Merenje prosečne brzine na auto-putu
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ne mogu biti 2 prekrsaja, slabo pratis na casu, vrati se par strana iza pa procitaj ponovo sve sa razumevanjem.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
A zasto jednostavno ne vozite po ogranicenju i batalite vise da komplikujete svaki zakon/sistem koji izadje? Ili vozite kako hocete ali ne bunite se kad treba da se plati kazna, prosto. Da ovakav sistem nije savrsen, nije. Moglo je i bolje. Ali trenutno je takav kakav je. I ponavljam opet, ko god vozi do 130, eventualno do 140 neke deonice, nece imate o cemu da brine, pa sve i da ima 300 kamera i da je kazna 5000 evra.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Jednostavno vozim po ogranicenju, i sad i pre i nemam problem sa tim.
Nije stvar (bar u mom slucaju) voznja preko ogranicenja tako da masis poentu price.
Problem je sto branite nakaradni sistem koji pravi razliku da li vozis domace table ili strane, kao i da li imas TAG ili ces cekati u koloni.
Selektivna pravda , a to nije ok.
Nije stvar (bar u mom slucaju) voznja preko ogranicenja tako da masis poentu price.
Problem je sto branite nakaradni sistem koji pravi razliku da li vozis domace table ili strane, kao i da li imas TAG ili ces cekati u koloni.
Selektivna pravda , a to nije ok.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ne branim ga, ja sam prvi bio za to da se uradi kako treba, da se stave kamere, da se strancima na izlasku iz zemlje da kazna tj da ne mogu da izadju dok ne plate itd. Zato kazem ovaj sistem je daleko od savrsenog, ali je trenutno takav kakav je. Nema vajde od nerviranja ili potresanja oko toga.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Zato je Srbija tu gde jeste.H4wkeye napisao:Zato kazem ovaj sistem je daleko od savrsenog, ali je trenutno takav kakav je. Nema vajde od nerviranja ili potresanja oko toga.
Tapatok
Имам једно потпитање...
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
kakve veze sad pa ima TAG sistem? vozis preko ogranicenja pa si hendikepiran sto nemas cekanje u redu da ti snizi prosek?ddanijell napisao: 02 Sep 2018, 14:11 Jednostavno vozim po ogranicenju, i sad i pre i nemam problem sa tim.
Nije stvar (bar u mom slucaju) voznja preko ogranicenja tako da masis poentu price.
Problem je sto branite nakaradni sistem koji pravi razliku da li vozis domace table ili strane, kao i da li imas TAG ili ces cekati u koloni.
Selektivna pravda , a to nije ok.

-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Nisam ja hendikepiran, zdrav sam i prav, a ne smatram se ni ostecenim jer vozim po ogranicenju.
Sistem je nepravedan jer nece kazniti onog ko je vozio znatno brze od ogranicenja , a kasnije silom prilika cekao u redu.
Kamere trebaju da budu postavljene nezavisno od naplatnih rampi i kraj, da je tako ne bi smo imali sta da raspravljamo ovde.
Isto tako za strance ne sme da bude oprosta, postoji nacin da se kazne, ali ne postoji volja.
Sistem je nepravedan jer nece kazniti onog ko je vozio znatno brze od ogranicenja , a kasnije silom prilika cekao u redu.
Kamere trebaju da budu postavljene nezavisno od naplatnih rampi i kraj, da je tako ne bi smo imali sta da raspravljamo ovde.
Isto tako za strance ne sme da bude oprosta, postoji nacin da se kazne, ali ne postoji volja.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Različito je jer su kod Tutora odabrani tačno određeni segmenti puta, sa određenim uslovima, a ne od rampe do rampe.H4wkeye napisao:Spominjali su ovde gde ima slicnih sistema. Ne znam da li je od rampe do rampe, ali je princip isti, meri se prosecna brzina. Tako da je nebitno da li je od rampe do rampe ili kamere do kamere.ddanijell napisao: 02 Sep 2018, 13:18 Imas neku info u kojoj zemlji ima od rampe do rampe kao sto je kod nas? Cisto informativno ...
Imaš tačno jedan ulaz i jedan izlaz, ponaša se kao jedinstven uređaj. Imaju i oni rampe i naplatu putarine isto kao i kod nas, pa ipak ne koriste taj podatak jer izvesno imaju isti birokratski problem.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Mogli su da postave senzore recimo 5 km posle i 5 km pre naplatne i izbegneš velik deo problema. A još pravedniji, tj bolji je sistem merenja na deonici gde nema ulaza izlaza, parkinga i slično, više takvih deonica i ne zna se na kojoj je upaljen sistem i evo smirenja prometa, kazne se normalno i stranci, uz to postaviš kamere za sigurnostno odstojanje i namlatiš se para od Turaka...
