Renault Clio IV

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio IV

Post od dragan »

kvcali napisao:aktuelna corsa OPC je na stazi je podjednaka ko odlazeci clio rs a u obzir treba uzeti cinjenicu da u momentu testiranja nije raspolagala sa LSD diferencijalom, za razliku od renoa, tek je sa nirmburgring edicijm ubacen sper, ali test vise nije ponovljen, tako da se ne moze reci "da to sto Opel ima na papiru ne znaci mnogo"
kvcali nisi izneo tacne podatke.
klio rs ni u jednoj verziji nema lsd, tako da sa te strane nije u prednosti. korsa je dobila lsd i pojacani motor u nirburgring ediciji, ali, kako vec rekose nije videla ring. pitam se zasto.
na ove dve staze koje su u bazi podataka klio je brzi na obe -
http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... o_197.html
, kao i na velikom krugu ringa, gde je veoma mala razlika, ali je bila vec prica o tome ko je vozio korsu i koliko su dobili samo na tome.
pri tome imaj na umu da je ovo obican rs197 kao moj, i da je restilizovani brzi i na pravcu i na stazi, a cup verzija je jos brza, tako da mogu slobodno reci da je trenutno aktuelni klio brzi od aktuelne korse, osim od te nirb. ed. ( koja je i osetno skuplja )...
novi klio ima inferioran motor na papiru, to stoji i to sam vec osudio, ali ce i biti laksi od korse, i imace savremen menjac, tako da ce to delimicno nadoknaditi inferiornost motora...
e, sad, da ne bajamo koliko, videcemo na testovima...
meni je jos upecatljiva potrosnja - 2l manja nego kod mog klija, to je bas osetno, a performanse ce biti bolje...
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48085
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Renault Clio IV

Post od Geza »

Još malo Cup-a.

Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Renault Clio IV

Post od kvcali »

Nemoj da te cudi potrosnja, manji motor + turbo, sasvim ocekivano da manje trosi
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od starac vujadin »

Turbo povećava potrošnju, ne smanjuje je. A te navedene potrošnje su smešne i neostvarive u realnosti. Ako bude trošio manje, trošiće zbog manje težine i to sve u nekoj mix vožnji što jeste većina km. U sportskoj vožnji, "na nož" nisam siguran da će trošiti manje od starog Clia. Slab je ovaj naslednik, sem menjača ništa nije bolje. Enterijer kičeraj teški, nervira me i da nabrajam, kakav mlak auto posle onakve legende...mislim na Clio Sport. Ovako za običnije varijante nije loš takamc u toj klasi, biće vrlo konkurentan. Citroen DS3 Racing mi je sada novi no.1 u hothatchevima u toj klasi.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Renault Clio IV

Post od Floyd »

starac vujadin napisao:Citroen DS3 Racing mi je sada novi no.1 u hothatchevima u toj klasi.
Ovde se ne bih slozio sa tobom.
Msm, zanimljiv je to autic, posebno marketing koji ga prati (Loeb i WRC) ali cena mu je prejaka...u startu kosta kao dosta ozbiljniji Megane RS.
Meni je licno cela ta prica oko "premium" Citroena (DS line) pomalo bzv.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od starac vujadin »

Ma to sam rekao kao neki moj izbor kada bih kupovao, ništa drugo. Broj 2 mi je Grande Punto SS..ali obojica su "dobijali batine" od starog Clia...mada mu je Citroen DS3 Racing dobro disao za vrat, ali ga nije pobeđivao u testovima sve dok na kraju nisu stavljali 18" na Clia, pa mu pokvarili perfomanse...
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Renault Clio IV

Post od Floyd »

Aha ok, tek sad sam lepo procitao da je to licno tvoj izbor :)
Na brzinu sam skontao da kazes da je DS3, uopste no1 u klasi :pardon:
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od starac vujadin »

To bi bilo pretenciozno da ja određujem tako nešto. ;)

Ali, mislim da objektivno to jeste vrlo ozbiljan hot hatch i vrlo ozbiljan konkurent...ali isot tako mogu da kapiram da se nekome ne sviđa - takav je auto.
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Renault Clio IV

Post od methane.master »

Mislim da ste malo prestrogi prema novom RS-u. Zbog propisa o emisiji i ostalog, atmosferci kakav je bio u prethodnom neumitno odlaze u istoriju i tu nema šta. Renault Clio RS nikada nije imao pojedinačne komponente koje su naj naj, osim vešanja. Niti je imao najjači motor, niti je bio najbrži, niti ubrzavao najbrže, niti najmanje trošio, niti bio najlepši, ali je zato kao celina uvek bio broj 1 u toj klasi i nedostižan za konkurenciju. Uostalom, da li znate neki sportski Clio da nije valjao? :cool!:
Širim haos!
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio IV

Post od dragan »

pa jbg, ovaj novi ima tezak zadatak,sta da se radi...

sto se tice potrosnje, vec sam to negde napisao, mislim da se na polju same tehnike negde napravio znacajan napredak i da se generalno sad u razviju motora najnajvise potenciraju benzinci...
u nekoj normalnoj voznji ja verujem da ce ovaj novi klio trositi izmedju litru i dve manje u odnosu na stari ( ja sam izracunao 2 litre onako grubo s obzirom na smanjenje emisije co2 sa nesto ispod 200 na nesto preko 140 ), ipak je laksi, ima bolju transmisiju ( koju drugi za sada ne najavljuju ), motor je dobio direktno ubrizgavanje...a to je znacajno smanjenje.
u rezimu max performansi je vec diskutabilno, ovaj novi motor ima veci potencijal pa samim tim moze i vise energije da potrosi, ali ima i bolje iskoriscenje. mislim da cemo za konacnu presudu sacekati testove.

@starac - ds3 je izgleda odlican auto, ali je stvarno mnogo skup. jedan kolega je uzeo jedan sa 1.4 90ks motorom i izasao ga je vise nego nov klio rs201 po trenutnim cenama...
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Renault Clio IV

Post od methane.master »

Upravo tako. Jedini način smanjenja emisije CO2 je smanjenje potrošnje, tj efikasnije sagorevanje. Iz istog razloga ne vidim zašto ne bi manje trošio u režimu max performansi. Jednostavno propisi teraju konstruktore da prave sve efikasnije motore i sve lakše automobile. Naravno ne može se ići neograničeno u tom pravcu.

DS3 RS je zaista prelep auto, ali cena je zaista ogromna. :kuku:
Širim haos!
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15361
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od pedja »

Gledao sam neku reportazu sa salona u Parizu.
Iako svi lice jedni na druge, ovaj ima i nesto drugacije od konkurencije. Meni je skroz OK i cini mi se da ce biti zaje*an igrac u klasi, tj da ce konkurencija itekako osetiti njegovo pojavljivanje.

Doduse, pod svetlima sajmova, svi izgledaju dobro :D
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio IV

Post od dragan »

Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od NexT »

Meni se i ne svidja preterano...

i cemu crne kvake na RSu? O.o

Enterijer je mnogo bolji nego ranije, sedista sjajno izgledaju...
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio IV

Post od dragan »

sedista izgledaju mnogo bolja ali mi se ne svidja slab sedalni deo, mislim da to nece drzati po krivinama kao ova stara. a ostatak enterijera je mnogo lepsi, verujem da ce biti i kvalitetniji.

a u prethodnom postu htedoh reci da je lepsi spolja nego na onim prethodnim slikama ( koje su doduse prave slike )...
Odgovori