



Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Ako se nesto nije menjalo CX-5 bi trebalo da je interventna. Kada su prosle godine ganjali one likove u audi-ju sto su kidnapovali nekog lika na detelinari interventna je bila u CX-5, bili su i u ovoj emisijimember napisao: 15 Sep 2018, 00:50 Čekaj bre, kako je to propisno zaustavljanje sa blicanjem iza ledja?
Mene uopšte čudi kako ih je skontala da je to policija?
Ona kaže da nakon blicanja su 2put pustili sirenu na 1 sekundu dok je čekala zeleno da skrene ulevo, sirena ono kad nakratko zareži (ne znam kako da opišem).
Ona je kroz retrovizor skontala nešto "nabudženo" na krovu da se radi o policiji.
A plavu rotaciju su upalili tek kad se ona zaustavila nakon 50m i zaustavili se iza nje. Tad nisu ni morali da je pale pošto je već stala max sa strane gde nikom živom ne smeta.
Moje pitanje je: zar nije logično da policija zaustavi tek kad prodje ispred vozila, kad daje jasan znak da se zaustavi vožnja itd.?
Dakle, jasno ispred vozila kojeg zaustavljaju.
Npr. Žena kaže da je u pitanju bio beli džip. U NS, beli policijski džipovi su: Škoda Yeti i Mazda CX-5 (saobraćajna) i Pajero (Interventna).
I ona nema pojma koja je ekipa, jer ....su stali iza nje , i od plave rotacije nije uspela da prepozna, policajac je bio nekulturan, ...a na kraju nije hteo da da podatke o sebi.
A kazi mi samo kad si videl presretaca da je stao iza zaustavljenog vozila, ako imamo u vidu sve to sto si nabrojao a vezano za bezbednost kako gradjana tako i policije.H4wkeye napisao:Ja sam te razumeo da su blicnuli pa onda upalili rotaciju. U ovom slucaju, trebali su da upale rotaciju odmah, a ne nakon sto je stala. Zaustavlja se uvek da vozilo bude ispred tebe zbog bezbenosti, kako ostalih ucesnika u saobracaju jer ce prvo da naidju na sluzbeno vozilo sa upaljenom rotacijom, lakse se uoci, tako i same patrole i zaustavljenog vozila. A drugo, da bi imao preglednost koga zaustavljas i da ga vidis jasno, sta radi u vozilu, mozda ima oruzije itd. Ako bi stao izpred bio bi ti iza ledja, sto je potencijalno opasno. U slucaju bezanja si takodje bezbedniji, a i lakse se pojuri. Ovako moze da te udari autom na primer.
Meni to lici na interventnu iskreno. Oni znaju da budu tako malo, khm, da se ne izrazim sad.
Ne mora, dovoljno bi bilo da recimo na blendi za sunce ima displej. Samo lepo isprogramira šta treba da se vidi na displeju i nema brige.ftj napisao: 18 Sep 2018, 08:30 On mora da te pretekne da bi ti pokazao na onom znaku pratite nas, bilo bi nezgodno da se opet nekako vrati iza tebe a neprakticno da te voze do sledeceg izlaza sa autoputa pa je izabrano ovo najgore po bezbednost resenje.
Ali je bas bilo price da pogotovo na auto-putu u zaustavnoj treba da bude iza zbog bezbednosti.ftj napisao:On mora da te pretekne da bi ti pokazao na onom znaku pratite nas, bilo bi nezgodno da se opet nekako vrati iza tebe a neprakticno da te voze do sledeceg izlaza sa autoputa pa je izabrano ovo najgore po bezbednost resenje.
Naravno da i za njih vaze sva pravila sluzbe i zakoni kao i za ostale. Presretac zaustavlja tako zato sto imaju tablu pozadi gde pise policija pratite nas. Tako da generalno, trebalo bi da se zaustavljanje vrsi na nekom parkingu/pumpi/iskljucenju, ne u zaustavnoj traci.fubaler napisao: 18 Sep 2018, 07:46A kazi mi samo kad si videl presretaca da je stao iza zaustavljenog vozila, ako imamo u vidu sve to sto si nabrojao a vezano za bezbednost kako gradjana tako i policije.H4wkeye napisao:Ja sam te razumeo da su blicnuli pa onda upalili rotaciju. U ovom slucaju, trebali su da upale rotaciju odmah, a ne nakon sto je stala. Zaustavlja se uvek da vozilo bude ispred tebe zbog bezbenosti, kako ostalih ucesnika u saobracaju jer ce prvo da naidju na sluzbeno vozilo sa upaljenom rotacijom, lakse se uoci, tako i same patrole i zaustavljenog vozila. A drugo, da bi imao preglednost koga zaustavljas i da ga vidis jasno, sta radi u vozilu, mozda ima oruzije itd. Ako bi stao izpred bio bi ti iza ledja, sto je potencijalno opasno. U slucaju bezanja si takodje bezbedniji, a i lakse se pojuri. Ovako moze da te udari autom na primer.
Meni to lici na interventnu iskreno. Oni znaju da budu tako malo, khm, da se ne izrazim sad.
Neste je trulo dakle u drzavi Danskoj.
Ili gospodu iz presretaca bas briga za bezbednost gradjana(misleci na ono kad zaustavljaju, jeste nemaju rotaciju ali imaju mnogo jake blinkere koji se cak vise primete od same rotacije), pa ih briga za njihovu bezbednost u smislu da ne znaju koga su zaustavili i da li isti ima oruzije kod sebe i na kraju zbog bezanije zaustavljenog, to su sve razlozi koje si ti rekao kako treba da se zaustavlja i kako je po PSu, i ja se sa svim slazem, a zasto gospoda iz presretaca ne rade po pravilima sluzbe?
Ili za njih ni zakoni(ZoP) ni pravila sluzbe ne vaze, ja sam nezvanicno tako i cuo, bahate se na svakom koraku, al da ne idem u dubinu i srz takvih likova trajalo bi, vec zelim samo tvoje cenjeno misljenje kao kolege da li je njihovo zaustavljanje bezbedno i po njih i po gradjane.
Pozz
Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk