
2018 BMW Serija 3 (G20)
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
E Heroj ovako se uklapa tablet u instrument tablu
Vidis da ne mora da izgleda nakalemljeno. Pravo osvezenje u odnosu na najezdu zalepljenih ekrana

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
+1
Najbolje reseni tableti estetski ubedljivo.
Najbolje reseni tableti estetski ubedljivo.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Osvezenje u dosadnom smeru, ceo enterijer deluje kao da je za dede namenjen, svaka doza agresivnosti i sportskog dizajna je nestala.stefanan napisao: 02 Okt 2018, 22:09 E Heroj ovako se uklapa tablet u instrument tabluVidis da ne mora da izgleda nakalemljeno. Pravo osvezenje u odnosu na najezdu zalepljenih ekrana
Sedani D segmenta ne treba da budu poslovne limuzine, a ovaj enterijer je upravo to, nema nista sportsko u sebi.
Ovo je nov model, onaj koji treba da se takmici sa sledecom C klasom, a vec ne impresionira.
Enterijer je pun plastike, mala ostava za stvari, ruzan volan sa ovim debelim kracima sa plasticnim dugmicima i jeftinim plasticnim led trakicama, kao Logitech da im je radio volan...nisu trebali da diraju onaj M volan sa F10, ako vec nemaju ideju kako da ga unaprede.
Sta je sa ovim ogavnim dizajnom cajgera, jel se trude da ga pojeftine...kome ovo moze da se svidi, detetu od 10 godina, kao u nekoj igrici od pre 15 godina?
I zasto je onaj desni izduv klime onako iskosen, zasto je ceo taj deo tako retardirano iskosen, kao da se istopio?
I dalje nema panoramu, samo siber, nema ventilaciju sedista(Opel Astra to ima...), nema uopste opciju karbonskog enterijera, ima inferiorno HK ozvucenje od 460W(u C klasi 2007, ja imam 450W HK), nemaju vazdusno vesanje i ako im novi X5 ima...ali je bitno da ima free-spin poklopce za felne, tako da uvek ljudi lako procitaju da vozis Bmw na semaforu pored tebe...mada, mozda i treba, da ne pobrkaju sa nekom Toyotom

Prvo sto sam odmah primetio je ovo, na Golfu deluje skupocenije: Ali dobro, drago mi je da ima ljudi koji su toliko nezahtevni kao ti, prodavace se dobro ovaj Amero-Japanac sa prosecnom cenom od 60k evra

Sto se mene tice, ovaj auto je zastareo u odnosu na stari model C klase, a treba da se novi sa novim kada izadje.
Ne znam da li ce Mercedes da upropasti novu C klasu, ali nema brige pored ovakve trojke

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
"ali je bitno da ima free-spin poklopce za felne"
Najezio sam se prvi put kad sam vidio BMW logo kad usija asfalt, nije valjda da su jos i ovo stavili na felge
Pa to se prodavalo u bosni na buvljaku pre 15 godina 
Najezio sam se prvi put kad sam vidio BMW logo kad usija asfalt, nije valjda da su jos i ovo stavili na felge


Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
@Xeroj tvoja prica nema veze sa zivotom. Ali od tebe ne moze da. Se ocekuje realna slika.
Ako je natakaren tablet u C klasi ogledalo sporske linije onda je u redu.
Kad je izaso Z4 ti kazes enterijer vise prilici trojci. Sad kazes ovo je enrerijer vise klase...
Da Cklasa ima isti enrerijer kao S bilo bi woooow.
Ima zamerki naravno. Eto vazdusno su mogli da ubace da bi ispostovali kupce koji to zele. Dugmici ako su plasticni ne mora da znaci da su losi iako osecaj dodira sa metalom daje utisak viseg kvaliteta.
Realno gledano G20 je u svakom pogledu ispred w205. Ne racunam udobnost i vazdusno oslanjanje tu je mb uvek bio prvi.
Ceka se odgovor kad izadje w206.
Novi dizajnerski pravac mb-a je korak unazad u odnosu na prosli nadajmo se da ce se trgnuti za 2 godine.
