Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
-
- Postovi: 8
- Pridružio se: 13 Sep 2018, 14:50
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Ako nista drugo barem postoji svest o problemu a ne pain in the ... kao ponegde. Videcu sutra sta ce mi reci, pa o tom potom. Cini mi se da je sa porastom konkurencije i prodorom kineske robe (ne samo na trziste auto delova) kvLitet na racun cene otisao u propast. I da na ime “izbora” zapravo u vecini slucajeva ne dobijes potreban nivo kvaliteta, a OEM delovi su preskupi. Barem za nasu plateznu moc. Ovo se ne odnosi na Trio, vise uopstena prica.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32137
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Kad to bude onda ćeš moći i u penziju polako. Pa da imaš vremena da voziš sve ono što ti stoji u garaži.TRIO_driver napisao: 17 Sep 2018, 11:38 ..pa da odem jednom na odmor sa isključenim telefonom kao čovek..![]()

Posetite www.garaza.rs !
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Dok ja dođem do penzije, sve će biti na baterije..
Da nema mojih oldtajmera, ovi moji ne bi ni znali šta je karburator..

Da nema mojih oldtajmera, ovi moji ne bi ni znali šta je karburator..

-
- Postovi: 8
- Pridružio se: 13 Sep 2018, 14:50
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Pozz. Amorti su u pitanju, prednji. Porucen par Kayaba. Ok? Mislim kvalitet ...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Mogao si me i pitati lično, ja sam sedeo igrom slučaja pored Dore, samo nisam odreagovao o čemu se radi dok nisam video da auto odlazi na kamerama..
Kayaba je jedan od najboljih aftermarket proizvođača, nije jeftina, čak naprotiv, ali jako retko sa njom problema da je bilo (i moj omiljeni izbor kod sopstvenih kola, ako imaju u paleti proizvoda).

Kayaba je jedan od najboljih aftermarket proizvođača, nije jeftina, čak naprotiv, ali jako retko sa njom problema da je bilo (i moj omiljeni izbor kod sopstvenih kola, ako imaju u paleti proizvoda).
-
- Postovi: 8
- Pridružio se: 13 Sep 2018, 14:50
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
A ja nisam ni skontao bilo koga u sobi 





-
- Postovi: 8
- Pridružio se: 13 Sep 2018, 14:50
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Ok. Tnx. Nadam se da cemo zamenom amorta resiti problem. A i raduje me sto nije neki skart proizvodjac.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24627
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Nemoj pisati post za postom.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
- Postovi: 8
- Pridružio se: 13 Sep 2018, 14:50
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Postovanje Zivko,
Procitao sam dosta postova na ovom forumu, a i pricao sa vise bliskih ljudi koji su nosili auto u Trio servis. Ukupan utisak je veoma pozitivan.
Ja ozbiljno razmisljam o prelasku sa nemackih automobila na neku azijsku opciju, i racunam da bi postao musterija kod vas.
Imam dileme oko izbora automobila, pa sam hteo zamoliti za misljenje.
Trebao bi mi auto do 2000 kubika: dizel ili benzinac koji dobro podnosi TNG.
Bitno je da auto ima dobar ground clearance (oko 20 cm). Imam praktican zahtev zbog parkiranja u NS urbanistickom ludilu
Gepek auta treba da je poveci - da ima mesta kao u karavanu.
Pravim min. 20.000 km godisnje.
Budzet do 9000 EUR.
Gledao sam Mitsubishi Outlander 2.0 did, ali sam procitao da je u pitanju VW 2,0 PD motor veoma osetljiv gde puca glava i stosta jos skupo. Negde sam cuo da je kasnije od 2008. taj motor popravljen dok VW nije uveo CR 2.0 motore (Mitsubishi presao u medjuvremenu na PSA 2.2dizel). Vase iskustvo?
Takodje sam gledao Qashqai +2, ali cujem oprecna misljenja da li je bolji 1.5 ili 2.0 dizel (meni bi vise odgovarao zbog registracije 1.5)?
Gledao sam i Hyundai i30 karavan (od 2012/13), ali ne znam da li je moguce "podici" redovan auto sa nekim oprugama ili distancerima da ima visi ground clearance? Opet dilema dizel ili benz+tng?
Imate li neki sasvim treci predlog?
Kakva je situacija kod navedenih modela sto se tice odrzavanja na 150.000+ km? Dosad nisam vozio dizele a puno sam se naslusao prica o neplaniranim troskovima kod ovakvih automobila. Znamo da su sve osetljiviji, i da majstori imaju sve vise posla oko menjanja delova, ali ne bih da postanem jedan od isfrustriranih vlasnika dizela - bitno mi je da je motor izdrzljiv i pouzdan.
Hvala unapred na savetu i da pozelim lep i mudar poslovni razvoj Trio motorsu.
Procitao sam dosta postova na ovom forumu, a i pricao sa vise bliskih ljudi koji su nosili auto u Trio servis. Ukupan utisak je veoma pozitivan.
Ja ozbiljno razmisljam o prelasku sa nemackih automobila na neku azijsku opciju, i racunam da bi postao musterija kod vas.
Imam dileme oko izbora automobila, pa sam hteo zamoliti za misljenje.
Trebao bi mi auto do 2000 kubika: dizel ili benzinac koji dobro podnosi TNG.
Bitno je da auto ima dobar ground clearance (oko 20 cm). Imam praktican zahtev zbog parkiranja u NS urbanistickom ludilu

