Merenje prosečne brzine na auto-putu
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Pa postave se kamere na svim kriticnim deonicama, imas detektor usporis i na tim opasnim deonicama si povecao bezbednosr i naterao vozace da voze u okviru propisanog ogranicenja. Sto se tice tonija delim misljenje i ovo je jedina stvar gde ja mogu da se slozim sa njim.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Detektor a posebno dzemer sluze iskljucivo da se izbegne kazna.
Top gear pokazao raspored kriticnih tacaka u saobracaju(najvise nezgoda itd) i raspored kamera-naravno slaba poklapanja.
Bler se nalupao gluposti,na kraju krajeva kamera snima nekih recimo 500m(realno i manje) posle toga slobodno gas,ako znas gde su(a ako imas detektor tim lakse tj bolje).
Ovo sa prosekom je,bar meni,prilicno efikasno jer ne mozes izaci pre vremena,pa se zapitas i sto bi vozio brze da bi pauzirao bezveze. A i za te brze i dalje postoje presretaci.
Meni i dalje nije jasno zasto je tolika fama oko postovanja ogranicenja,ajde da su ga spustili na nesto glupo nisko ili su uveli neki dodatni namet,ali ovo je prosto-vozi po ogranicenju i ne diram te.
Ja sam do ovog sistema obicno drzao tempo od 160,sad je to 140.
Ta razlika u brzini mi je beznacajna,niti mi je zanimljivo da vozim na ap niti stizem nesto bitno pre a itekako bi me smaralo da idem da se jurim po sudovima i ubedjujem da ti treba da se obori.
Top gear pokazao raspored kriticnih tacaka u saobracaju(najvise nezgoda itd) i raspored kamera-naravno slaba poklapanja.
Bler se nalupao gluposti,na kraju krajeva kamera snima nekih recimo 500m(realno i manje) posle toga slobodno gas,ako znas gde su(a ako imas detektor tim lakse tj bolje).
Ovo sa prosekom je,bar meni,prilicno efikasno jer ne mozes izaci pre vremena,pa se zapitas i sto bi vozio brze da bi pauzirao bezveze. A i za te brze i dalje postoje presretaci.
Meni i dalje nije jasno zasto je tolika fama oko postovanja ogranicenja,ajde da su ga spustili na nesto glupo nisko ili su uveli neki dodatni namet,ali ovo je prosto-vozi po ogranicenju i ne diram te.
Ja sam do ovog sistema obicno drzao tempo od 160,sad je to 140.
Ta razlika u brzini mi je beznacajna,niti mi je zanimljivo da vozim na ap niti stizem nesto bitno pre a itekako bi me smaralo da idem da se jurim po sudovima i ubedjujem da ti treba da se obori.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ne znam za druge gradove, ali tvrdim da za uzicki okrug ovo ne vazi. Nijedno mesto gde stoji radar nije nebezbedno, ja ne pamtim kad se tu desila nezgoda. Mesecima su stajali na izlazu iz grada gde su 2 trake u smeru ka Zlatiboru, I to bas kod znaka gde pocinje 70 km/h. Bukvalno biraju mesta sa malim ogranicenjem da bi sto vise ljudi nahvatali, a na mnogo kriticnijim mestima ih nema. Ovo kako je sad, nikad nije bilo..H4wkeye napisao: 31 Avg 2018, 17:15 @nick79 da li mislis da se ti detektori koriste stvarno za to?Koriste se da bi izbegao gde su radari, a ostatak putao vozio preko ogranicenja. A Toni Bler je majmun tako da njemu sigurno ne verujem.
@nikaragva nazalost patrole ne biraju same gde ce da stoje vec dobijes tacno gde i koliko stojis u toj smeni. Tek ponekad ima lufta da na svoju ruku se stane negde. Mesta se odredjuju na osnovu broja nezgoda, udesa, frekvencije saobracaja, broja prekrsaja, nekog dogadja, ucestalosti i broja odredjenih prekrsaja itd. Tipa veceras u PO je otvaranje konjickih igara, bice veliki koncert znaci patrole ce biti na ulazima u grad tj putevima koji vode ka tom dogadjaju i od, na samom dogadjaju kao i u okolnim ulicama kojima se saobracaj najvise krece. Ovo je uprosceno kako to funkcionise otprilike.
Сад му није ништа...
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Opet masimo poentu. Osnovni cilj je povecanje bezbednosti saobracaja. Neka kamera hvata 500m i imas deonicu ozncenu crnom tackom duzine 1.5km. Lepo stavis 3 kamere i pokrijes je. Naidje tip pametniji od svih ostalih sa detektorom kamere i lepo uspri duz te deonice. Posle i neka poveca brzinu, ali tamo gde je najkriticnije on je usporio i vozio po ogranicenju. Valjda je to ono sto je nakbitnije. Ili kao sto se sada radi - neko rasporedjuje patrole sa radarom tamo gde je pravac, gde je iz nekog razloga stavljeno ogra icenje manje i gde se zna da ce tamo napecati dosta ljidi. Nesto nisam video da npr patrola stoji sa radarom npr na ibarskoj na rudniku gde su krivine a tu se itekako pelrwtice i preko pune linije itd....
