Čini mi se da je sada skuplja za nekih 500-700e,
sada je VITARA 1.0 PREMIUM 15.200 € a mislim da je bilo oko 14.500 (1.6) a sad je motor 1.0 (ima i 1.4).
Gledao sam neki mini test - poređenje, postavio neki mađar pre koju nedelju pa kaže
- za "pipače plastike" dobra vest, plastika na gornjem delu table mekana na dodir
Ko ume da se raduje – ima čemu da se raduje!
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
U najnovinem Autobildu u DE izasao 100kkm test Vitare S 1.4 automatik.
ocena je 3-.
Koliko sam razumeo (a nisam bas mnogo):
Motor i menjac odlicni, ali problemi sa prednjim radarom koji stalno upozorava, i na kraju se vise puta sam gasio, ljustenjem laka, kvalitetom izrade. Motor na autoputu stao na 60kkm zbog zardjalog srafa turba, termo stit izduvne cevi landarao, puno je skripalo unutra nakon 100kkm.
Radar su sada spustili skroz dole (bio je u znaku "S") al ovo me baš interesuje oko ljuštenja laka i gašenja motora... ako nađeš detaljan postavi ovde... tnx
Ko ume da se raduje – ima čemu da se raduje!
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
Cudno da je tako slabo prosao, prva Vitara na Dauertest-u je bila 1.6 DDiS 4x4 (maksimalno napakovana opremom) i sjajno je prosla: nula kvarova, najnizi potrosac kog su ikad imali, mada su se i onda zalili da se lak prelako ostecuje...
Razlika je izmedju laka koji se ljusti i onog koji se lako ostecuje. Drugo je karakteristika svih novijih kola, sa izuzetkom onih skupih sa keramickim premazima. Bitno je da na mestu gde npr. udari kamencic ostecenje ostane kakvo jeste i da se ne siri, ne ljusti. Nadam se da cemo dobiti precizniju informaciju o tome sta je bilo sa Vitarom sa testa.
Sto se tice krckanja enterijera, kao vlasnik Suzukija tacno deset godina, mislim da im je to u opisu. Ja sam cvrcke lovio prvih par godina, skidao oplate vrata, stubova, delove instrument table... Trajalo je da sve resim. Paralelno sam pratio hrvatski Suzuki forum i vecina se zalila upravo na krckanje enterijera, kako na SX4, tako i na Swiftu 2004 i prethodnoj Vitari. To je jednostavno tako i ko ocekuje perfekciju i osetljiv je po tom pitanju, bolje da preskoci Suzuki.