Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Stevo, što ne gledaš CX-5?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
U pravu si, samo što ovde ne poredimo 3008 i npr. Tiguana na koje bi se sa punim pravom odnosilo ovo što si napisao. Isti cenovni rang, sličnih karakteristika, opet prednost Tiguana 4x4, prednost Pežoa izgled...nekome više "legne" prvi a nekome drugi.Ivan napisao: 07 Sep 2018, 16:28Meni je neozbiljno svako prepucavanje gde se preteruje, gadja superlativima, gde dva auta u klasi iste generacije ne mogu da prismrde/pariraju jedan drugo.
Naravno da je merilo, jer ako Grip Control u Pežou (koji uopšte nema pogon) funkcioniše na 2 ili 3 puta većim brzinama ne mogu da prihvatim da je 30 km/h bolje, nikako nije.Rocktheroad napisao: 08 Sep 2018, 04:27Nadam se da ti nije merilo ozbiljnosti 4x4 sistema maksimalna brzina kad se iskljucuje Off-road mod.
I opet se mešaju babe i žabe u vezi off road moda. On se ne odnosi na 4x4 pogon i aktivacija te opcije ne utiče na to kako će se u Kodiaqu ponašati pogon. Ne postoji mogućnost da vozač svojom voljom utiče na isti pritiskanjem bilo kakvog tastera. Samo ovde mogu da pročitam da je Haldex (koji btw nije pravi 4WD) iz Škode bolja opcija od pravog 4WD gde sistem gubitkom trakcije na nekom od točkova prebacuje deo snage (negde čak do 100% snage) na točak koji ima bolji dodir sa podlogom.
Takođe je i merilo da li auto beži preko nosa u krivini kao što beži kod Kodiaqa a to je poznata mana Haldexa.
To je tvoja individualna stvar, ja npr volim da imam pogon na sva 4 točka i kad vozim mnogo brže od tih 15km/h, kada pada sneg, kiša, kad je put klizav...Rocktheroad napisao: 08 Sep 2018, 04:27Meni može da se isključi i na 15km/h jer nisam ni ujednom SUV vozilu savladavao teze terene preko te brzine.
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Pa jesi malopre rekao da 4x4 ostaje i preko te brzine a da samo taj kobajagi ofroad mod radi do te brzine? Opet navoditi offroad potencijale kao nesto vrhunsko u cisto putnickom automobilu je tek van pameti. Ako je mitsubishi bolji za offroad onda je sigurno i za toliko losiji na putu.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Haldex nema nikakve veze sa prebacivanjem snage na tocak koji ima bolji dodir sa podlogom, to radi abs sistem i aktivno kocenje i deo je ESP sistema i to imaju i 4x2 i 4x4 modeli. Ovim mislim na prebacivanje trakcije levo desno, ne napred nazad.Woodoo napisao: 08 Sep 2018, 14:01 I opet se mešaju babe i žabe u vezi off road moda. On se ne odnosi na 4x4 pogon i aktivacija te opcije ne utiče na to kako će se u Kodiaqu ponašati pogon. Ne postoji mogućnost da vozač svojom voljom utiče na isti pritiskanjem bilo kakvog tastera. Samo ovde mogu da pročitam da je Haldex (koji btw nije pravi 4WD) iz Škode bolja opcija od pravog 4WD gde sistem gubitkom trakcije na nekom od točkova prebacuje deo snage (negde čak do 100% snage) na točak koji ima bolji dodir sa podlogom.
Vise puta je receno da offroad i snow profili aktiviraju stalni 4x4 , ne kapiram da je to toliko tesko prihvatiti ?
Inace na koji nacin haldex nije pravi 4wd, pojasni nam taj detalj ? Definitivno nisi uzeo da pogledas kako haldex radi i iznosis neko svoje vidjenje stvari.
Haldex kada se aktivira na 100% (snow i offroad) drzi aktivan prenos na zadnji diferencijal, znaci u tom modu je aktivan zadnji pogon kao i svaki 4x4 auto, nema bas nikakve razlike.
Jedino sto nema je zakljucavanje diferencijala ali se to nadomescuje aktivnim kocenjem tocka koji kliza, ali ni svaki 4x4 nema diff-lock pa to i nije diskutabilno uopste da bi smo to razmatrali, a skoda makar to ima indirektnim putem i radi do tih famoznih 30km/h.
I jos jednom cu ponoviti da u offroad profilu mozes voziti i 120km/h , 4x4 pogon je aktivan 100% vremena, a ne po potrebi, i ne zavisi od brzine.