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
- kragujevac
- Postovi: 3491
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ne treba patrola sa radarom tamo gde su krivine i pune linije, tu treba više komada presretača, pa da vidiš kako će da se poštuju propisi.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
ddanijell napisao: 31 Avg 2018, 11:15 Iako se slazem sa vama dvojicom da dodam koju.
Kazna za parkiranje se pise jer je auto ZATECEN u prekrsaju. Niko ti ne pise kaznu sto si negde nekad bio pogresno parkiran pa su oni to naknadno utvrdili vec ti lepe kaznu jer su te zatekli u samom cinu koji je okarekterisan kao prekrsaj, a sam cin je nedvosmisleno napravio 1 vozac jer nisu mogli da uparkiraju njih dvoje ili troje. Gde je za prosecnu brzinu (po sistemu kako mere kod nas od rampe do rampe) zateceno stanje po kome bi se nedvosmisleno moglo znati ko je kriv?ljubitelj napisao: 30 Avg 2018, 22:58 Nije utvrdjena ni osoba koja je parkirala a nije utvrdjeno ni u odredjenom vremenu da je učinjen prekršaj. Kazna se piše prema zatečenom stanju u trenutku pisanja kazne (ne zna se vreme kada je prekršaj nastao)
Nije utvdjeno vreme nastanka prekrsaja, nije utvrdjen identitet vozaca.
Auto je mogao da uparkira vozac A a da vozac B dodje kasnije do auta da ga koristi. Cest slucaj, firmin auto. Vozac B zatice kaznu i placa je, njemu se smatra urucenom ako je on uzme ispod brisaca.
Na tvoje pitanje, zateceno stanje je vozac za volanom koji je zatecen u prekrsaju prilikom placanja na naplatnoj rampi. Kao i kod parkiranja ne pise se kazna sto je negde prethodno neko vozio brze od propisanog.
Mislim, sve je to natezanje ali cinjenica je da svrha postojanja ovih sistema kontrole brizne izmedju tacaka A i B postoji u svetu ne od juce, i da se sasvim regularno sankcionisu prekrsaji.
Isto bi se tamo pricalo da ima osnova, a koji vozac je vozio ako je bilo vise njih u autu. Takva tema se tamo negde ne forsira nego se lepo plati kazna i sledeci put obrati paznja.
Razumem ja da trkacima ne odgovara sistem i da ce traziti rupu u zakonu za eskivaciju.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Мени је супер систем. Возим колико ми се вози и свратим на кафу. 

-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Na kraju dodjes kao i onaj ko je vozio po oganicenju ali si za to vreme popio i kaficu tako da si svakako u dobitku koliko god se to nekome ne bi svidelo, a to bi bio odgovor onima koji pitaju zasto bih vozio brze i posle stajao.
@ljubitelj
Masis poentu onoga sto sam ja napisao. Auto koji je pogresno parkiran je uhvacen u prekrsaju. Nebitno kada je prekrsaj nastao jer je u tom momentu i dalje u prekrsaju.
Ako mene/tebe nahvata radar u gradu da vozim 90 mogli bi da kazemo da to nije validno jer ne znaju kada sam poceo da vozim toliko i da ne znaju vreme nastanka prekrsaja. Naravno da znaju, uvatili su me u prekrsaju, nebitno da li sam poceo da vozim preko ogranicenja 10sekunde pre toga ili 10minuta, i u tom trenutku kada su me snimili 1 vozac je za volanom, a ne 2-3-5...
Isto je i za parkiranje, uhvacen si u prekrsaju koji traje jos uvek, a tacno se zna ko je parkirao (oni ne znaju ali mi/vozac znamo) jer nismo mogli nas nekoliko da parkiramo
. Nebitno je ko je dosao po auto i ostalo sto pricas.
Za srednju brzinu rekoh ti sta je problem, problem je sto smo mogli nas nekoliko da vozimo preko ogranicenja, a po nekoj logici platice onaj ko prodje kroz naplatnu rampu i to u trenutku kada prekrsaj fizicki vise ne postoji. Mozemo mi do sutra da polemisemo ali ovo je uprosceno zasto je sistem nakaradan i rekoh ti kako se u normalnim zemljama ovo meri, nikako od rampe do rampe.
@ljubitelj
Masis poentu onoga sto sam ja napisao. Auto koji je pogresno parkiran je uhvacen u prekrsaju. Nebitno kada je prekrsaj nastao jer je u tom momentu i dalje u prekrsaju.
