P.S. znam da ima i podforum o uljima ali pise iskustva o uljima i gorivima pa sam zato odlucio da postavim u podforumu servis
Koje ulje za citroen c4 2.0 HDI 2005?
Koje ulje za citroen c4 2.0 HDI 2005?
Pozdrav, drug bi da menja ulje u svom autu pa me zamolio da se raspitam koje je najbolje?
P.S. znam da ima i podforum o uljima ali pise iskustva o uljima i gorivima pa sam zato odlucio da postavim u podforumu servis
P.S. znam da ima i podforum o uljima ali pise iskustva o uljima i gorivima pa sam zato odlucio da postavim u podforumu servis
Re: Koje ulje za citroen c4 2.0 HDI 2005?
Da je moj auto sipao bih total u njega. Samo treba da vidi kakvo tacno, da li ima dpf i tako to i odabere neko totalovo.
Re: Koje ulje za citroen c4 2.0 HDI 2005?
http://www.peugeot.com.au/media/deliacm ... df583b.pdf
Ovo je za Pug, ali kodovi motora su isti. U principu, trebao bi da sipa Total Quartz 9000 5w40 ili Ineo ECS. Mozda bi Ineo bio bolji zbog FAP filtera...
Ovo je za Pug, ali kodovi motora su isti. U principu, trebao bi da sipa Total Quartz 9000 5w40 ili Ineo ECS. Mozda bi Ineo bio bolji zbog FAP filtera...
Re: Koje ulje za citroen c4 2.0 HDI 2005?
Ako ima dpf, onda obavezno low saps ulje. Inace ce mu se brze zapusiti filter, barem tako kazu inzenjeri.
Re: Koje ulje za citroen c4 2.0 HDI 2005?
Kakve veze ulje ima sa DPF? Ne sagoreva ulje u auspuhu, nego gorivo.
Moja pretpostavka je da za DPF vozila ide ulje otpornije na mešanje sa naftom, jer nesagorela nafta delom ide u izduv, a delom se spušta u karter i razblažuje ulje.
Mnogi cenjeni serviseri kapiraju da ulje nekako sagoreva u filtru, samo meni nije jasno kako i kojim putem dospeva tamo?
Moja pretpostavka je da za DPF vozila ide ulje otpornije na mešanje sa naftom, jer nesagorela nafta delom ide u izduv, a delom se spušta u karter i razblažuje ulje.
Mnogi cenjeni serviseri kapiraju da ulje nekako sagoreva u filtru, samo meni nije jasno kako i kojim putem dospeva tamo?
Re: Koje ulje za citroen c4 2.0 HDI 2005?
SAPS (Sulphated Ash, Phosphorus and Sulphur)
low SAPS -> znaci da ih ima manje u ulju, a to sve rezultuje duzim vekom trajanja filtera cestica.
To je teorija, koliko je to u praksi ne znam, ali verujem da jeste, jer verujem inzenjerima
U principu nista te ne kosta, svejedno moras kupiti ulje, tako da samo odaberes pravo i to je to.
low SAPS -> znaci da ih ima manje u ulju, a to sve rezultuje duzim vekom trajanja filtera cestica.
To je teorija, koliko je to u praksi ne znam, ali verujem da jeste, jer verujem inzenjerima
U principu nista te ne kosta, svejedno moras kupiti ulje, tako da samo odaberes pravo i to je to.