DukeNS napisao: 16 Avg 2017, 22:31 ...
Za 5 godina je presla 230.000 km. Placena je 26.500, a na to jos treba dodati 3.500 za lizing. Kasko je za taj period izasao 4.500, servis 10.000, gume 2.500, a gorivo 20.000, sto daje ukupnu cifru od 67.000 €.
...
2017 Mazda CX-5
Re: 2017 Mazda CX-5
Kad se spomene Mazda CX-5 2.2 odmah se setim ovoga:
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: 2017 Mazda CX-5
10 000e za servis? 

Re: 2017 Mazda CX-5
Nije.
Re: 2017 Mazda CX-5
Mislio je na ukupno odrzavanje i popravke. Ja sam dao daleko vise za 230k km, to jest, nazalost moj cale 
Neko me pitao za udobnost cx 5.
Ok je, tvrdja je, ali nije neprijatna, lepo se vozi za suv.
Opet, ne bih dao 35k za cx5, kada znam da ima xc60 za 39k sa jacim dizel motorom i boljim automatikom, sa sve jeftinijom registracijom(2.0 vs 2.2)
Pored GLCa, XC60 mi je favorit u klasi.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Neko me pitao za udobnost cx 5.
Ok je, tvrdja je, ali nije neprijatna, lepo se vozi za suv.
Opet, ne bih dao 35k za cx5, kada znam da ima xc60 za 39k sa jacim dizel motorom i boljim automatikom, sa sve jeftinijom registracijom(2.0 vs 2.2)

Pored GLCa, XC60 mi je favorit u klasi.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: 2017 Mazda CX-5
Ta cena Volvoa je akcijska sa bilborda za skromno opremljenu varijantu, kao teaser. To se ne poredi sa jako opremljenim CX5 bez popusta. XC60 bez minimum 45000 nije vredan razmatranja. Naravno, da može i mnogo, mnogo više. Ipak je on primetno skuplji od CX5, Kodiaqa, 5008...
- pedja
- član 001
- Postovi: 15354
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: 2017 Mazda CX-5
40k je napucan XC40
TapaT
TapaT
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: 2017 Mazda CX-5
I dalje mi nije jasno 10 000e za 5god za servis? Sta je radjeno na njemu? 

Re: 2017 Mazda CX-5
Ono sto sam ja video je bas solidna oprema.starac vujadin napisao: 12 Sep 2018, 20:28 Ta cena Volvoa je akcijska sa bilborda za skromno opremljenu varijantu, kao teaser. To se ne poredi sa jako opremljenim CX5 bez popusta. XC60 bez minimum 45000 nije vredan razmatranja. Naravno, da može i mnogo, mnogo više. Ipak je on primetno skuplji od CX5, Kodiaqa, 5008...
https://www.volvocentar.rs/pdf/cenovnic ... i_XC60.pdf
Navi, led svetla, 8ZF automatik, 190ks 2.0 dizel, dual klima, digitalna instrument tabla, jaci audio sistem, elektro preklopivi retrovizori, apple car play, android auto, tempomat, itd...
Meni se cini opremljeniji od 90% automobila na ulicama.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2017 Mazda CX-5
Piše tamo odakle je citat, na sledećoj stranici recimo.speedy stikis napisao: 12 Sep 2018, 22:13 I dalje mi nije jasno 10 000e za 5god za servis? Sta je radjeno na njemu?![]()
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: 2017 Mazda CX-5
Ja se izvinjavam 

- Kornjaca Rade
- Postovi: 3928
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: 2017 Mazda CX-5
Ne ide takav auto bez AWD.Xepoj87 napisao:Ono sto sam ja video je bas solidna oprema.starac vujadin napisao: 12 Sep 2018, 20:28 Ta cena Volvoa je akcijska sa bilborda za skromno opremljenu varijantu, kao teaser. To se ne poredi sa jako opremljenim CX5 bez popusta. XC60 bez minimum 45000 nije vredan razmatranja. Naravno, da može i mnogo, mnogo više. Ipak je on primetno skuplji od CX5, Kodiaqa, 5008...
https://www.volvocentar.rs/pdf/cenovnic ... i_XC60.pdf
Navi, led svetla, 8ZF automatik, 190ks 2.0 dizel, dual klima, digitalna instrument tabla, jaci audio sistem, elektro preklopivi retrovizori, apple car play, android auto, tempomat, itd...
Meni se cini opremljeniji od 90% automobila na ulicama.
Re: 2017 Mazda CX-5
Zavisi za sta se uzima.
Vecini ljudi je AWD mana, samo im podize potrosnju za litar, 2, a ne sluzi nicemu, osim da 10s brze izadjes sa parkinga.
Licno, nikada nisam osetio potrebu za AWD, a vozim RWD ceo zivot. Pogotovo u odnosu na FWD auto ne bih imao potrebe i SUV te klase bi mi sluzio zarad prakticnosti.
Ja bih svakako pre uzeo tog Volvoa, nego Mazdu, i ako mi se i Mazda svidela.
Provoza se, sedne, procacka, pa odluci
Vecini ljudi je AWD mana, samo im podize potrosnju za litar, 2, a ne sluzi nicemu, osim da 10s brze izadjes sa parkinga.
Licno, nikada nisam osetio potrebu za AWD, a vozim RWD ceo zivot. Pogotovo u odnosu na FWD auto ne bih imao potrebe i SUV te klase bi mi sluzio zarad prakticnosti.
Ja bih svakako pre uzeo tog Volvoa, nego Mazdu, i ako mi se i Mazda svidela.
Provoza se, sedne, procacka, pa odluci

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3928
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: 2017 Mazda CX-5
Ne verujem ti uopste
. Stalno pricas kako si zaludjen opremom a ovamo bi uzeo pre klot XC60 pored ful CX5. Sa tim istim motorom volvo moze da kosta preko 75k.

Re: 2017 Mazda CX-5
Pa ovo nije klot, si procitao sta sve ima u Business paketu koji je na akciji?
Drugo, pricano je o Mazdi od 35k evra, ne onoj full od 39k.
Treba biti jasno da Mazda ima osetno jeftiniji enterijer, losiji menjac, losiji motor, registracija skuplja 400e godisnje.
Nema sile da je udobnost i prakticnost na nivou Volvoa.
Ima prednost tog AWD pogona kome to treba i par stvari u opremi.
Opet, meni je navi i ceo multimedia sistem bio los u Mazdi, kao oni aftermarket sistemi za kola.
Drugo, pricano je o Mazdi od 35k evra, ne onoj full od 39k.
Treba biti jasno da Mazda ima osetno jeftiniji enterijer, losiji menjac, losiji motor, registracija skuplja 400e godisnje.
Nema sile da je udobnost i prakticnost na nivou Volvoa.
Ima prednost tog AWD pogona kome to treba i par stvari u opremi.
Opet, meni je navi i ceo multimedia sistem bio los u Mazdi, kao oni aftermarket sistemi za kola.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.