Ako je natakaren tablet u C klasi ogledalo sporske linije onda je u redu.
Kad je izaso Z4 ti kazes enterijer vise prilici trojci. Sad kazes ovo je enrerijer vise klase...
Da Cklasa ima isti enrerijer kao S bilo bi woooow.
Ima zamerki naravno. Eto vazdusno su mogli da ubace da bi ispostovali kupce koji to zele. Dugmici ako su plasticni ne mora da znaci da su losi iako osecaj dodira sa metalom daje utisak viseg kvaliteta.
Realno gledano G20 je u svakom pogledu ispred w205. Ne racunam udobnost i vazdusno oslanjanje tu je mb uvek bio prvi.
Ceka se odgovor kad izadje w206.
Novi dizajnerski pravac mb-a je korak unazad u odnosu na prosli nadajmo se da ce se trgnuti za 2 godine.
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3928
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Svi kazu da je petica sa adaptivnim u rangu E sa vazdusnim po udobnosti tako da ocigledno nema potrebe za vazdusnim, pogotovo ne u trojci. I u novi X5 su ubacili cisto zato sto su hteli da povecaju offroad mogucnosti zbog podizanja. Ako BMW zna nesto da napravi to je vesanje.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Nova trojka pocepala konkurenciju ko svinja masTan dzak, to je realnost, sve ostalo su sitnice. Zato toliko i boli i ocajnicki se traze zamerke i gde ih nema.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Rijec je Dominacija Laki021 

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Petica je udoban auto, kao i svaki u toj klasi, ali nije ni blizu E klase kada su u pitanju rupe i sranja na putu.
Ovako ti sto je testiraju po nekim magistralnim putevima gde naidju na malu neravninu, pa okarakterisu kao slicno, samo da ih pozdravis.
Naci ces brdo opisa na netu kako je E klasa udobniji auto i kako bolje upija rupe.
Takodje su mi to potvrdila 3 coveka koji su vozili 5 sa adaptivnim i E sa vazdusnim, od kojih je jedan uzeo E klasu, drugi 5icu.
Ja sam vozio E350d sa vazdusnim, mislim prvi koji je kod nas isporucen i reci cu ti da sam odusevljen, prvi put da sam osetio da je auto u toj klasi mekan kao nasa E W210 karavan sa vazdusnim, koja se ljulja kao brod, a novu peticu jos uvek nisam vozio.
Da je isto, ne bi u X5icu i 7icu stavljali vazdusno.
Takodje, adaptivnost ne moze da se poredi.
Jedino sto je bolje od vazdusnog za komfor, jeste hidraulicno adaptivno vesanje.
@Rock
Sta tacno nema veze sa zivotom u mom postu?
Jel ima 3jka panoramu, ne lici na Japance, ima ventilaciju sedista, koju imaju i automobili od 15k evra, ne izgledaju smesno i decije oni cajgeri?
"Realno gledano G20 je u svakom pogledu ispred w205."
Daj nabroj sta to ima toliko naprednije od generaciju starije C klase, kada kazes u svakom pogledu?
I kako uopste mozes da napises glupost poput toga da je u svakom pogledu napredniji, a onda kazes odmah posle toga da ne racunas stvari u kojima nije napredniji...
To je fazon "Lepsi sam i pametniji od svih, osim onih od kojih nisam".
Sa tobom je nekada teze razgovarati o automobilima, nego sa mojom kevom, totalno odsustvo realnosti i logike.
Ne mozes da zapamtis kako izgledaju 2 enterijera tvog omiljenog brenda, sto govori o razlogu tvog obozavanja necega, zato sto je taj brend u pitanju, a proizvod je manje bitan.
Enterijer u Z4 i 3 nemaju veze jedan sa drugim, sta li ti gledas...
Nije ovo enterijer vise klase, daleko od toga, deluje tu u klasi sa C segmentom Mercedesa, kada se svi materijali kao u Golfu uzmu u obzir.