-
- Postovi: 65
- Pridružio se: 25 Dec 2017, 19:55
Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Koliko pratim temu, ti si taj koji stalno mesa babe i žabe. Pričaš čas o 4wd, čas o awd, pa čas o pogonu na dva točka i apsolutno se oglušuješ o činjenice koji drugi iznose ili ih izvrćeš.Woodoo napisao:Naravno da je merilo, jer ako Grip Control u Pežou (koji uopšte nema pogon) funkcioniše na 2 ili 3 puta većim brzinama ne mogu da prihvatim da je 30 km/h bolje, nikako nije.Rocktheroad napisao: 08 Sep 2018, 04:27Nadam se da ti nije merilo ozbiljnosti 4x4 sistema maksimalna brzina kad se iskljucuje Off-road mod.
I opet se mešaju babe i žabe u vezi off road moda. On se ne odnosi na 4x4 pogon i aktivacija te opcije ne utiče na to kako će se u Kodiaqu ponašati pogon. Ne postoji mogućnost da vozač svojom voljom utiče na isti pritiskanjem bilo kakvog tastera. Samo ovde mogu da pročitam da je Haldex (koji btw nije pravi 4WD) iz Škode bolja opcija od pravog 4WD gde sistem gubitkom trakcije na nekom od točkova prebacuje deo snage (negde čak do 100% snage) na točak koji ima bolji dodir sa podlogom.
Takođe je i merilo da li auto beži preko nosa u krivini kao što beži kod Kodiaqa a to je poznata mana Haldexa.
Naravno da će ControlGrip, select Grip, odnosno MarketingGrip imati te asistencije i do 200km/h ako treba, posto nemaju 4x4. Druga je stvar koliko to ima smisla od trenutka kad si pokrenuo auto i uhvatio momentum.
Da pažljivije čitaš skapirao bi da Kodiaq, verovatno i svaki Haldex sistem ima permanentno dostupan 4x4 bez obzira na brzinu. Off-road asistencije se isključuju nakon 30kmh, jer su sve inače bazirane za pokretanje, izvlačenje auta. Nakon 30 km/h imaš dostupan 4x4 koji se aktivira kada se stvori potreba za tim.Woodoo napisao:To je tvoja individualna stvar, ja npr volim da imam pogon na sva 4 točka i kad vozim mnogo brže od tih 15km/h, kada pada sneg, kiša, kad je put klizav...Rocktheroad napisao: 08 Sep 2018, 04:27Meni može da se isključi i na 15km/h jer nisam ni ujednom SUV vozilu savladavao teze terene preko te brzine.
Za vožnju po snegu a Kodiaq ima poseban mod, no to nisam još probao posto sam testirao auto kad nije bilo snega.
No da se vratim na temu koju je čovek pokrenuo.
Posto u ovoj klasi ne možemo pričati o pravom off-roadu (Kodiaq u uputstvu ima napomenu da nije pravi SUV), a po meni je isto tako suludo pričati o sportskoj/reli vožnji za ovu klasu. Sve se svede na to da je 4x4 tu da pokrene auto i interveniše u kriznim situacijama. Samo za ovo prvo sam našao objektivne testove, drugo je u vrlo subjektivnom domenu.
Kada sam birao auto gledao sam roller testove - isti uslovi za sve. Tu mi je najbolji utisak ostavio Subaru AWD, a Haldex se pokazao sasvim pristojnim, čak me je iznenadilo koliko brzo reaguje na proklizavanje:
Za Kodiaq nisam našao, ali eto volim da mislim da je on tezi, pa da je uhvatio taj zadnji točak bez potrebe da neko predaje na zadnju klupu.
Za Hondu sam našao prilično star video, ali me je razočarao:
Pored toga nije mi se svideo enterijer, infotainment, CVT, ni motorizacija a najmanje cena kad se napakuje u full-u.
Mazda CX-5 mi je bila najozbiljniji kandidat:
Ali nije mi se svidelo ogibljenje, previše je mekano i veličina je bila minus za mene.
Evo kako je prošao taj famozni Super AWC:
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19

Evo odozdo iz ovog blata pa do gore, bez ikakvog zastoja. Sintetički testovi su đoka, eno i Outback briljirao na sintetici, zaglavili ga a dok su se setili da isključe i xDrive i TC, jedva prošli.
Model iz 2014 iz ovog klipa iznad je i pre restilizacije. Jeste bio urađen update na pogonu ali je i dalje ponajgori po testovima (na ovom istom je i dalje pao).
Noviji model kakvog gleda steva može da se vidi na onom američkom klipu, onaj baja s kačketom pegla po onim brdima baš se vidi da nisu njegova.
CR-Va su izvlačili pravim džipom, mada se žalio malo i na gume, nisu zimske.
Kažu do 40% može na ovom novom da ide pozadi.
Boringly average, but also perfect for school run mums
-
- Postovi: 65
- Pridružio se: 25 Dec 2017, 19:55
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Možda jeste sintetika, ali objektivnost pre svega... inače za off road više volim ruske testove, možda i jedino sto od njih valja 
I slično.... no svaki put ostaje pitanje da li je do vozača, da li je auto pre toga razrovao, da li su uključili šta treba, itd...