Gepek auta treba da je poveci - da ima mesta kao u karavanu.
Pravim min. 20.000 km godisnje.
Budzet do 9000 EUR.
Gledao sam Mitsubishi Outlander 2.0 did, ali sam procitao da je u pitanju VW 2,0 PD motor veoma osetljiv gde puca glava i stosta jos skupo. Negde sam cuo da je kasnije od 2008. taj motor popravljen dok VW nije uveo CR 2.0 motore (Mitsubishi presao u medjuvremenu na PSA 2.2dizel). Vase iskustvo?
Takodje sam gledao Qashqai +2, ali cujem oprecna misljenja da li je bolji 1.5 ili 2.0 dizel (meni bi vise odgovarao zbog registracije 1.5)?
Gledao sam i Hyundai i30 karavan (od 2012/13), ali ne znam da li je moguce "podici" redovan auto sa nekim oprugama ili distancerima da ima visi ground clearance? Opet dilema dizel ili benz+tng?
Imate li neki sasvim treci predlog?
Kakva je situacija kod navedenih modela sto se tice odrzavanja na 150.000+ km? Dosad nisam vozio dizele a puno sam se naslusao prica o neplaniranim troskovima kod ovakvih automobila. Znamo da su sve osetljiviji, i da majstori imaju sve vise posla oko menjanja delova, ali ne bih da postanem jedan od isfrustriranih vlasnika dizela - bitno mi je da je motor izdrzljiv i pouzdan.
Hvala unapred na savetu i da pozelim lep i mudar poslovni razvoj Trio motorsu.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Kupi tojotu rav4 2.0 benzinjaru, moze sigurno plin na to.
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Hyundai i plin - nikako.
Mitsubishi ok, ali samo on nosi taj motor, posle se petlja i PSA tehnika, preskočio bih.
Nissan ako hoćeš meni da bude lepo u servisu, a tebi ne..
. Nije loš, ali kupuješ Renault, a ne Nissan, nema više ni J od japanske standardne pouzdanosti.
Po meni, pobednik je Honda CRV benzin. Kao druga opcija, Rav 4 benzin. Ako se već priča o plinu, oni trpe lepo, Honda najbolje.
Dizel je turbina, zamajac, egr, dpf, i još štošta, što može da se proguta kad si prvi vlasnik od 0-100.000 km, jer tada toga nema..
Mitsubishi ok, ali samo on nosi taj motor, posle se petlja i PSA tehnika, preskočio bih.
Nissan ako hoćeš meni da bude lepo u servisu, a tebi ne..

Po meni, pobednik je Honda CRV benzin. Kao druga opcija, Rav 4 benzin. Ako se već priča o plinu, oni trpe lepo, Honda najbolje.
Dizel je turbina, zamajac, egr, dpf, i još štošta, što može da se proguta kad si prvi vlasnik od 0-100.000 km, jer tada toga nema..
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Kako Daihatsu Terios motori trpe plin, 1.3 i 1.5? Mislim na poslednji model, nakon 2006, ne prethodni.
Generalno našta obratiti pažnju prilikom kupovine ovih modela? I da li je uopste realno ici na ove primerke kod nas, 2006-2008 godiste oko 5000e. Meni to deluje bas dosta i nemam utisak da se prodaje. Ali i ako se odlucim bar bih da se pripremim u smislu servisa kvarova i troskova.
Hvala
Generalno našta obratiti pažnju prilikom kupovine ovih modela? I da li je uopste realno ici na ove primerke kod nas, 2006-2008 godiste oko 5000e. Meni to deluje bas dosta i nemam utisak da se prodaje. Ali i ako se odlucim bar bih da se pripremim u smislu servisa kvarova i troskova.
Hvala
- TRIO_driver
- Postovi: 434
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Mehanički nisu problem, jer je to model koji je posle kupovine Toyote preuzeo deo tehnologije.
Problem je sve ostalo, limarija, stakla, detalji...
OK je autić, veoma sposoban offroad, ali drži se mainstreama.
Problem je sve ostalo, limarija, stakla, detalji...
OK je autić, veoma sposoban offroad, ali drži se mainstreama.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Sta je mainstream u tom rangu cene?