Ja sam rekao da je dizajn previse dosadan i ozbiljan, a premalo sportski, pogotovo za brand koji sebe reklamira kao "sportski nastrojen".
Ovako ti sto je testiraju po nekim magistralnim putevima gde naidju na malu neravninu, pa okarakterisu kao slicno, samo da ih pozdravis.
Naci ces brdo opisa na netu kako je E klasa udobniji auto i kako bolje upija rupe.
Takodje su mi to potvrdila 3 coveka koji su vozili 5 sa adaptivnim i E sa vazdusnim, od kojih je jedan uzeo E klasu, drugi 5icu.
Ja sam vozio E350d sa vazdusnim, mislim prvi koji je kod nas isporucen i reci cu ti da sam odusevljen, prvi put da sam osetio da je auto u toj klasi mekan kao nasa E W210 karavan sa vazdusnim, koja se ljulja kao brod, a novu peticu jos uvek nisam vozio.
Da je isto, ne bi u X5icu i 7icu stavljali vazdusno.
Takodje, adaptivnost ne moze da se poredi.
Jedino sto je bolje od vazdusnog za komfor, jeste hidraulicno adaptivno vesanje.
@Rock
Sta tacno nema veze sa zivotom u mom postu?
Jel ima 3jka panoramu, ne lici na Japance, ima ventilaciju sedista, koju imaju i automobili od 15k evra, ne izgledaju smesno i decije oni cajgeri?
"Realno gledano G20 je u svakom pogledu ispred w205."
Daj nabroj sta to ima toliko naprednije od generaciju starije C klase, kada kazes u svakom pogledu?
I kako uopste mozes da napises glupost poput toga da je u svakom pogledu napredniji, a onda kazes odmah posle toga da ne racunas stvari u kojima nije napredniji...
To je fazon "Lepsi sam i pametniji od svih, osim onih od kojih nisam".
Sa tobom je nekada teze razgovarati o automobilima, nego sa mojom kevom, totalno odsustvo realnosti i logike.
Ne mozes da zapamtis kako izgledaju 2 enterijera tvog omiljenog brenda, sto govori o razlogu tvog obozavanja necega, zato sto je taj brend u pitanju, a proizvod je manje bitan.
Enterijer u Z4 i 3 nemaju veze jedan sa drugim, sta li ti gledas...
Nije ovo enterijer vise klase, daleko od toga, deluje tu u klasi sa C segmentom Mercedesa, kada se svi materijali kao u Golfu uzmu u obzir.
Ja sam rekao da je dizajn previse dosadan i ozbiljan, a premalo sportski, pogotovo za brand koji sebe reklamira kao "sportski nastrojen".
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Zasto bi nesto sto nije sportski bilo za penzionere?
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Ako enterijer nema veze sa Z4 sa kim ima?
Po cemu je enterijer manje sporski od f30?
Zasto sam reko u svakom pogledu bolji osim u udobnosti gde je merc tradicionalno bolji.
Ne moze da bude i udobniji i da se vozi mnogo bolje.
Izgleda mnogo bolje i modernije spolja. Bolje unutra, vozi se bolje, brzi je najverovatnije.
Na osnovu slika ne mozes pricati o kvalitetu, panoramu nema jer je preteska i ubija sporski dozivljaj, pomera teziste...
Adaptivno je za normalne puteve u normalnim zemnljama 99% isto kao vazdusno kod mercedesa. Za rupcage i kratere je mozda malo bolje vazdusno.
BMW i MB nisu primarna trzista podsaharska afrika bez puteva...
Po cemu je enterijer manje sporski od f30?
Zasto sam reko u svakom pogledu bolji osim u udobnosti gde je merc tradicionalno bolji.
Ne moze da bude i udobniji i da se vozi mnogo bolje.
Izgleda mnogo bolje i modernije spolja. Bolje unutra, vozi se bolje, brzi je najverovatnije.
Na osnovu slika ne mozes pricati o kvalitetu, panoramu nema jer je preteska i ubija sporski dozivljaj, pomera teziste...