I slično.... no svaki put ostaje pitanje da li je do vozača, da li je auto pre toga razrovao, da li su uključili šta treba, itd...
- grujicd
- Postovi: 9052
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Dosta ste otišli u offtopic, čovek je lepo rekao da ga ne zanima offroad. To uostalom važi i za veliku većinu vlasnika takvih vozila, uključujući i mene. Ne silazi se puta, ali se zato ponekad prođe krš zemljanim putem (ali i dalje putem) gde sem tebe ide samo Golf 2, od Golfa trojke se ne usuđuju, popneš se na ivičnjak ne razmišljajući o braniku, lakše izađeš sa parkinga kad padne sneg, siđeš malo sa puta kad se mimoilaziš sa nekim gde je usko po Bosni ili CG, priđeš malo bliže plaži u Grčkoj (ali i dalje ne ideš na meki pesak) i to je to. Ima, bar na Balkanu, dosta situacija gde ti znače veći klirens i gume baloni, mnogo više nego što ti treba 4x4. Naravno, ko živi u strmoj sporednoj ulici koja je treći prioritet za čišćenje snega ima mnogo veću potrebu i za dobrim pogonom. Za nas ostale klirens i deblje gume prave najveću razliku u odnosu na klasična vozila.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15355
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
+1
Ovaj moj mali SX4 popnem gde hoću, a i kratak je, pa je za parkiranje super. Kada se siđe sa puta, nema potrebe da vozim kao po jajima. Osim toga, dosta se lakše ulazi/izlazi, u odnosu na klasične automobile.
Uz to, jeste 4x4, koji sam realno koristio jednom, iz zezanja, na zemljanim brdskim putevima po Tari. Izašao bih i sa prednjim pogonom, naravno, ali sam tražio razliku. Naravno da ima razlike, druga priča van asfalta, na uzbrdici, pa još prašnjavo, ali nije da mi realno treba. Neću ga u glib.
TapaT
Ovaj moj mali SX4 popnem gde hoću, a i kratak je, pa je za parkiranje super. Kada se siđe sa puta, nema potrebe da vozim kao po jajima. Osim toga, dosta se lakše ulazi/izlazi, u odnosu na klasične automobile.
Uz to, jeste 4x4, koji sam realno koristio jednom, iz zezanja, na zemljanim brdskim putevima po Tari. Izašao bih i sa prednjim pogonom, naravno, ali sam tražio razliku. Naravno da ima razlike, druga priča van asfalta, na uzbrdici, pa još prašnjavo, ali nije da mi realno treba. Neću ga u glib.
TapaT
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
@ ddanijelle, da li se ne razumemo ili različito interpretiramo ne znam. Izvinjavam ti se unapred što nemam vremena detaljno da objašnjavam, posebno jer ima dosta tekstova na webu koji se bave opisom pogona (posebno onih koji se bave različitim pogonima istovremeno: 4WD, AWD, 4x4...) Ono što sam napisao za Haldex stoji i u teroiji i praksi. I za to kakav je pogon i za bežanje preko nosa je karakteristika koju sam na Kodiaqu nekoliko puta u praksi osetio (verovatno je izraženo zbog težine). U vezi snow i off road tastera, da ne kvarim dalje temu samo ću još ovo da postavim:
https://www.driving.co.uk/car-reviews/c ... da-kodiaq/.
Spominje snow mod a levo stoji i rezime pozitivnih i negativnih utisaka. Koliko znam, a moram da priznam da samo povremeno pratim njihove emisije, on generalno ima veoma pozitivno mišljenje o Škodi.
Staze jesu bile snežne, ali sa simulacijama nekih situacija koje mogu da se dese i u svakdonevnoj vožnji, tj putovanjima. Mazda CX-5, koja mi je do tada bila top ponude u klasi je pokazala ozbiljne nedostatke, verovatno su zasrali sa torque vectoringom, a to nisam mogao da primetim u normalnoj vožnji ranije. Posle mi je drug pričao da je isti problem primetio kad je išao na skijanje sa svojom mazdom.

Ovo je dobro, kupite Škodin SUV koji u stvari nije pravi SUV.
https://www.driving.co.uk/car-reviews/c ... da-kodiaq/.
Spominje snow mod a levo stoji i rezime pozitivnih i negativnih utisaka. Koliko znam, a moram da priznam da samo povremeno pratim njihove emisije, on generalno ima veoma pozitivno mišljenje o Škodi.
