Suzuki SX4 - generalna tema
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Moj je presao 70k km na gas i sedista ventila su bila ok. Sve je reseno podloskama.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Uobicajeno je da se plocicama proverava zazor na +-150,000km intervalima ili koji je vec za veliki servis.
Na gas obicno posle 250-350,000 km se primete promene na sedistima ventilai nastane potreba da se naknadno posle fabrike podesava plocicama.
Na gas obicno posle 250-350,000 km se primete promene na sedistima ventilai nastane potreba da se naknadno posle fabrike podesava plocicama.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15316
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Pitam ja za preciznost dijagnostike, tj da li može biti nešto drugo. Ne, kaže da je samo katalizator, ništa drugo. Ne može biti senzor ili tako nešto. Nisam znao da je ta preciznost, ali Japan...McGruja napisao:Kako znaju da je katalizator?
Neka pogleda to neko ko se razume u dijagnostiku, jako su male šanse da je katalizator
Edit:
Ne razumem ugradnju plina, i nikad neću to razumeti
Ili kupite fabriku, ili dizela

P.s. Nova Vitara stiže za dve--tri nedelje.
TapaT
- dag81
- Postovi: 7498
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Jes jes, preciznost pa lad se javi ponovo problem kazu ti pa bio ke i katalizator. 
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Peđa, ako nekad želiš, dođi da pogledamo auto, vidimo trimove i O2 senzore
Druga opcija je da ga pogleda Babić, njemu bih verovao
Druga opcija je da ga pogleda Babić, njemu bih verovao
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32157
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Svakako potraži i drugo, pa i treće mišljenje. Za plin babić, slažem se. Oko motora nije ni Novi sad daleko, tebi makar koji si stalno na putu. Meni je malo čudna priča iskreno.
I batali NIS za plin. Ja sipam isključivo na Petrolu. Kažu i MOL da je dobar.
I batali NIS za plin. Ja sipam isključivo na Petrolu. Kažu i MOL da je dobar.
Posetite www.garaza.rs !
- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Šta tu ima da se ne razume? Imaš opciju da voziš benzinca a imaš potrošnju dizelaša. I još si ekološki najčistiji moguće. Zimi se greješ kao čovek, ne moraš da strepiš hoće li ti se zamrznuti gorivo, ne bojiš se skupih kvarova i još 100 drugih mana dizelaša. Ja recimo nikad ne bih vozio čistog benzinca. A dizela (privatno) tek pogotovo, ma ni mrtav. I još postoji i fabrički plin, dakle čista fabrika, kako kažeš.McGruja napisao:Ne razumem ugradnju plina, i nikad neću to razumeti
Ili kupite fabriku, ili dizela

TT
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Živi bili pa videli.
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Ako je fabricki to tako napravljeno, to je prihvatljivo skroz
Ja govorim o modifikacijama i naknadnoj ugradnji
Ja govorim o modifikacijama i naknadnoj ugradnji
- pedja
- član 001
- Postovi: 15316
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Saša, napisao sam poduži post, sa poređenjem tih potencijalnih dizel kvarova, pretvorenih u realne, na uzorku mojih službenih dizel vozila. U firmi imamo (i ukupno smo imali) samo jednog benzinca, koji se i najmanje vozi. U pitanju je mnogo km.Saša napisao:Šta tu ima da se ne razume? Imaš opciju da voziš benzinca a imaš potrošnju dizelaša. I još si ekološki najčistiji moguće. Zimi se greješ kao čovek, ne moraš da strepiš hoće li ti se zamrznuti gorivo, ne bojiš se skupih kvarova i još 100 drugih mana dizelaša. Ja recimo nikad ne bih vozio čistog benzinca. A dizela (privatno) tek pogotovo, ma ni mrtav. I još postoji i fabrički plin, dakle čista fabrika, kako kažeš.McGruja napisao:Ne razumem ugradnju plina, i nikad neću to razumeti
Ili kupite fabriku, ili dizela
TT
Ne bi verovao koliko smo novca uložili u te famozne dizel kvarove. A tek kada uporedimo druge blagodeti dizela, za sitnu razliku u parama... Priznajem samo ekologiju.
Obrisao sam post, ne želim da ovo pređe u još jednu "plin vs ostali" temu. O drugim stvarima se sa tobom i može pričati, ali brate, kao da distribuiraš plin

TapaT
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32157
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Lako se prebace postovi, ali mislim da nema šta tu da se priča i objašnjava. Izbor postoji i svako ima pravo da odabere ono što mu najviše prija i što misli da je najbolje. Tačka.


Posetite www.garaza.rs !
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Peđa, imaš pp 

- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Ne želim ni ja polemike tamo gde im mesto nije, ali me jednostavno iznervira kad se neko iščuđava što ljudi voze na plin. Ja se isto tako iščuđavam nekom ko vozi čisto na benzin. Meni vera prosto ne dozvoljava da bacam pare kroz auspuh, kad već imam i opciju da se vozim maltene upola jeftinije i još sam ekološki "10 klasa" iznad bilo kojeg dizelaša.pedja napisao: 18 Sep 2018, 09:49Obrisao sam post, ne želim da ovo pređe u još jednu "plin vs ostali" temu. O drugim stvarima se sa tobom i može pričati, ali brate, kao da distribuiraš plin


Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Izbor goriva postoji pa ne bih ulazio u to sta je kome prihvatljivije i bolja opcija ali se ne bih slozio sa iznetim ako pricamo o danasnjem vremenu.McGruja napisao: 18 Sep 2018, 09:17 Ako je fabricki to tako napravljeno, to je prihvatljivo skroz
Ja govorim o modifikacijama i naknadnoj ugradnji
Posto pominjes modifikacije pretpostavljam da mislis na karburatorske motore i stare sisteme koji su se morali modifikovali prema motoru i zahtevali sto znanja sto prakticnog iskustva da bi sve leglo kako treba,
Danas i zadnjih 10tak godina je plinski sistem fabricki napravljen za 99,99% modela vozila koja su bila u prodaj kao solo bnezinskai , nema nikakvih improvizacija. Montaza je na istom principu kao i montaza benzinskog ili dizel sistema- namesti, zasrafi, proveri, podesi.
Isto kao sto proiizvodjaci auta ugradjuju od gotovih u nekoj drugoj fabrici napravljenih dizel ili benzin elemenata sistema ubrizgavanja goriva.
Kod danasnjih sistema ubrizgavanje plina je common rail sistem i radi na istim principima kao i common rail benzina i common rail dizela a poslednja generacija nema svoje dizne vec se TNG ubacuje kroz benzinske dizne i nema naknadnih podesavanja jer se mape same regulisu.
Plug and play.
Prilikom ugradnje TNG naknadno se nista ne modifiukuje na autu koji koristi benzin, dodaju se dodatni elementi poput rezervoara sa njegovom opremom i cevi za dovod goriva.
Ugradnja TNG nije neka ekperimentalna modifikacija vec rutinski proces vec sproveden na desetinama miliona vozila.
Sa tehnickom dokumentacijom proizvodjaca, obicno jos i nacrtano.
Znatno komplikovanije i sa vise rizika su promene na trapovima ili sistemu osvetljenja gde se mnogo lakse zezne.
Zahtevnija je ugradnja multimedije nego TNG.