Adaptivno je za normalne puteve u normalnim zemnljama 99% isto kao vazdusno kod mercedesa. Za rupcage i kratere je mozda malo bolje vazdusno.
BMW i MB nisu primarna trzista podsaharska afrika bez puteva...
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Nisu, primarno trziste im je Kina, koja ima sve, samo ne normalne puteve.
Opet, ljudi koji su zapravo probali oba na par dana, kazu da se oseti velika razlika.
Nije isto ni standardno vesanje, a 2 potpuno razlicite vrste ce biti iste...pazi da nece.
Ili hoces da kazes da je Mercedesovo vazdusno jednako dinamicno kao Bmwovo vesanje?
Osim tih tvojih licnih utisaka da ovaj azijski dizajn izgleda bolje i modernije, zapravo nisi rekao ni jednu realnu stvar, nesto opipljivo.
Ja nerealan, a ti pricas kako se auto u koji jos niko nije ni seo, vozi bolje i da je brzi.
Panorama ubija teziste, a siber ne ubija...zanimljivo.
I opet, kakve to veze ima, svaka dodatna oprema nevezana za performanse, usporava auto i ubija dinamiku, pa stoji u opcijama.
Ventilaciju sedista nemaju, jer ubija osecaj na volanu mozda?
Opet, ljudi koji su zapravo probali oba na par dana, kazu da se oseti velika razlika.
Nije isto ni standardno vesanje, a 2 potpuno razlicite vrste ce biti iste...pazi da nece.
Ili hoces da kazes da je Mercedesovo vazdusno jednako dinamicno kao Bmwovo vesanje?
Osim tih tvojih licnih utisaka da ovaj azijski dizajn izgleda bolje i modernije, zapravo nisi rekao ni jednu realnu stvar, nesto opipljivo.
Ja nerealan, a ti pricas kako se auto u koji jos niko nije ni seo, vozi bolje i da je brzi.
Panorama ubija teziste, a siber ne ubija...zanimljivo.
I opet, kakve to veze ima, svaka dodatna oprema nevezana za performanse, usporava auto i ubija dinamiku, pa stoji u opcijama.
Ventilaciju sedista nemaju, jer ubija osecaj na volanu mozda?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Nakon sto su uspesno zavrsili dizajn nove serije 3, BMWovi dizajneri su se slozili da treba malo usrati auto sa korejskim dodacima i u tome itekako uspeli
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Naravno da nisu ista ali na dobrim putevima se ne primecuje razlika i prednosti vazdusnog.Xepoj87 napisao: 03 Okt 2018, 11:52 Nisu, primarno trziste im je Kina, koja ima sve, samo ne normalne puteve.
Opet, ljudi koji su zapravo probali oba na par dana, kazu da se oseti velika razlika.
Nije isto ni standardno vesanje, a 2 potpuno razlicite vrste ce biti iste...pazi da nece.
Ili hoces da kazes da je Mercedesovo vazdusno jednako dinamicno kao Bmwovo vesanje?
Osim tih tvojih licnih utisaka da ovaj azijski dizajn izgleda bolje i modernije, zapravo nisi rekao ni jednu realnu stvar, nesto opipljivo.
Ja nerealan, a ti pricas kako se auto u koji jos niko nije ni seo, vozi bolje i da je brzi.
Panorama ubija teziste, a siber ne ubija...zanimljivo.
I opet, kakve to veze ima, svaka dodatna oprema nevezana za performanse, usporava auto i ubija dinamiku, pa stoji u opcijama.
Ventilaciju sedista nemaju, jer ubija osecaj na volanu mozda?
Sto se tice dinamike. Cim je f30 dinamicniji ovaj ce biti jos bolji. Pricas i ti o kvalitetu na osnovu slika.
Siber je 4x laksi od panorame.
Ventilacija sedista jeste nedostatak i mogli su da ubace i masno naplate posto je skupa oprema.
Ne znam sto nisu.
Ja ne mogu da pricam sa tvoje tacke gledista kao ni ti sa moje.
Pricam kako vidim mojim ocima dizajn exterijera i entrijera.