Ali tu bi več trebala ozbiljnija investicija da se uradi.
Ali tu bi več trebala ozbiljnija investicija da se uradi.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Off: Nemaju rampe kao kod nas.nidza napisao: 02 Sep 2018, 17:29 Imaju i oni rampe i naplatu putarine isto kao i kod nas, pa ipak ne koriste taj podatak jer izvesno imaju isti birokratski problem.
U IT možeš da voziš od krajnjeg juga do krajnjeg severa u cugu, bez ijedne usputne rampe (čeone, kako ih kod nas zovu), a to je ~1000+ km.
Izlazne rampe su kao kod nas, ali npr. od SU nema NS, S. Pazova, Vrčin, NI, Doljevac, nego tek Preševo.
Za svako mesto je isključenje sa autoputa, često su i pumpe samo tu na izlazima, može da se desi da 100 km nema nijedne pumpe, u proseku su na 40-50 km i opet na isključenjima, a ne kao kod nas.
Tu Tutor ima puno više smisla.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ja bih se zakleo da sam prošle godine uzimao karticu na ulaznoj rampi, kao kod nas, i na izlazu je ubacivao i plaćao putarinu. Šta znam, moguće da grešim.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Masite poentu masovno.
Sistem je los, hajducki uveden, neprecizan sa puno pravnih rupa a pricate o nekom postenju i postovanju.
Uporno se spominje vlasnik vozila a kao da se namerno kulira situacija kad svih 4oro kaze da jesu vozili svak po deo puta.
Tutor je drugaciji od ovog, objasnjeno je zasto, ne treba ih porediti, ovakav sistem nema nigde a da ja znam.
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
Sistem je los, hajducki uveden, neprecizan sa puno pravnih rupa a pricate o nekom postenju i postovanju.
Uporno se spominje vlasnik vozila a kao da se namerno kulira situacija kad svih 4oro kaze da jesu vozili svak po deo puta.
Tutor je drugaciji od ovog, objasnjeno je zasto, ne treba ih porediti, ovakav sistem nema nigde a da ja znam.
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
odlicno, neka trojica pokazu ovlascenja za upravljanje tim motornim vozilom, izdatim pre datuma prekrsaja. ako se do sada tolerisalo ako je u kolima vlasnik vozila, neka se vise ne tolerise. neka se vlasniku da pravo da prilikom registracije imenuje 1 osobu koja je u srodstvu koja ima pravo da upravlja vozilom sem vlasnika bez ovlascenja i to je to. svi ostali ovlascenje sa drakonskom kaznom za vlasnika vozila i osobu koja vozi bez ovlascenja, resen problem.Grujic napisao: 03 Sep 2018, 12:36 Masite poentu masovno.
Sistem je los, hajducki uveden, neprecizan sa puno pravnih rupa a pricate o nekom postenju i postovanju.
Uporno se spominje vlasnik vozila a kao da se namerno kulira situacija kad svih 4oro kaze da jesu vozili svak po deo puta.
Tutor je drugaciji od ovog, objasnjeno je zasto, ne treba ih porediti, ovakav sistem nema nigde a da ja znam.
sistem je isti bio u italiji ranije, uradjen je po uzoru na njega.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ovlascenje zakonski nije obavezno niti je ikada bilo, ne vidim kakve to veze ima, ciato lupetanje.
Zna se ko je vozio, nista sporno nije, ovlasecnja nemaju veze, to je potpuno nepotrebni mrsomudjenje i komplikovanje.
Ako vlasnik ne kaze ko je vozio za to vec sada postoji drakonska kazna.
U IT sada ovakav sistem ne postoji.
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
Zna se ko je vozio, nista sporno nije, ovlasecnja nemaju veze, to je potpuno nepotrebni mrsomudjenje i komplikovanje.
Ako vlasnik ne kaze ko je vozio za to vec sada postoji drakonska kazna.
U IT sada ovakav sistem ne postoji.
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Da, ali nema usput, samo na isključenju.nidza napisao: 03 Sep 2018, 12:24 Ja bih se zakleo da sam prošle godine uzimao karticu na ulaznoj rampi, kao kod nas, i na izlazu je ubacivao i plaćao putarinu. Šta znam, moguće da grešim.
Priznajem, preterao sam, odnosno zaboravio sam.
Sad sam pogledao na Viamichelin, rampa je kod Venecije (ne kod Trsta), i do Salerna nema nijedna više (~740 km). Izgleda da posle Salerna nema rampi, nismo išli dalje.
Ka FR slično, tek na izlasku se plaća 50+€ za ~530 km