snimila reakciju

Odsustvo mozga, ovde moras da budes teski kreten i na prvom mestu da rizikujes svoju glavu ovakvim postupkom.
Znak je mozda i bio postavljen ili u planu da se postavi ali kladim se da su pokupili u startu (ili nisu ni stavljali) da se ne bi vracali kasnije po njega. Ispred njih na 500m ide masina koja farba traku i postavlja cunjeve, ovi skupljaju.
Poslati putevima Srbije, tesko da ima neke vajde.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Moj drugar je tako poginuo. Sve isto kao na ovom snimku,s tom razlikom da je bio mrak a mašinerija od putara je bila skoro neosvetljena.
I nikome ništa. A njega nema.
I nikome ništa. A njega nema.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Što da ne i medijima, nedaj Bože da se zakucaš u ove, bio bi razapetftj napisao:Ludilo. Ja bih ovo poslao putevima srbije.
Sent from my LEX820 using Tapatalk