Ako mene/tebe nahvata radar u gradu da vozim 90 mogli bi da kazemo da to nije validno jer ne znaju kada sam poceo da vozim toliko i da ne znaju vreme nastanka prekrsaja. Naravno da znaju, uvatili su me u prekrsaju, nebitno da li sam poceo da vozim preko ogranicenja 10sekunde pre toga ili 10minuta, i u tom trenutku kada su me snimili 1 vozac je za volanom, a ne 2-3-5...
Isto je i za parkiranje, uhvacen si u prekrsaju koji traje jos uvek, a tacno se zna ko je parkirao (oni ne znaju ali mi/vozac znamo) jer nismo mogli nas nekoliko da parkiramo

Za srednju brzinu rekoh ti sta je problem, problem je sto smo mogli nas nekoliko da vozimo preko ogranicenja, a po nekoj logici platice onaj ko prodje kroz naplatnu rampu i to u trenutku kada prekrsaj fizicki vise ne postoji. Mozemo mi do sutra da polemisemo ali ovo je uprosceno zasto je sistem nakaradan i rekoh ti kako se u normalnim zemljama ovo meri, nikako od rampe do rampe.
Merenje prosečne brzine na auto-putu
Da rezimiramo, neko nekog ubije, ako ne moze tacan trenutak ubistva da se odredi, optuzeni se automataki oslobadja jer ne znaju trenutak NASTANKA zlocina...
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Laki bilo je vise slucajeva da prilikom tuce sa ubistvom gde je bilo vise ucesnika i iz nekog razloga nisu mogli dokazati ko je zadao smrtonosni udarac ne sude svima da su ubice vec odgobaraju za laksa krivicna dela povezano sa slucajem.
Tako da ako voze na AP cetiri razlicita lica kako dokazati ko je napravio prekrsaj??? Da li samo jedan od njih, dvojica.... ili svi. Kad si sam situacija je jasna.
U italiji je jasnije imas dve kamere sa razmakom od dva km i tacno snime ko je napravio prekrsaj
Tako da ako voze na AP cetiri razlicita lica kako dokazati ko je napravio prekrsaj??? Da li samo jedan od njih, dvojica.... ili svi. Kad si sam situacija je jasna.
U italiji je jasnije imas dve kamere sa razmakom od dva km i tacno snime ko je napravio prekrsaj
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Nema to veze sa vremenom, vec sa subj. elementom.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Dobro je sto je poceo da se uvodi red, samo jos da izbace selekcionizam u kaznjavanju i korupciju, pa da svi, nevezano za tablice, dve crvene i sl. nazadnjacke metode, dobiju kaznu za svesno krsenje propisa.
Jedini nacin da napredujemo civilizacijski je da bar iniciramo postovanje pravila, jer smo u proseku daleko od normalne zemlje, a daleko blize bliskoistocnim, bar je to moj utisak nakon 3 god van Srbije.
A odlican pokazatelj toga je kada se javno hvalimo kako smo, eto, zajebali sistem. Svako nekad hvata te forice tu i tamo, ali javno hvaljenje time dovoljno govori o civilizacijskom nivou.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
Jedini nacin da napredujemo civilizacijski je da bar iniciramo postovanje pravila, jer smo u proseku daleko od normalne zemlje, a daleko blize bliskoistocnim, bar je to moj utisak nakon 3 god van Srbije.
A odlican pokazatelj toga je kada se javno hvalimo kako smo, eto, zajebali sistem. Svako nekad hvata te forice tu i tamo, ali javno hvaljenje time dovoljno govori o civilizacijskom nivou.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
U čemu je razlika 2 kamere sa razmakom u Italiji i u Srbiji?ROCK napisao: 01 Sep 2018, 11:48 Tako da ako voze na AP cetiri razlicita lica kako dokazati ko je napravio prekrsaj??? Da li samo jedan od njih, dvojica.... ili svi. Kad si sam situacija je jasna.
U italiji je jasnije imas dve kamere sa razmakom od dva km i tacno snime ko je napravio prekrsaj
Rastojanje je potpuno irelevantno pravno, definisani princip pravno važi i mora da bude isti za sve deonice i sve učesnike, princip pravne jednakosti pred zakonom.
Kako tačno u Italiji snime ko je napravio prekršaj u vozilu u kome je 4 vozača, kao što se priča ovde?
I zašto se uopšte pominje da je u vozilu 4 vozača, šta kada je 1 vozač i 3 putnika koji nisu vozači? Nema kazne jer se ne može utvrditi bez prethodnog postupka utvrdjivanja koja lica imaju dozvolu?
Po meni sve je jasno, isto kao što je jasno u Italiji i drugim zemljama...
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Колико знам у Италији постоје деонице где је забрањено заустављање па је и немогуће да се промени возач. Тамо се не мере комплетне деонице као код нас.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Naravno. U tih 2km ne smes da stanes osim ako ti auto nije u kvaru.