Za ovo se slažem i trudiću se više da ne opterećujem temu time. Samo još nešto da dodam. Danas je mnogo bitnije da vozač ima SUV izgled auta, dosta prostora i eventualno neki pogon bez da ulazi u to kakav je. Ja sam imao sreću (i nadam se da mi to neće biti jedina prilika) da probam nekoliko različitih pogona na ovoj stazi http://www.testworld.fi/grujicd napisao: 09 Sep 2018, 07:43Dosta ste otišli u offtopic, čovek je lepo rekao da ga ne zanima offroad.
Staze jesu bile snežne, ali sa simulacijama nekih situacija koje mogu da se dese i u svakdonevnoj vožnji, tj putovanjima. Mazda CX-5, koja mi je do tada bila top ponude u klasi je pokazala ozbiljne nedostatke, verovatno su zasrali sa torque vectoringom, a to nisam mogao da primetim u normalnoj vožnji ranije. Posle mi je drug pričao da je isti problem primetio kad je išao na skijanje sa svojom mazdom.
Koje činjenice? Ti nemaš činjenice, samo youtube snimke kojima pokušavaš da ubediš sebe da si kupio ozbiljan SUV. Pri tom, ne razumeš te snimke. Do ovog upisa nisam spomenuo AWD niti govorio o razlici između 4WD, AWD i sl već koristio taj izraz za pogon uopšte, priviđa ti se.Rocktheroad napisao: 08 Sep 2018, 17:49Pričaš čas o 4wd, čas o awd, pa čas o pogonu na dva točka i apsolutno se oglušuješ o činjenice koji drugi iznose ili ih izvrćeš.
Naravno da možemo! Postoje i drugi proizvođači, Toyota, Mitsubishi, Nissan, Jeep... možda ne toliko popularni kod Srba koji daju mnogo ozbiljnije off road karakteristike u istoj klasi.Rocktheroad napisao: 08 Sep 2018, 17:49 Posto u ovoj klasi ne možemo pričati o pravom off-roadu (Kodiaq u uputstvu ima napomenu da nije pravi SUV)
Ovo je dobro, kupite Škodin SUV koji u stvari nije pravi SUV.

Kako je prošao? Ti si 'ladno ovo napisao kao da je na snimku S-AWC loše prošao. Mora malo bolje predznanje da se ima za ovakve diskusije.
-
- Postovi: 65
- Pridružio se: 25 Dec 2017, 19:55
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
@woodoo, nemam nameru da se raspravljam sa tobom, vide ljudi šta si pisao, šta sam ja pisao... pametan može sve razumeti. Ono sa čime se mogu da se složim je da treba prekinuti o Offroadu i držimo se toga.
Oni sto nene zanima da li će se biti i verzija sa 7 sedišta? Pocetkom godine to nisu znali da mi kažu... od tada nisam pratio...
Oni sto nene zanima da li će se biti i verzija sa 7 sedišta? Pocetkom godine to nisu znali da mi kažu... od tada nisam pratio...
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Ji 4tze: gledamo CX5, svidja nam se, ali je neki cenovnik koji smo dobili bio sa malo jacim cenama od ocekivanih.
Svraticu ovih dana da vidim X trail u Nissan salonu blizu Metroa u Zemunu.
Kabal
XC60 tj Volvo iskreno nismo ni gledali.
Pogledacu sad
Svraticu ovih dana da vidim X trail u Nissan salonu blizu Metroa u Zemunu.
Kabal
XC60 tj Volvo iskreno nismo ni gledali.
Pogledacu sad
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- pedja
- član 001
- Postovi: 15355
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
XC40 mi je bio wow, onaj napucani, od 40k€. U XC60 nisam hteo ni da sedam 
Onaj momak u Nissan LFu (taj na starom novosadskom) je baš prijatan. Tu mi je Navara ostavila baš jak utisak. Zlatno čudovište u fulu
TapaT

Onaj momak u Nissan LFu (taj na starom novosadskom) je baš prijatan. Tu mi je Navara ostavila baš jak utisak. Zlatno čudovište u fulu

TapaT
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Ako se uklopi u budzet, ne bih gledao dalje od XC60.
Vozio sam CX5 sa najjacim motorom i paketom opreme, vozio CR-V takodje u najjacem paketu, sedeo u Skodi i XC60.
XC60 enterijer je na nivou GLC-a, pored toga sto su mi jednako prelepi.
Sve ovo ostalo, vidi se da je klasa ispod.
CX5 je meni bio malo tvrdji, crv mi se ucinio previsok, dosta vise se naginjao.
Vozio sam CX5 sa najjacim motorom i paketom opreme, vozio CR-V takodje u najjacem paketu, sedeo u Skodi i XC60.
XC60 enterijer je na nivou GLC-a, pored toga sto su mi jednako prelepi.
Sve ovo ostalo, vidi se da je klasa ispod.
CX5 je meni bio malo tvrdji, crv mi se ucinio previsok, dosta vise se naginjao.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.